donderdag 12 december 2013

Les derniers jours | vier

En de laatste dagen waren heerlijk, formidable. Ik heb weer een leuke collage geprobeerd te maken van mijn foto's. Ik realiseerde me dat de foto's lastig te zien waren, omdat ze zo klein waren! Daarom heb ik de looks van de collages veranderd! Ik hoop dat jullie het stiekem wel weer een beetje leuk vinden om te zien allemaal. Afgelopen dagen -vorige week- was ik jarig, vierde ik dit voor mijn familie en vrienden en vriendinnen, ben ik ontzettend in de watten gelegd, heb ik veels te veel gegeten, and so on. Ik zou zeggen; Lees je uit! -Ha. ha. ha. snap je hem? Leef je uit wordt lees je uit!-


#1 Taart
Mijn mjammie taart die mama voor me besteld had. Ik heb zelf maar een klein stukje op, want ik had m'n buikje al aan andere lekkere dingen blootgesteld. Maar, ik heb me laten vertellen door mijn lieve opa dat hij toch echt beter was dan van hun lokale bakker! Steek die maar in je zak, bakker van waar ik woon!

#2 Love is where the heart is
Op vier december kwam ik aan op school en stonden mijn drie lieve vriendinnen op me te wachten. Ik werd bestormd, geknuffeld en kreeg een heerlijke, bijna bovennatuurlijk lekkere brownie voorgeschoteld. Nee, ik heb hem gelukkig niet in m'n uppie opgegeten! Op de kaart hebben ze me een drie gangen menu, door hen gekookt, beloofd en daarbij drie gekke meiden -zij dus- en drie flessen wijn. Wat een lieverds. I feel blessed.

#3 Nederlands meisje is Nederlandse vlag(getjes)
Toen ik beneden kwam om 0.00 had mijn vader de vlaggetjes al opgehangen. Waarom ze zo in het Nederland thema zijn? Geen idee. Maar I didn't care. Ik werd misschien negentien, maar een verjaardag zonder vlaggetjes? Nope, niet voor deze miep. 

#4 Rozen
Lieve Jim verraste -oh, werdwoord spelling, help- mij met een mooie bos met twaalf witte rozen. Op het kaartje stond iets waarmee hij bedoelde dat ik dan voor elke komende maand een roos zou hebben. Wat een romantische drol is het ook -soms-. 



#5 Birthday food
Wat doe je als je in de trein zit, er is niemand om je heen, je bent jarig en het regent buiten? Juist ja, je eet een banaan en maakt er een foto van.

#6 Even lief doen
Het zat allemaal even niet mee op persoonlijk vlak wat ik niet aan de grote blog ga hangen -Ha. ha. ha. weer zo'n geweldige woordgrap, ik ben op dreef- en mijn lieve vriendinnen lieten me even weten dat ze van me houden. HOE LIEF. 

#7 Verslaving 
Hallo, verslaving. In bad gaan, daar kan je me voor wakker maken. En dan met zulke leuke kaarsjes en een lekkere badschuim van Lush. Mie iesj heppie! 

#8 Vreetfestijn met mijn classmates
Afgelopen maandag namen mijn klasgenootjes en ik allemaal wat lekkers mee naar school om een soort christmas all you can eat party. Ik heb een Bulgaarse lekkernij geproefd en ook die lekkere mini-pizzaatjes die mijn vriendinnetje Astrid had gemaakt vielen erg goed bij me in de smaak. Hallo, decemberkilo's. 

Nou, dat was het weer! Ik heb nog wat leuke en vooral mooie kerstige foto's voor jullie in petto, maar dat komt binnenkort! 
Lieve rommelige kusjes,
Stells. 


1 opmerking:

  1. Wow, die brownietaart ziet er zo goed uit... wat heb je veel leuks/lekker gekregen! Hou dat vol tijdens de feestdagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.