zondag 22 december 2013

Vier keer | Feitjes over moi

Waar jij altijd op hebt gewacht, toch? Feitjes over niemand minder dan mij, Stella Boogaard. Wat een geweldig pre-christmas present van mij voor jou! Het is niet te geloven! Nee, ok√©, ik ben te vaak sarcastisch. Als jullie dat vervelend vinden moeten jullie dat echt zeggen hoor! Back to business, ik heb wat vreemde, typische Stella dingetjes op een rijtje gezet. Voordat je dit leest, bedenk jij er ook eens vier over jezelf en schrijf het op! Als je wil, laat het dan achter als reactie! Ik zou het super vinden om te weten te komen.

1. Lijstje meisje
Dit hebben jullie al in het welkom verhaaltje kunnen lezen, maar ik ben een echt een lijstje meisje. Lijstjes overal. Soms lig ik in mijn bed. Naja, elke avond eigenlijk. Ik heb een klein slaapprobleempje, nog een feitje tussen neus en lippen door, en daarom denk ik veel na als ik in m'n nestje lig. En dan komen vooral alle dingen die ik nog moet doen m'n mind lastig vallen. Heerlijk, ja echt fijn. Maar, daar is mijn Moleskine boekje. Hatsidikee, planning en to do lists zijn zo gemaakt. En dan kan ik fijn gaan slapen. Ik doe hetzelfde met goeie voornemens, verlanglijstjes -goh, dat heet niet voor niks lijstje- en blogideetjes. Lijstjes, gotta love them

2. Ik ben altijd veel te vroeg
Ik ben zo'n hypocriet miepje dat het haat als mensen te laat zijn. Vijf minuutjes niet hoor, maar meer dan tien minuten vind ik stiekem best erg vervelend. Sommige meiden uit mijn klas komen standaard tien minuten te laat in de les. Elke les. En dan denk ik; Hoe krijg je het voor elkaar? Maar, dat zou ik ook maar eens aan mijn spiegelbeeld moeten vragen. Ik ben altijd te vroeg op school. Meestal minstens een half uur. Ik vind het gewoon vervelend om te laat te zijn. Of haasten, houd ik ook niet van. Ik sta ook altijd vroeg op, gewoon om lekker rustig aan -to an extent- te kunnen doen.

3. Alles heeft krasjes
Oke, nu gaan de mensen die mij kennen lachen. Als ik iets nieuws heb, bewaak ik het met mijn leven. Mijn vorige laptop moest twee maanden nadat ik hem kreeg nog steeds door zijn elektronische level met een plasticje erop. Ook mijn iPhone heeft erg lang boze blikken van mij moeten verduren, omdat er binnen het eerste uur dat ik hem had al een mini krasje op zat, dat in mijn belevingswereld meer op een maankrater leek. En dan nu mijn lieve MacBook, waar al een hele plasticen beschermhoes voor besteld is. En mijn ukelele, die helaas en wat krassen en kuiltjes had opgelopen in de winkel. Toch begin ik de vloek die op mij rust te accepteren. Ik ben zo perfectionistisch, en ik moet leren dat het niet perfect hoeft te zijn. Mijn iPhone doet het ook met een mini krasje en mijn ukelele past juist bij me als ' ie niet perfect is. Wijze woorden Stella, al zeg ik het zelf.

4. Ik vind alles lief
Inmiddels heb ik er zelfs een post over geschreven (klik!). Ik vind alles lief, alles heeft gevoel en ik kan dan ook mijn knuffels soms niet verfromfraaid (?) laten liggen of mijn laptop niet in zijn hoesje stoppen. Ik weet niet wat het is, maar ik ben vanaf jongs af aan al vreemd met dingen verzorgen. Alles had een bedje met dekentjes en alles kreeg eten. Mijn poppen, knuffels, barbies, pony'; ze gingen soms zelfs mee naar school om ze niet alleen te hoeven laten.


Wat is een leuk feitje over jouzelf? Ik ben ontzettend benieuwd!

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

1 opmerking:

  1. Ik kan nummer 3 overtreffen:

    Mijn laptop bleef ooit met de kabel aan mijn bunny-slipper hangen, wat ik niet doorhad waardoor ik hem keihard van de tafel aftrok toen ik door de kamer liep. Hij hangt aan elkaar met duct-tape.

    Ik had ook een ukelele en daar is ooit iemand op gaan zitten.

    Yay :')

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.