vrijdag 6 december 2013

Vier keer | Mijn favoriete kledingstukken

Sta je voor je kast, weet je weer eens niet wat je nou aan moet trekken. Drama. Ik heb er zo'n heerlijke mega hekel aan als ik niet weet wat ik aan moet doen. Meestal rijk ik altijd naar mijn statement pieces waar ik me het aller comfortabelst in voel. Benieuwd wat die kledingstukken dan wel niet zijn?

1. Zwart hemdje
Ik heb deze hemdjes elke dag aan. Daar is echt geen letter van overdreven. Ik heb er ongeveer vijf en ik wissel ze dan ook braaf elke vier of vijf dagen om. Deze topjes zitten altijd overal onder en ze zijn zo fijn. Het zijn de topjes die ongeveer zeven euro kosten bij de Sting. Ik heb ze nog van het merk Surtherland, maar inmiddels heet het anders heb ik me laten vertellen. In ieder geval, my holy grail piece.

2. Panty's 
Ik heb al eerder over mijn precious panty's gepraat. Ik vind ze gewoon fijn zitten. Veel lekkerder dan zo'n strakke broek. En ik heb om de een of andere reden ook nooit koude benen in een panty. En als klap op de vuurpijl -wat een stomme uitdrukking dit altijd- voel ik me, zoals jullie hier (klik) hebben lezen, altijd net wat meer meisje met een panty.

3. Blouses
Ik draag mijn blouses altijd als vest. Ik heb veel blouses die gemaakt zijn van een zachte stof en ideaal om als warm laagje toe te voegen. Ik hoop binnenkort mijn enige echte camera in m'n handen te hebben om bijvoorbeeld een outfit post te doen. Hoe dragen jullie je blouses?

4. Elastische rokjes
Als ik een panty draag, zit hier altijd een elastisch rokje van de H&M onder. En oh wat heb ik stiekem een hekel aan deze frutsels. Het is eigenlijk een simpel lapje elastische stof dat elastisch is op de verkeerde plek. Dat hij aan de bovenkant elastisch is, is heerlijk. Duwt alles lekker 'in' en zo. Maar de onderkant is een drama. Het kruipt niet alleen op, dat zwarte ding, maar het lubbert als een gek. Als ik mijn rokje op een degelijke hoogte wil dragen, en ik sta stil, zie je charmante golfjes lubberen onderaan dat lapje stof. Horrible. Maar, alsnog, ik ben erg blij met mijn rokjes.

Wat is jullie staple piece? Hebben jullie nog tips voor mij na het lezen van deze post?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.