donderdag 23 januari 2014

Die struggles, je weet wel

Ja, ik weet het. Hele verandering he? Ik weet stiekem nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het zal over ongeveer anderhalve week wel weer compleet anders zijn. Heb jij dat ook wel eens? Dat je niet weet wat je wil? Of dat je dat wel weet, maar dat je de skills and resources niet hebt om het voor elkaar te krijgen? Ik heb het dus over wat ik een maand geleden 'de prullenbak' van mijn blog noemde. De lay out dus. En het heette dan prullenbak want een, mijn blognaam betekent mijn rommelkamer en ik, en als die opruimt, dan eh, ja, heb je een prullenbak nodig, of iets in die richting. Wat vindingrijk, Stella. En, twee, mijn lay out vaardigheden kunnen maar beter serieus in de prullenbak verdwijnen. En dan ga ik nu even in een hoekje huilen. Laat me weten wat jij anders zou doen.

Ja, maar waarom verander je het dan?
Komt omdat ik zelf vind dat mijn schrijfstijl ietsie te sarcastisch en "stoer" -ik weet even geen passend woord- is voor bloemetjes en roze achtergrondjes. Op de een of andere manier voelde dat niet zo Stella. Ik heb een roze hoesje om mijn telefoon en draag graag panty's, maar zoals ik al zei, mijn schrijfstijl is niet zo girly.

Dus je schrijft daar een hele post over?
Yes, sir! Nee, dit gaat ook over andere blog struggles. En ook over blije dingen want JONGENS EN MEISJES op dit moment heb ik al vijf en vijftig lieve, leuke, unieke volgers -dansje dansje dansje- en daar had ik nooit over durven dromen toen ik nog in het Engels schreef. Toen ik vier volgers had. Waarvan er eentje ikzelf was. Laten we het daar niet meer over hebben. Ik merk dat ik de laatste dagen steeds het gevoel heb dat ik elke dag moet posten om al die leuke, lieve, unieke -wat een geslijm- volgers te behouden. Ik ben bang dat dit misschien de essentie en kwaliteit van mijn posts en van mijn gehele blog aantast. Dus, tromgeroffel je hoort hem al aankomen, ga ik denk ik proberen wat rustiger aan te doen en wat meer na te denken over mijn content. Is dat een goed idee of een heel verschrikkelijk er-komt-een-orkaan-aan-als-je-dat-doet idee? Let me know!

Wat moeten we dan in blogsnaam verwachten, drol?
Ik heb nog wat frutsels en ideetjes en dingen in petto. Zoals een Pinterest iets, een sport update iets, een ukulele iets, een ik-ga-binnenkort-mijn-spiegelreflex-kopen-en-die-moet-een-naam-hebben iets, een Plog iets, een misschien samenwerking met een andere blogger iets, een Bloggersboekje iets. Ja dat soort dingen. Ik heb dat alles nog niet 'klaarliggen' in mijn berichten feed, maar ik kan niet wachten om ze te schrijven. Want ik hou van bloggen. Ik ga met bloggen trouwen.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

PS; Gisteren waren lieve Jim en ik alweer een en twintig maanden samen! Lang lang lang. Blij blij blij.
PPS; Ik kan niet wachten tot ik mijn lieve spiegelreflex camera heb! En dan maar hopen dat het mijn blog een hele nieuwe dimensie geeft. Oh, wat een dure taal. Ik voel me bijna intelligent en volwassen.

13 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch leuk! :D Net als je lay-out, nu. En ook je oude was leuk en vast ook je nieuwe over anderhalve week! Ik ben heel benieuwd naar alle blogartikelen die je voor ons in petto hebt! Dus ik blijf je zeker volgen, hoor. Wees daar maar niet bang voor als je iets minder post! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhhh wat ontzettend lief, dankjewel! Ik ben echt heel blij om dat te horen! Veel liefs, super bedankt voor deze lieve reactie!

