vrijdag 22 november 2013

Vier keer | Wat ik koop voor in de trein

Ik ben een student. Ik reis met de trein. Soms wordt het laat. Dan heb ik best wel trek. En dan is daar de Albert Heijn To Go. Zucht. Laten we zeggen dat ik het minstens twee keer per twee weken -soms meer, soms minder- niet kan weerstaan mijn portemonnee open te ritsen en wat uit de schappen te grissen. Maar, wat koop ik dan?

1. Eierkoeken
Sinds ik heb gehoord dat eierkoeken redelijk ok√© zijn voor de health liefhebbers. Voor mij is de eierkoek het gezondere alternatief voor cake. Oh, sweet mother of Pringles, eierkoeken zijn mijn guilty pleasure. Als ik dan zo'n zakje koop waar er vier inzitten, dan gaan ze meestal serieus alle vier die dag nog op. Doei healthyness.

2. Wraps
Bij de Albert Heijn kan je van die handige verpakkinkjes (?) kopen met twee kleine wrapjes. Ze verkopen allerlei smaakvariaties, maar mijn favoriet is degene met kip & pesto. Een echte aanrader! Trouwens, weten jullie nog dat ik jullie in Treinverhalen deel 1 vertelde over een stukje gehakt waar ik in stikte? Ja, die wraps dus.

3. Bruine pistoletjes en eiersalade
Als ik grote trek heb koop ik het liefst 2 kleine, bruine pistoletjes. Vroeger, toen ik nog een ontzettende "health" freak was at ik de broodjes met niks. Maar, tegenwoordig laat ik me weer inpakken door lekkere beleg opties. Mijn lievelings is eiersalade. Handig ook; Ik heb geen mes nodig in de trein. Ik kan mijn broodjes er gewoon indopen. So classy.

4. Sandwiches
Zoals je ziet ben ik echt een koolhydraten junky. De sandwiches zijn dan wel mijn minst favoriet. Maar zeker niet minder lekker! Ik koop ook van deze varianten het liefst degene met donker brood en kip-pesto. Ik probeer dan stiekem toch nog de gezondste keuze te maken.

Wat kopen jullie het liefst voor onderweg?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben niet zo vaak onderweg, alleen als ik terug naar mijn ouders ga. Maar ik koop eigenlijk niet zo vaak iets bedenk ik me nu. Als ik al iets koop is het meestal thee (ook lekker ;p)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En een stuk beter -stiekem-. Misschien moet ik dat ook gewoon maar gaan doen! Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.