maandag 23 december 2013

Les derniers jours | vijf

Ja ja, mijn kerstcadeautjes voor jullie! -Wat een cadeau-. Ik heb er al weer helemaal zin in. Lekker typen en jullie vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt. Echt, daar blog ik voor. El Oo Vie Ie. (Love gespeld, enzo). Ik hoop dat jullie het -weer- leuk vinden om te lezen.


#1 Dit is mijn lieve roze vriendje
Ik maakte een foto van Jim toen we saampjes op de bank zaten te chillen. Ik vond hem er echt zo lief uit zien dat ik het niet kon laten. Alleen het licht was niet zo gunstig, dus eh, ja nu is Jim een beetje een alien.

#2 Meet the best
Dit is mijn schatje, mijn allesje, wij nooit te breken, enzo. Ja, nee, serieus, ik ben dol op mijn ukelele. Ik heb hem deze zomer gekocht in Amerika en daar heb ik dan ook op mijn Engelstalige blog uitgebreid over verteld. Ik vergeet even dat jullie dat allemaal helemaal niet mee hebben gekregen -sommigen wel natuurlijk-. Ik speel dus sinds een tijdje heel amateuristisch maar met veel blijheid ukelele. En ik heb dan ook afgelopen zondag met Jim opgetreden! Het was onwijs leuk! Lees er binnenkort meer over -als je wil- op www.jimenstella.blogspot.com.

#3 De dag van mijn nieuwe jasje
Ik rommelde wat aan mijn blog, zoals jullie wel hebben gezien. Ik hoop echt dat het er zo wat vrolijker en lees-vriendelijker uitziet. Wat vinden jullie? Ik vind het zo lastig allemaal! 

#4 Kerst is fijn
Op de een of andere manier vind ik dit gewoon een leuke, sfeervolle foto. Dit is Gouda rond kerst, met een misschien wat ongewoon blauw gekleurde lucht! Lang leve Instagram. 


#5 The Art Shop in Alphen a/d Rijn
Zoals ik al zei, ik val in herhaling, hebben Jim en ik afgelopen zondag opgetreden. Zo zag ons 'plekje'  eruit. Ik voelde me echt een artiest! Filmpjes volgen! Alhoewel ik stiekem nog niet zeker weet of ik deze wel op YouTube en/of mijn blog durf te zetten.

#6 Vakantie? Tentamens
Vanochtend moest ik van mezelf even wat aan school doen. Dit was hoofdstuk een, nog acht te gaan. En dan nog een boek. Fijn hoor, school.

#7 Zoals ik al zei; kerst is fijn
Lichtjes! Ja! Fijn! Nee echt, ik word helemaal gelukkig van al die lichtjes.

#8 And so on
Vandaar dat ik ze dus ook in m'n kamer rond laat gloeien. Wat een zin. Ik word echt blij van die lichtjes. Zelfs van foto's ervan. Instant smile. Ik hoop jullie ook! 

Nou, dat was het dan wel weer! Ik hoop snel weer zo'n post te typen voor jullie. En stiekem ook een beetje voor mezelf want ik vind het zo heerlijk! 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.