maandag 11 november 2013

Waar te beginnen?

Ja, dat is een goeie vraag. En dan ga ik nu net doen alsof er veel vanaf weet, ja? En dan ben jij even net zoals mijn lieve buurmeisje vroeger was; die geloofde alles wat ik zei, ook al verzon ik het ter plekke.
Hier zit ik dan, met mijn laptopje voor mijn neus -die binnenkort ingeruild moet gaat worden voor een andere, want deze neemt nogal vaak een dagje vrij-. Ongeveer 10 minuten van een 12 uur durende dag heb ik wilde en inspiratievolle ideeën over onderwerpen voor mijn blogposts. In het Engels was dat altijd wat lastiger, maar de laatste tijd vliegen de ideetjes af en aan. Maar, ze vliegen daarna ook weer af. En niet meer aan.



Omdat ik weet dat ik geen beauty- en of fashionblogster ben, en mijn leven -nog! blijven dromen- niet interessant genoeg is om er een hele blog aan te dedicaten, duurt het eventjes voordat ik weet waarover en in welke richting ik wil bloggen. Ja, ik blog al 3 jaar. Nee, ik denk niet dat het normaal is om daar zo lang over te doen. Ik wil er niet over praten.

Er zijn ontzettend veel dingen die ik op wil eten omdat ze zo geweldig zijn, maar dan komt het probleem om de hoek kijken dat ik geen flauw benul heb hoe ik dat nou toch weer om ga toveren in een blogpost.

Nu heb ik deze struggle toch daadwerkelijk omgezet in een post. Ik heb een plannetje gemaakt voor de komende tijd. Laat ik nou eens over van alles en nog wat gaan bloggen. Zoals deze post, die slaat ook eigenlijk vrijwel nergens op. Ik denk dat dat wel een goede methode is. Ik heb al plannen die wat meer gestructureerd zijn, maar die liggen nog veilig een dutje te doen in één van mijn vele notitieboekjes. Ik zal ze wakker maken als de tijd daar is.

Met deze poëtische woorden sluit ik alweer mijn tweede creatieve uitbarsting van vandaag af.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.