zaterdag 16 november 2013

New in | Object & VILA

Als ik ga shoppen terwijl ik tegen mezelf gezegd heb dat mijn pinpas een vrije dag heeft, gaat het zo'n 9 van de 10 keer mis. Zoals gisteren. Ik liep door de stad met mams en mijn oog viel op een heel zacht uitziende blouse. Een rode met ruitjespatroon. Het was liefde op het eerste gezicht; die blouse en ik zouden voor altijd en eeuwig samen kunnen zijn. Deze kans liet ik toch niet schieten? Zo geschiedde. Benieuwd? Read on my friend!



Ik liep vrolijk de winkel in en mijn blouse was ook nog eens in de sale! Vijftig procent korting? Ging het nog beter worden? Ja het ging nòg beter worden. Hold your horses. Ik snuffelde nog wat rond in het sale rek en toen had ik hem voor het eerst vast. Mijn mooie jasje van VILA. Ik smolt. Ik wilde al een langere tijd zo'n jasje hebben -al loopt half Nederland er al mee geloof ik-. En deze was ookal voor de helft van de prijs! Mijn dag kon niet meer stuk.

Dit zijn ze dan, mijn twee geliefde items. Ik heb de blouse op dit moment aan, en hij zit ontzettend lekker. Bij het jasje moet ik nog een passende outfit vinden. Heeft iemand tips?


Zoals jullie weten ga ik binnenkort een mooie camera aanschaffen -hoop ik!- zodat ik o.a. outfit foto's kan schieten. Foto's schieten, dat klinkt niet erg aantrekkelijk. Anyways, ik heb dus ideetjes in mijn hoofd hoe ik deze kledingstukken kan combineren en die zal ik zo snel mogelijk op mijn blog featuren

Heel fijn weekend allemaal! 
Lieve rommelige kusjes,
Stells.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.