donderdag 14 november 2013

Op mijn lijstje | Zwarte enkellaarsjes

Wat? Stella die over fashion schrijft? Code rood, code rood! Weg rennen, kruip voor je leven! Nee, lieve mensen, dit is het eerste deel van mijn 'Op mijn lijstje..' categorie. Als je meer wil weten over deze categorie, klik dan hier!




Wat ik erg graag wil toevoegen aan mijn wardrobe zijn zwarte enkellaarsjes. Ik heb natuurlijk nog lang niet genoeg schoenen -Mam, als je dit leest, de gangkast puilt wel uit maar we doen nu even alsof dat niet zo is, oke? voor het idee-. Zwarte schoenen zijn echt een must voor iemand die nogal veel zwart en grijs in haar kast heeft hangen. Ik heb wel zwarte schoenen. 3 paar zelfs. Laat mij jullie eens even uitleggen waarom ik dan tòch een nieuw paar nodig heb. Even justifyen dit. Ook goed voor mijn geweten.

Mijn eerste paar zwarte schoenen; All Stars. Ja, I'm that kind of girl. Ik ben ontzettend blij met ze. Toch draag ik ze niet zoveel want m'n voeten vinden ze niet erg fijn, maar zie je het voor je? Even tussen ons he, maar ik ben geen jurken typje. Nevertheless, ik draag graag panty's. Wel een beetje dikkere panty's hoor, van de Hema. Ontzettend fijn! Om terug te komen op het onderwerp -hier heb ik altijd een beetje moeite mee, hakje op de takje Stella- vind ik het niet altijd leuk staan, van die 'stoere' schoenen onder een wat nettere outfit.

Mijn tweede paar zwarte schoenen; Sleehakken. Sleehakken. Hoe heb ik ze ooit leuk gevonden? Nee, dat is niet waar. Ik vind ze nog steeds leuk, maar ik ben er gewoon een beetje overheen gegroeid? Kan dat? Over schoenen heen groeien? Anyways, ze zien er ook niet zo mooi meer uit. Het neppe suède is een beetje verschoten en de veters hebben hun langste tijd gehad. Ik wil dit paar dus graag vervangen voor wat mooiere hakjes-laarsjes.

Over hakjes gesproken, mijn derde paar zwarte schoenen. Torenhoge pumps van de Invito. Ik heb een ontzettende haat-liefde verhouding met deze schatjes. Ik vind ze zo mooi. En laten mijn benen nou eens very sexy zijn met deze muiltjes aan. -Ja, tis toch mogelijk, heus!-. Maar waarom doen die stomme piep dingen nou altijd zo'n zeer? Wij vrouwen moeten echt zoveel ellende doorstaan! Of toch niet? Niet alle hakken zijn this killing toch? Daarom moet ik dus een ander paar schoenen hebben! Snap je?

En nu vraag je je af; Stella, ga je geen foto laten zien van hoe ze er ongeveer uit gaan zien? En dan zeg ik; Nee, lieve lezer, want ik ben Stella en natuurlijk heb ik géén idee. Hoe kan het ook anders.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.