dinsdag 3 december 2013

Les derniers jours | drie

Jaaaaa, mijn favoriete post om te typen. Omdat ik zo'n ontzettend interessant leven heb en dat zo graag met jullie wil delen! Nee, serieus, ik vind deze posts altijd zo leuk omdat ik me dan altijd weer realiseer hoe leuk sommige dingen echt zijn. En dat ik er gewoon meer van moet genieten. En het is gewoon leuk om overal een herinnering van te hebben. Ik ben altijd al een ik-maak-over-foto's-van-miepje geweest. Ik hoop dat ik jullie ook deze week weer blij kan maken met mijn leven. En say whaaat, deze keer geen negen maar wel achttien foto's! Check it out!


#1 Hallo fiets
Als ik 's ochtends besluit te gaan fietsen, maar 's middags na school richting Jim ga om de nacht naast hem door te brengen -one of my favorite things, yes- dan staat mijn fiets gelukkig veilig in de bewaakte fietsenstalling. Dus, een dezer dagen -wat een taalgebruik- dacht ik: "Wat een interessante levensfoto gaat dit worden." Voilá.

#2 Girl time
Vorige week zaterdag zag ik eindelijk één van mijn aller beste vriendinnetjes weer na een hele lange tijd. We kochten wat lekkers bij de Albert Heijn om te verorberen bij een lekker glaasje rosé. Ja ik. Rosé. Ha. Ha. Nee serieus ik vond het echt lekker.

#3 Friends' favorite
Mijn vriendinnetje -ja ik weet niet of ze het goed vindt dat ik haar naam hier noem- is gek op mozzarella. En echt, het gaat zo ver dat ze het het liefst elke dag wel eet, geloof ik. Toen ik haar net leerde kennen heeft zij mij het mozzarella-tomaat-basilicum taartje laten proeven en since then I am hooked as well. Dus, wat is er beter dan een warm stokbroodje met pesto, mozzarella, tomaat en basilicum. Ik heb stiekem de basilicum weggelaten deze keer, trouwens. It was delicious.

#4 Santé!
Stella aan de alcohol. Ik moet er nog steeds even aan wennen. Ik ben dan ook echt binnen twee seconden dronken geloof ik. Al neem ik een paar slokken, dan gaan m'n benen al vreemde dingen doen. Hebben jullie dat ook? Van die slappe, zware benen als je alcohol drinkt? Volgens een vriend van mij ontspannen je spieren dan. Magic. Komt erop neer dat het een erg gezellige avond was. Met een gierende Stella.

#5 "Working nine to five, lalala"
Vorige week moest ik nog al lang wachten op school. Ik besloot dus maar naar de Food Court te gaan en mezelf te voorzien van een bakje rijst-met-dingen-waarvan-ik-dacht-hoort-dit-er-wel-in-enzo. Was best lekker trouwens. Ik ging aan de slag met een opdracht voor Engels. Ik heb komende maandag een presentatie over Ben & Jerry's. I love that brand. En nee, niet alleen om de producten, maar ook gewoon de hele opzet. Oh, wat een communicatie studentje ben ik ook.

#6 Watch
Mijn lieve anti-sieraden -lang verhaal- vriendje kreeg een horloge van z'n mams. En ik vond hem meteen super leuk. Maar m'n drol kan het toch nog niet helemaal handelen, zo'n ding om z'n pols. Het is toch ook een vreemd aapie. Oh wat een geslijm hier, laten we maar ophouden. Hij is wel lief. Daar niet van.

#7 "Working after five, lalala"
Vorige week was de week van naar-school-tot-18.00-of-later. Ik zat dan ook rond half zeven in de trein te chillen. Omdat ik al mijn Bloglovin' posts al gelezen had en niemand zin had om tegen me te praten op Whatsapp, dacht ik; dan maar aan de studie. Nee, grapje. Stiekem doe ik dat heel vaak in de trein. Echt een aanrader, want thuis heb ik veel leukere dingen te doen.

#8 Ik kom onder de douche vandaan en ben blij.. selfie
En toch was ik amazingly happy deze week. Ondanks dat Jim en ik het te drukken hadden om elkaar te zien -wat dit weekend compleet goed gemaakt is natuurlijk- en ik een beetje gek werd van alle stomme school dingen. Jim is altijd nieuwsgierig hoe mijn haar er stijl uit zou zien. En eigenlijk had hij deze natte hairdo al triljoen keer gezien. Maar zo blij en gestoord als ik was stuurde ik even een selfie. Ik ben blij dat 'ie nog steeds bij me is.

