donderdag 28 november 2013

Op mijn lijstje | Een nieuwe prullenbak

Ja, zo'n leuke die je met je voet kan opmaken! Hoe heet dat ook al weer; pedaal emmer! So fancy! Nee, wat ik hier bedoel is een nieuwe, eigen lay-out. "Ja, maar Stella, een prullenbak en een lay-out zijn net als een knoop en een waterstofatoom!". "Ja, maar lieze lezer, ik ben raar". Het komt erop neer dat mijn blog titel suggereert dat mijn blog mijn rommelhoekje is! Which it always will be! Maar, soms wil je gewoon graag een nieuwe prullenbak, toch?


Tot nu toe heb ik alleen maar mijn standaard zwarte prul kunnen beplakken met leuke stickers en andere bij elkaar geraapte stukjes HTML kennis. Ik zit met mijn handen in het haar mensen. Hoe krijgen al die leuke blogmeiden hun lay-out zo mooi? Ik hoop toch echt wel dat mijn IQ hoog genoeg is om de basis kneepjes van het lay-out knutselen te leren, maar WAAR? HOE?

Ik denk erover na om voor mijn verjaardag een boek te vragen waarin alles -zo goed als- over HTML en CSS wordt uitgelegd, maar eh, ik heb een sterk vermoeden dat dat me stiekem geen drol verder gaat brengen! 

Wat adviseren jullie? 

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

3 opmerkingen:

  1. Die shit is ingewikkeld, als ik jou was zou ik gewoon bonden met iemand die er aangeboren verstand van heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zijn die ook op Marktplaats te koop? Ik ken helaas nog niemand die verstand & tijd heeft! Maar, ik heb natuurlijk geduld nodig! Dankjewel voor je reactie, liefs!

      Verwijderen
  2. Ken je probleem.. Ben al trots dat ik nu een .nl heb hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.