dinsdag 10 december 2013

Kerstcadeau ideetjes -want dat is zo origineel-

He's making a list, he's checking it twice, he's gonna find out who's naughty and nice, Santa Claus is coming to toooown.


Omdat de hele blogwereld massaal lijkt te vergeten hun kerstcadeau ideetjes voor de vrouwen in hun leven -of henzelf- op het internet te gooien, offer ik me vanavond -voor jullie vanochtend- maar weer op. Ok√© dat slaat natuurlijk weer old skool nergens op, zoals jullie stiekem wel van me gewend zijn. Alle blogmeiden hebben allemaal zulke leuke ideetjes en dat presenteren ze in zo'n ontzettend leuke setting dat ik mijn ideetjes bijna niet durf te delen met jullie. Maar, omdat ik het toch stiekem leuk vind, doe ik het wel. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en er misschien wel wat een hebben!

 Waar je mij nou echt blij mee maakt, en daarbij ook half blog & vlog land, zijn geurkaarsjes. Als ik een scented candle laat branden in mijn kamer krijg ik altijd een instant kerstgevoel. Maar, ik vind het eigenlijk elk moment van het jaar wel lekker! Hieronder zie je een heel bekend merk. Als je een beetje bekent bent met de YouTube community en alle beauty guru's op YouTube dan zal je vast wel eens van Yankee Candles  gehoord hebben. Een echte aanrader dus, niet alleen door mijn amateuristische zelf, maar ook door de real deal girls! Ik ben natuurlijk zo'n ei die niet weet waar deze schatjes precies te verkrijgen zijn, dus ging ik even Googlen. Ik heb deze website gevonden. Weten jullie misschien een ander adresje? Please share!



Zoals jullie weten, althans daar ga ik stiekem zomaar vanuit, misschien ben ik wel een enge oude meneer die.. Ik stop al. In ieder geval, ik ben dus een meisje. En stiekem heb ik helemaal geen verstand van make-up en dergelijke frutsels, maar het onderstaande zou ik super leuk vinden om onder de kerstboom te vinden. Het luchtje in de leuke hartjes vorm is Loverdose van Diesel. Ik wil dit luchtje al een hele lange tijd graag hebben, maar op de een of andere manier is het er niet van gekomen. Het is niet voorbestemd. Zucht. Als ik toch besluit dit schatje in huis te halen, kan ik in ieder geval op deze link klikken! De andere producten op deze collage lijken me erg leuk om te krijgen omdat ik verslaafd ben aan nagels lakken, plan ooit het lef te kweken rode lipstick te dragen, er zonder blush echt uitzie als een uit de kluiten gewassen sneeuwvlok en mijn lippen mij proberen in de zomerse sferen te brengen door zich als uitgedroogde woestijnvlakte te gedragen. Tsja.


Last but not least kon ik het niet laten om nog een persoonlijk dingetje in dit artikel te delen. Ik heb al-tijd koude voeten. Werkelijk altijd. Ik denk dat mijn voeten liever stenen hadden willen zijn. Of kikkers. Maar nee, het zijn mijn geliefde ijsklompjes geworden. En wat doe je daar dan aan? Ik loop eigenlijk altijd rond met simpele sokken, maar dat is natuurlijk hartstikke saai. Het kwam eigenlijk niet in me op er iets leukers voor aan te schaffen. Totdat ik deze op the interwebzzz vond. Deze slofjes zijn namelijk alles behalve saai, right? Je kunt de leuke kerst-sfeer-pantoffeltjes hier vinden, de muisjes zijn op deze site te bestellen en als laatste moet je deze site bezoeken om de panda's te bemachtigen! 



Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en er misschien nog wel wat aan hebben gehad. Alvast -ookal horen jullie voor die tijd vast nog wel genoeg van mij- een hele super fijne kerst. Ik gun het jullie allemaal!

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.