maandag 2 december 2013

Thee tijd met Stella | Deesembur?

Oh, wat is het heerlijk om weer met mijn laptopje op schoot dit scherm voor me te zien. Ik kan nu toch echt wel bekennen dat ik lichtelijk -ahum het is stiekem gewoon ge√ęscaleerd ahum- verslaafd ben aan bloggen. Thank you, internet.
Dus, zit je dan. Ik zit in de trein op weg naar huis. Mijn weekend was het toppunt van heerlijkheid, maar daar komt binnenkort weer een post over online genaamd Les derniers jours. Inclusief foto's! Ik word al beter in het Instagrammen en foto's maken van alles voor mijn geliefde débarras

Om even tot de point te komen, ik wilde gewoon eventjes hallo zeggen tegen de allerleukste, fijnste maand van elk jaar. December, as you all know. Waarom vind ik december zo fijn?


In december gebeurden altijd veel leuke dingen. Toen ik nog klein en schattig was, kon ik rond het eind van november al niet meer slapen. Sinterklaas, mijn verjaardag, een goeie vriend van mij zijn verjaardag. Ik vond december heerlijk. Ik zag altijd zo veel mensen die ik graag zag en er waren lekkere dingetjes om me heen om te eten. Hallo, kruidnootjes, chocolade letters, sneeuwpop ijsjes bij oma, broodjes knakworst op mijn verjaardag, oliebollen, appelflappen, you name it. Als we het er dan toch over hebben, ik vind oud & nieuw echt fijn. Het voelt altijd als een nieuwe start. Ik ben dan ook een actief volgster van de 'goede voornemens' beweging. Met kerst heb ik het nooit zo gehad. Wij vierden nooit echt kerst zoals het 'hoort'. Wij deden het op onze eigen manier en dat was altijd heel erg gezellig. Maar, ik begin steeds enthousiaster te worden wat kerst vieren met een heel diner, leuke outfits en cadeautjes betreft. Vooral omdat het een moment is waarop iedereen standaard tijd maakt voor zijn of haar dierbaren. Zouden we vaker moeten doen, in my opinion

Omdat ik zo dankbaar ben voor december, wilde ik graag elke dag gaan bloggen. Het welbekende Blogmas. Maar, wacht eens, daar doe ik niet aan! Niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat iedereen al zo veel blogposts en filmpjes te bekijken heeft. En stiekem omdat ik veel december dingen liever offline experience. Blog en Vlogmas is een heerlijke rage. Ik kijk altijd graag naar mijn favoriete YouTubers rond kerst. -Ik kwam zojuist tot de conclusie het woord heerlijk te vaak te gebruiken-. Maar, op mijn Engelse blog heb ik drie jaar religieus 'Bloguary' gedaan. Elke dag van januari zette ik een post online en ik vond het heerlijk. HEERLIJK. Ik ben van plan, je raadt het al, dat dit jaar ook te doen. Dus voor mij geen Blogmas maar Bloguary.

Ik heb al weer wat sappige trein story's liggen en leuke foto's om te showen. Ik ben me er wel van bewust dat dit een drukke week gaat worden voor mij. Morgen m'n laatste dagje achttien. De laatste dag van een bepaalde leeftijd maar ik altijd een lijstje -yeah voor de lijstjes people onder ons- van wat ik het komende jaar graag wil bereiken op mezelf-als-persoon gebied. Ik vind dit ietsje te persoonlijk om op mijn blog te gooien, maar ik kan jullie met zekerheid vertellen dat ik het afgelopen jaar veel bereikt heb voor mezelf -mede door de liefde van iedereen om me heen, slijm kots snif-. Ik hoop dat dit komend jaar ook zo gaat zijn!

Anyways, drukke week. Ook schoolwerk wil me niet te vriend houden. Toch ga ik proberen deze decemberweek lekker vol te proppen met leuke, positieve posts. Met, zoals ik al drie keer gezegd heb, een Treinverhalen en Les derniers jours op de loer.

Lieve rommelige kusjes,
de nu nog achttien jarige Stells. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.