dinsdag 21 januari 2014

Dingen die ik nog nooit heb gedaan, gehad, gegeten and so on!

Zit je een beetje in je Bloglovin' feed te snuffelen, kom je een post tegen van Karlijn. En omdat ik haar best wel vaak link en noem en al die dingen, weten jullie vast stiekem wel dat ik haar blog errug leuk vind. Maar ik zal het artikel dat mij inspireerde nog even extra duidelijk linken aan het eind van deze post. Goed. Zit je dan. Ik heb ontzettende rugpijn. Eigenlijk doen al mijn spieren pijn. Ik heb griep. Niet die griep van "ik kan niet bewegen anders ga ik al over mijn arme keelpijnhebbende nekje", maar wel van "ik voel me vreselijk waar is de bezem dan veeg ik mezelf op en oja alles doet zeer". Die griep.
Dus, bloggen is de enige keuze die ik heb -na een hele presentatie in elkaar gezet te hebben dan-. OH WAT ERG.

Karlijn maakte een lijstje van alle dingen die zij eigenlijk nog nooit had gedaan. Karlijn en ik zijn lijstje-meisjes, zoals ik dat altijd zo graag zeg. En ze heeft me dus flink aangestoken met haar "dit heb ik nog nooit gedaan lijstje". En ik gebruik vandaag erg veel in-de-lucht-komma's. Komt vast door de griep.
Hier is mijn lijstje! HIEPHOI. Als je dit ook wil doen, vergeet dan niet Karlijn te noemen! Anders mag je niet meer op mijn feestje komen.

Ik ben/heb nog nooit..

- Sushi gegeten -ik weet het!-
- Mijn eigen patatjes gemaakt
- Alleen op vakantie geweest
- Een prik gekregen zonder te paniekeren
- Mijn haar geverfd
- Relaxed in een tandartsstoel gezeten -wie wel?-
- In Italië geweest
- Tevreden geweest met mijn lay-out
- Bier lekker gevonden
- Auto gereden
- Gedoken, als in, met zo'n fles en ieuw. Eng.

En zo gaat het nog wel even vrolijk verder. Maar ja, er is zoveel wat ik nog niet heb gedaan, gehad, gegeten, gedronken and so on. Maar dit was wat zo'n beetje het eerste in me op kwam! Ik ben benieuwd of veel meiden dit ook gaan doen! Alle credits naar Karlijn, natuurlijk.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

Link naar Karlijn's artikel, klik klik klik! 

16 opmerkingen:

  1. Oef, nog geen sushi gegeten? Je weet niet wat je mist! Of tenminste... de meeste mensen vinden het wel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep, dat hoor ik vaker! En dan ook nog zo'n geschrokken hoofd erbij, hihi! Ik zal mijn eerste sushi eet keer in een post verwerken! Liefs, Stella.

      Verwijderen
  2. Bier lekker vinden kan je leren :) Beetje wilskracht :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik ga m'n best doen! Misschien een beetje Sprite/7UP dr bij, die tip hoorde ik laatst! Liefs!

      Verwijderen
  3. Leuk artikel en ieulw bier haha! ik vind dat zo smerig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jaaaaa gatsie ik vind het ook echt niks, hihi! Doe mij maar een zoete witte wijn, ofzoiets! Liefs!

      Verwijderen
  4. Hahahaha Stel wat leuk! Lijstjes-meisjes, dat woord kende ik nog niet :) Ik zet even een link bij mijn bericht naar die van jou, goed? En nog nooit sushi gegeten is niet erg hoor, ik heb het één keer gegeten en vond er niets aan :). En oja, duiken is echt een aanrader én helemaal niet eng!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa, leuk toch? Zijn wij dan echt wel de definitie van, hihi! Ah, dat is super leuk en lief maar dat hoeft niet he! Het is ten slotte jouw idee! Hm, ik ga het ooit proberen en kijken of ik er ook zo over denk, hihi! Aanrader? Het lijkt me dood eng. Maar, ik ga dit jaar naar Aruba en mijn vader duikt echt overal dus misschien is het een kans om het eens te proberen? HELP wat zeg ik! Liefs!

      Verwijderen
  5. Bier ís ook gewoon vies! En sushi heb ik ook nog nooit gegeten, misschien als we gaan meeten savonds maar sushi gaan eten? Ik heb alleen zo een voorgevoel dat ik het niet lekker ga vinden :S. En prikken zijn ook niet voor weekdieren bedoelt.

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha heel leuk artikel! liefs x
    ik ga deze ook even overnemen als je dat niet erg vind!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dankjewel! Ja, lijkt me hartstikke leuk! Vergeet Karlijn niet te linken, hihi. Mij hoef je niet te linken hoor! Wel heel leuk en lief natuurlijk, maar het idee is van Karlijn! Liefs!

      Verwijderen
  7. Hi My Dear ! :* Your blog is so cool ! I want to invite you to mine , and check the shop witch the banner is on the right side of my blog ! You will get 10% discount! I think that u will find in this shop something special for u ;* If u wanna we can follow each other , just follow me and let me know ! I will follow u back as soon as it possible.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! En zo kom je weer eens wat te weten achter de persoon van deze blog:)
    Je hebt trouwens een hele leuke blog, ik volg je nu via bloglovin volg je me terug?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, klopt! Oh, leuk, ik ga snel een kijkje nemen op de jouwe! Liefs!

      Verwijderen
  9. Hey Stel! <3
    Leuk artikel :D En ik heb ook nog nooit sushi gegeten hoor! :3
    En je blog is echt super leuk! Ik vind ook dat je een hele leuke schrijftaal hebt!
    Het is leuk en grappig om te lezen, oftewel: Je schrijft echt heel leuk!
    Dikke Knuffel xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen sushi gegeten?? Woow dat 's wel bizar. Als je het eenmaal gegeten heb bent je vast verslaafd! Bijvoorbeeld de calfornia rolls, love it! Leuk lijstje en dat met de tandarts & dokter begrijp ik volledig!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.