      Verwijderen
  2. Lieve weekdier! Ook ik blijf je volgen ook al ga je een vakantie van 3 jaar nemen. Want je nieuwe artikeltsjes moet en zou ik gaan lezen. Bloggersboekje wil ik ook nog eens doen haha :)! Ik vind je nieuwe lay-out mooi, maar iets te strak ofzo. Niet veel kleur, maar hé dat is persoonlijke smaak, objectief ziet hij er heel mooi uit maar de andere was wel meer mijn stijl, eerlijk is eerlijk!

    Veel succes met nadenken lieve lieverd!
    lieve liefs,
    Femke

    (te veel lief in één post, I know).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (Lief is een fijn woord, dus ik vergeef het je, hihi) DANKJEWEL POEPIE! Ik snap wat je bedoelt! Ik ga eens kijken wat ik daaraan kan doen!

      Verwijderen
  3. Net als Femke al zegt, al lig je de komende tien jaar onder een steen. Het moment dat je eronder uitkomt sta ik al op je te wachten :) Ik vind je lay-out mooi, lekker strak. Maar je kunt er altijd iets aan veranderen toch, dat hoort ook wel bij jou vind ik :)
    Hiephoi, al 20 maanden samen :) Ik doe het je niet na :( Maar goed, genoeg gesip, ik vind jou gewoon heel leuk Stella! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ben je toch lief, je maakt me altijd zo blij met je reacties! Echt! Dankjewel! Dat steen idee klinkt wel erg aantrekkelijk, ik denk stiekem dat ik dat toch maar eens ga overwegen! Ja, vindt je? Typisch dat je dat zegt, daar heb je namelijk -als ik er zo over nadenk- echt gelijk in! Er loopt ergens iemand rond voor jou! Jammer dat we geen de-geliefde-van-Karlijn-dans kunnen uitvoeren. Als in de regendans, of iets dergelijks. Oke dit gaat te ver, I agree. Komt allemaal goed! Voor nu maar een dikke virtuele knuffel!

      Verwijderen
  4. Ik heb nu pas net je blog ontdekt, en ik vind het nu al super leuk!
    Je hebt een hele leuke schrijfstijl om te lezen, en je lay-out ziet er fantastisch uit!
    Ga zo door meis.
    Omdat ik je blog zo leuk vind volg ik je natuurlijk op bloglovin.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! Wat een complimenten, daar maak je me echt super blij mee! Heel veel liefs terug! PS; Ik ga ook snel een kijkje op jouw blog nemen!

      Verwijderen
  5. JE hebt een hele leuke blog en bedankt voor je lieve reactie op de mijne! het is heel moeilijk om als beginnend blogger je hoofd boven water houden. Je moet het bijna doen om het leuk te vinden en niet alleen om 'iets te bereiken' in de bloggers wereld dat is zo moeilijk.. als ik per dag zie hoeveel nieuwe bloggers ik ontdek met meer dan 1000 followers denk ik man o man was ik hier maar zes jaar eerder mee begonnen haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap wat je bedoelt! Dankjewel voor je lieve complimenten, ben ik erg blij mee! En uiteindelijk gaat het daarom, toch? En om dat je het zelf heel heel heel leuk vindt om te doen, en dat spat er bij jou ook echt af! Liefs!

      Verwijderen
  6. Ik vind je nieuwe layout leuk! Als ik eerlijk mag zijn, ben ik niet kapot van het lettertype - dat leest een beetje moeilijk - maar die grote letters van je blogtitel enzo vind ik wel heel gaaf. En gefeliciteerd met jullie 20 maanden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de feedback! Ik ga eens kijken of ik een ander, beter leesbaar maar ook passend lettertype kan vinden! Liefs, en nogmaals bedankt!

      Verwijderen
  7. Haha leuk geschreven :) Ik herken het gevoel dat je het moet doen voor de volgers, dat blijft heel lastig. Ik denk dat de kunst is een goede balans vinden tussen jouw eigen stijl, goede content en hetgeen dat volgers leuk vinden om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.