zondag 24 november 2013

Vier keer | Het ultieme meisje meisje gevoel

Daar rammelen ze dan. Vrolijk op mijn toetsenbord. Mijn gister avond met een vriendinnetje rood gelakte nagels. Wat een zin. Anyways, ook al heb ik een ontzettend belachelijke knot op mijn hoofd waaruit allerlei sprieten haar steken. Ook al heb ik mijn ongelofelijk sexy pyjama aan bestaande uit een groot shirt van mijn paps en een mismatchende Adidas broek. Ook al heb ik een bare face en durft Puck me amper aan te kijken; door mijn rode nagels voel ik me toch wat meer een girly girl dan normaal. En er zijn nog meer dingen die me net wat meer meisje laten voelen. Hebben jullie dat ook?

1. Rode nagellak
Zoals ik al zei, rode nagellak geeft me net dat kleine beetje 'meisjesheid'. Ik lak vaak mijn nagels, het is echt zo verslavend. Ik heb alle kleuren van de regenboog en meer. Ik geloof dat ik van alle kleuren tig triljoen versies heb. Shame on me. Toch ga ik niet vaak voor rood. Ik krijg het er altijd zo moeilijk af! Het geeft af op heel mijn handen en nagelriemen etc. Drama. Maar toch, nu ik weer rode nagels heb; ik vind het toch wel heel mooi. En het is Jim zijn favoriet. Ook mooi mee genomen, toch?

2. Een panty
Ik droeg heel vaak panty's. Stella met een broek was als mosterd op een chocoladetaart. Ofzo. Ik hield niet echt van broeken, omdat ik mijn benen gewoon mooier vond in een panty. Ik droeg dan altijd wat dikkere panty's hoor, niet van die hele dunne. Die hebben altijd maar een zeer ernstig kort leven bij mij. Ben ik de enige waarbij panty's zo snel gaten, scheuren, halen etc. hebben? Back to the point, ik hield van panty's. De laatste tijd begin ik ze weer steeds meer te dragen. Ik voel me altijd net wat meer meisje.

3. Hakken
Captain obvious, right? Lekker klik klakken door het huis. En dan vooral proberen niet van te trap af te kletteren. Ik kan redelijk op hakken lopen, maar trappen. Nee. In ons huis loopt de trap in een cirkel, om het zo maar even te zeggen. Geen succes. Toch trek ik graag hakken aan. Dit doe ik de laatste tijd niet erg vaak meer, omdat rennen voor een trein op hakken gewoon simpelweg niet gaat lukken. Dragen jullie vaak hakken?

4. Uren voor de spiegel
Om de een of andere reden ben ik altijd, hoe slakkerig ik me ook gedraag, heel snel klaar met haar & make-up. Ik vind het echter wel heerlijk om lekker voor de spiegel te staan en me 'mooi' te maken voor een feestje. Lekker frutten aan mijn haar en mijn gezicht volstoppen met make-up -ook al draag ik eigenlijk helemaal niet veel-. Meestal draai ik een leuk muziekje of een YouTube filmpje van mijn favoriete YouTubers. Girls just wanna have me-time! Dat is trouwens een stiekeme nummer 5. Tijd voor mezelf; lekker in bad en daarna een lekkere body crème gebruiken en mijn nagels lakken. Dat is ook het ultieme meisjes gevoel voor mij.

Vergeet that time of the month niet. Dan voel ik me ook altijd echt een meisje. Jammer genoeg zou ik op dat soort momenten stiekem soms liever staand kunnen plassen en van voetbal houden.

Wat veroorzaakt jouw ultieme meisje meisje gevoel?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

3 opmerkingen:

  1. Haha oké, ik heb hier dus echt nog nooit over nagedacht. Maar ik vooral bij punt vier voel ik me wel echt een meisje, ja. Oké, die andere drie zijn (althans, nu in deze wereld) ook wel vrouwendingen, maar daarbij 'voel' ik het niet zo (misschien omdat ik dat alledrie heel vaak heb, en punt vier niet echt)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik ook! Totdat ik vanochtend ineens inspiratie kreeg door m'n rode nagellak en na ging denken over wanneer ik me echt een meisje voel, hihi! Dankjewel voor je reactie en een hele fijne avond! Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.