woensdag 11 december 2013

Liefde op de eerste hap

En dan krijg je hem in je handen gelegd. Een cadeautje voor je verjaardag. Een heel fijn cadeautje voor je verjaardag. Met zijn prachtige, arty blauwe verpakking en de gouden wikkel. Nee, ik mocht helaas niet in de factory komen om in een grote, blauwe bosbes te veranderen -alle credits naar Sjakie natuurlijk- maar dat maakte niks uit. Helemaal niks maakte even uit. Ik zette al mijn kracht erop om deze nieuwe liefde te breken. Ja, dat klinkt niet erg romantisch, maar het kon niet anders. En toen gebeurde het.



Mijn hand hield het vast. Mijn mond liep vol water. Mijn ogen veranderen in hongerige tijger hartjes. Binnen een paar prachtige seconden raakten mijn lippen dit kleine stukje geweldigheid. Dit begint op een waar seksueel getint verhaal te lijken. Ik moet zeggen, het kwam in de buurt. Nee grapje.

To the point Stella, ik heb gisteren mijn aller eerste stukje zeventig procent puur Tony Chocolonely gegeten. Bemind, eerder. In tien woorden: Wauw, wauw, wauw, wauw, wauw, wauw, wauw, wauw, wauw, wauw. Geen aanrader. Gewoon niet kopen. Dan is er meer voor mij. Nee, dan pas ik straks echt niet meer in mijn spijkerbroek. En dit zou de hele wereld moeten proeven!

En naast beyond amazing chocolade heeft Tony Chocolonely ook nog eens een geweldig concept om de chocoladewereld honderd procent slaafvrij te maken! Meer weten? Klik hier!

Dit was mijn ode aan de zeventig procent puur chocolade reep die ik voor mijn negentiende verjaardag kreeg en nu al voor meer dan de helft door niemand minder dan me, myself and I opgepeuzeld is. Ik zal je nooit vergeten. Wat wij hadden, was en zal altijd zijn; Liefde of de eerste hap.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

Ps: Inmiddels is er nog maar een derde over, shame on me.

4 opmerkingen:

  1. Oke je hebt me overtuigd. Ik ga 't ook proberen (sorry, dan blijft er minder over voor jou, maar ik moet ook iets!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, doen! Als ik alles op zou eten zou ik een hele nieuwe garderobe aan moeten schaffen dus stiekem ben ik wel blij dat je 't ook gaat proberen! Nee, echt, het is verslavend lekker! Dankjewel voor je reactie! Veel liefs, en eet smakelijk hihi!

      Verwijderen
  2. Heb je de limited editions al geproefd? HEMELS.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nope! Er zijn er best veel, toch? Weet je waar ik ze kan krijgen? En welke raadt je aan? Hihi oh help ik word echt een tonnetje, maar het is het waard!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.