donderdag 21 november 2013

New in | Kruidvat 1+1 gratis actie

Woensdag avond. Op dit moment krult Puck zich naast mij op een kussentje en aan de andere kant van mij liggen drie fijne beauty producten die mijn mama voor mij heeft aangeschaft. Want wat is er fijner dan een kortingsactie bij de Kruidvat van 17.00 tot 20.00 terwijl je tot half acht op school zit? Gelukkig was mijn superheldin daar om langs het Kruidvat filiaal te hoppen en wat dingetjes mee te nemen. Thank you mommy!

Ik ben geen beauty expert en ik blog dan ook eigenlijk niet over beauty om te reviewen of iets in die richting. Ik blog nu even over beauty omdat het echte aanraders zijn! Ik heb deze spulletjes dus al eerder gehad. Ik heb van twee ervan zelfs meerdere tubes, potjes, palletjes, of doosjes -like I said, geen beauty expert!- opgemaakt. Het zijn echt mijn go to productjes en daarom dacht ik "Waarom ook niet!".


Als eerste op de foto kan je de prachtige Rimmel London Stay Matte Powder bewonderen. De verpakking is niet al te fancy, en stiekem ook niet zo heel handig vanwege het doorzichtige deksel dat snel kwijtraakt. Toch is het product erg fijn. Ik heb er dan ook al drie leeg geveegd met mijn powder brush. Ik gebruik de poeder na het aanbrengen van mijn BB-cream en concealer om mijn glimgezicht een matte uitstraling te geven. De poeder blijft over het algemeen goed zitten en het ruikt ook nog eens lekker! Ik ben nogal een bleekscheet en gebruik daarom de kleur 003 Peach Glow. Klik hier voor meer informatie op de Rimmel London site. De poeder kost normaal 9,99 maar door de kortingsactie heeft het me maar 5,- gekost.

Naast de poeder shined de Maybelline Super Stay 24 Hour Concealer. Like I said, ik ben nog erger dan Sneeuwwitje en daarom heb ik ook hiervan een lichte kleur. Namelijk 002 Light / Beige Clair. Dit schatje is alweer het achtste tubetje wat ik ga verslinden. Toen ik voor het eerst make-up ging kopen, rond mijn dertiende geloof ik, heb ik deze gekocht. Ik heb nooit foundation gebruikt en ik ben zo blessed dat ik het ook niet echt nodig heb. Maar, ik heb natuurlijk wel probleem areas op mijn gezicht. Neem mijn neus. Die heeft soms wat rode vlekjes hier en daar en een klein beetje van deze concealer doet dan echt wonderen. Thank you for existing! Bij de Kruidvat kost deze concealer op normale dagen 9,99, maar woensdagavond -voor mij is dat nu- kostte ook deze mij maar 5,-. Klik hier om naar de Maybelline website te gaan voor meer informatie.

Last but not least een product om me wat minder bleek te maken. En dan wel op een hele natuurlijke manier. De blush die ik nu in bezit heb is veel te roze voor mij, en daarom heb ik aan mama gevraagd de Essence Silky Touch Blush in de kleur 50 Sweetheart te kopen voor mij. Ik heb deze aanwinst dus nog niet uitgeprobeerd en kan er dus verder weinig over zeggen. Misschien maar beter ook met mijn beauty not-so-know-how. Wil je toch meer informatie over deze blush? Klik dan hier. Deze blush is natuurlijk van een budgetmerk, dus kost hij normaal ook niet veel. Namelijk 2,59. Woensdagavond betaalde mijn mam -en dus ik- er maar 1,50 voor.

Ik hoop dat jullie het toch wel leuk vonden om te lezen. Ik zie mezelf absoluut niet als een beauty expert. Ik hoop binnenkort mijn nieuwe camera in de armen te sluiten. Dan kan ik eigen foto's maken van mijn nieuwe producten, kleding etc.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

Disclaimer; Ik heb deze foto's van Google gehaald. Ik heb ze niet zelf gemaakt. Ik heb expres geen door andere bloggers gemaakte foto's gekozen. Ik hoop dat ik hiermee geen regels overtreed. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.