#9 Throwback 
Om deze post nòg slijmeriger te maken, even mijn lievelings foto van mij en Jim showen. Dit was in de zomer van 2012. In Aruba. 's Ochtends om half zeven. Op het strand. Niemand om ons heen. Wij net uit bed. Nog even wakker worden op het strand. En nee ik ben niet door Disney betaald om dit sprookje te promoten. HA. stom grapje. Hebben jullie ook zo'n foto waar je stiekem om de één of andere reden trots op bent?


#10 Zwarte piet tegenkomen betekent snoepjes!
Dit weekend was ik lekker in Zeeuws Vlaanderen om Jim zijn papa en stief familie -klinkt zo stom- op te zoeken. Tripjes naar Zeeland zijn altijd zo fijn. We concludeerden dat we daar altijd echt tot rust komen. Anways, zaterdag gingen Jim, zijn halfzusje Georgina en ik even gel kopen voor meneer bij de Etos. En toen kwamen we twee zwarte pieten tegen. SNOEPJES. JA. 

#11 Rode lippenstift
Met de opa, oma en tante van Georgina vierden we sinterklaas. Dit jaar is de eerste keer dat wij thuis geen pakjes avond vieren, dus ik vond dit echt een super leuk alternatief. Het was de bedoeling dat we surprises maakten voor degene waarvan we een lootje hadden getrokken. Ik had iets in elkaar geknutseld voor de oma van Georgina, maar het was niet zoveel soeps naar mijn mening. Geen fotootje waard dus. Maar de surprise die Jim's stief mama gemaakt had voor mij -ja, echt, het woord stief heeft Disney echt voor me verprutst- was echt wel een triljoen foto's waard. Het was zo mooi! Ze had ook nog mijn foto uit geknipt en op een soort spiegel papier geplakt en lippenstift op mijn lippen getekend. En dan zaten er ook nog twee hele leuke cadeautjes in! Helemaal verwend! 

#12 Decoratie talent van oma
Toen ik in het gezellig huis stapte en de woonkamer zag dacht ik echt "wauw". De oma van Georgina had het allemaal zo leuk aangekleed. Aan de lamp hingen pakjes, zakjes en leuke lintjes. Op de tafel stond een etagère met allemaal leuke pepernootjes, speculaasjes, koekjes, chocolaatjes in de vorm van sint en piet. Echt heel leuk! 

#13 Surprises! 
Even een overview van de knutselwerken! 

#14 Etagère vol met calorieën
En nog even een foto van de leuke, maar vooral lekkere etagère!

#15 Leuke kaartjes vinden in een rommel winkeltje
Na naar de Etos geweest te zijn wilde Georgina mij een zo genoemd rommel winkeltje laten zien. Het was geen winkeltje. Het was een winkel. Er was echt van alles te vinden. Toen we binnen stapten zagen we als eerste een heel leger van kaarten rekjes. En deze kaartjes vonden we zo leuk gevonden dat we er even een foto van maakten. Naja, ik. Ik hoop dat jullie het kunnen zien. Zo niet; er staat "Zwaanzinnig", "Tjiep Tjiep Hoera" en "Feestneushoorn" -geloof ik-. 

#16 En dan zie je..
Zondag avond, toen Jim en ik nog even langs een vriend zijn verjaardag waren langs gehupt -na veilig thuis te zijn gebracht door Jim himself in de auto! Nog steeds gek op Jim achter het stuur te zien zitten- kwamen we thuis en werd ik verrast door mijn eigen tuin. Naja, onze tuin, ik woon natuurlijk nog lekker thuis. Papa had alle kerstverlichting weer uit de dozen gehaald. Look how pretty. Ik deed spontaan een dansje, waarna Jim me uitlachte. Wat een liefde.

#17 Het is een Jim
Soms moet ik gewoon even een overly attached girlfriend actie uitvoeren. Zo ook deze. Ik vind Jim en zijn nieuwe bordeaux rode trui zo ontzettend leuk. Dat wilde ik even op de foto zetten. 

#18 En toen was het weer maandag
En toen, zoals hierboven in kippenletters -want koeien zijn 't niet- staat, was het alweer maandag. Ik nam me voor na al die pepernoten en andere veel te lekkere dingen maar eens gezond te doen met mijn appeltje. Om gisterenavond toch wel gebakken aardappeltjes te eten. Zonder mayo, dat dan weer wel.

Zo, jeetje, ik heb weer even lekker zitten rammelen. Nu ga ik toch maar weer verder met schoolrammelen. In plaats van blogrammelen. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.