maandag 11 november 2013

De knoop doorhakken en andere moeilijke taferelen

En nu ik net wat enthousiaster begon te bloggen en Google Translate verleden tijd geworden was, kwam daar de zware stem van mijn geweten aanzetten met zijn ontzettend interessante bericht. "Stella, hier je geweten. Jij wil bloggen in het Nederlands. Jij gaat jouw blog omtoveren in iets Nederlands. Jij gaat je rommel op het internet zetten in het Nederlands. Jouw geweten gebruikt veel te vaak het woord Nederlands" etc. Om het verhaal kort te houden; ik ben overgegaan op bloggen in het niet al te prachtige Nederlands -newsflash!-.



Deze knoop was een tough one om door te hakken. Ik wil graag dat al mijn buitenlandse vriendinnetjes mijn blog ook nog kunnen lezen. Hoe ik dat uit ga vogelen is nog een raadsel. En staat een Engelse blog niet veel mooier op mijn CV? Ik doe tenslotte een Engelstalige studie. Ik heb tòch besloten het maar gewoon te proberen. Daarom heb ik een nieuwe blog aangemaakt, zodat Stellish nog blijft bestaan. Ik heb lang voor kip gespeeld en met mijn billen op dit ei gezeten om het uit te broeden. Nu hoop ik dat een snel een kuiken word.

Zoals ik al zei, ik heb lang nagedacht over de titel van mijn nieuwe blog. Ik kwam tot de conclusie dat Nederlandse titels gewoon ontzettend stom klinken? "Mijn rommelkamertje en ik". Hm. Nee, dat werd het dan toch maar niet. Hoe komen al die succesvolle blogsters en bloggers toch op die originele namen? Mij niet gezien lieve mensen, mij niet gezien.

Ik zal de komende tijd snel content op willen bouwen, dus verwacht veel rondslingerende kleding en pennen zonder dop, want ik zal wel geen idee hebben waar ik heen wil met dit ei/kuiken/kip/Stella stop met proberen grappig te zijn. Dit is ten slotte niet voor niks mijn rommelkamertje in het grote internethotel.

Veel rommelige kusjes,
Stells.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.