maandag 23 december 2013

De rommelkamer achtergrond van Jim

Om even een snel verhaaltje te typen -daar houd ik van, en ik moet zo weg, dat ook- dacht ik; "Ik laat mijn leuke lezers out there zien wat voor steun ik krijg van mijn lieve vriend(je) in terms of blogging. Ik zat dus een beetje te prutsen met de huidige achtergrond -wat vinden jullie daarvan? Ikzelf weet het allemaal niet zo goed- toen mijn lieftallige vriend(je) mij eens even kwam helpen. Meneer schuift mij van de stoel af, gaat zelf zitten, trekt mij op z'n schoot -ja, z'n benen zijn nog heel- en opent Paint. "Stel, je moet een rommelkamer als achtergrond doen, duh!". En dan quasi verontwaardigd; waarom ik dat zelf nog niet had bedacht. Logisch toch? Je vernoemt je blog naar een rommelkamer, dan moet je er ook wel wat mee doen!

Dus meneer gaat aan de slag. Met het volgende resultaat!





Begrijp me niet verkeerd, ik houd ontzettend veel van hem hoor, maar dit was toch niet echt wat ik in gedachten had bij een achtergrond. Toch wel mooi gecreĆ«erd in ongeveer 5 minuutjes, toch? Dat bruine stokkige geval moet dan een bed voorstellen. En toen begon meneer -zeventien jaar, bijna achttien, jawel- ontzettend te proesten van het lachen toen ik vroeg waar die groene frutsels bij het raam dan voor waren. "Ja, je hebt een onderwater kamer HA HA HA". Jim heeft daarnaast ook nog een 'gedraag volwassen' optie. Verder kan Jim ook erg goed gitaarspelen, zingen, knuffelen en me op mijn gemak stellen. Helaas is Jim niet te koop en ook niet op internet verkrijgbaar. 

Nee, zonder dollen, Jim is van alle markten thuis. Maar hij is wel van de markt, om even een zogenaamd leuke woordgrap aan dit gebeuren toe te voegen. En dat was het dan. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

4 opmerkingen:

  1. Haha, volgende keer een expositie van Jim in the Art shop te Alphen! Volgens mij heeft hij dit teken talent van mij! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Leuke broer heb je hoor schat! Alleen zijn jullie niet echt familie als het op tekenen aankomt, gelukkig!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.