zaterdag 18 januari 2014

Dingen waar je "sdgshdisasasdsj" van gaat doen

Soms heb je ergens gewoon eventjes de pest in. Ik ben een gelukkig deelnemer aan de Happy Challenge (klik!) dus eigenlijk zou ik niet mogen zeuren, etc. Maar meiden -jongens-, we kunnen niet altijd overal om smilen en blij zijn en alles geweldig ongelofelijk leuk vinden. Stel je voor, brrr das best eng toch? Naast alle dingen opschrijven die je gelukkig, blij en heppie de peppie maken, kan je soms ook wel eens een lijstje maken van dingen waar je chagrijnig van wordt! Dan kan je ze misschien wat meer conscious uit de weg gaan! Let's kick off! 


Ik "shdjakkajsjajajjs" als..

...Ik iemand wil helpen, maar dat eigenlijk niet kan. Met moeilijke, persoonlijke dingen, enzo.
...Ik mijn nagellak al verprutst heb voordat het er praktisch op gesmeerd heb. 
...Ik niet naar de WC kan als ik echt moet. 
...Het regent. 
...Ik uit de douche moet terwijl ik net zo lekker warm ben.
...Ik het gevoel heb dat mijn To do list er met mij vandoor gaat, als je begrijpt wat ik bedoel. 
...Ik hoofdpijn heb. En dan van die echte, dat je geen licht en geluid kunt verdragen! Auw. 
...Mijn haar zich misdraagt.
...Ik niet kan slagen op een dag dat ik me zo had verheugd om te gaan shoppen. 
...Ik te veel eet en me dan schuldig voel. 
...De winter te lang duurt.
...Ik bikini's aan moet.
...Ik niet weet wat ik moet doen. -Als in op een avond, of zelfs met m'n leven!-.
...Mijn iPhone leeg is terwijl ik hem zo hard nodig heb.
...Ik moet wachten op de bus.
...Ik een pukkel zie verschijnen net op zo'n moment dat je die juist echt niet wil hebben.
...Ik geen keuze kan maken.
...Ik ergens nee tegen moet zeggen, of vooral tegen iemand. Daar ben ik gewoon niet goed in!

Wanneer "shdjakkajsjajajjs" jij?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

PS; Hebben jullie al een post geschreven over de eerste opdracht van de Happy Challenge? Zo ja, ik lees hem graag dus link your gang -Ga je gang, snappie?- HA. HA. Morgen komt mijn opdracht online! Liefs!

23 opmerkingen:

  1. Haha grappig artikel! In sommige kon ik me wel herkennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja? Fieuw, dan ben ik gelukkig niet de enige, hihi! Liefs, Stella.

      Verwijderen
  2. Heel leuk artikel! Zoveel dingen in je lijstje zijn zo herkenbaar. Ik ahagshnahag als ik een to do lijst heb gemaakt en erachter kom dat het veel te veel is en ik het niet ga redden.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ja, die herken ik ook! Bah tot de macht 448349342! Liefs!

      Verwijderen
  3. Ik kan me serieus in ze allemaal herkennen hahaha xD Alleen heb ik niet zo vaak hoofdpijn, maar voor de rest zijn we volgens mij even erg samen xDD

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, we zijn ook zo hetzelfde wij, hihi. Gelukkig heb je niet vaak hoofdpijn! Let me tell ya, echt niet fijn. Zacht uitgedrukt. Liefssssss!

      Verwijderen
  4. Haha allemaal herkenbaar! Ik kan zó chagrijnig worden als ik op een intensieve shopdag niks koop.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Dan moet Jim echt niet te dicht bij me in de buurt komen, hihi. Maar stiekem heb je dan wel weer meer geld voor de volgende shop-poging! Liefs, Stella. En dankjewel voor je reactie!

      Verwijderen
  5. Wat grappig en leuk om te lezen, in een paar dingen kan ik mijzelf zeker herkennen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vindt je? Gelukkig maar, dat was het doel! Hihi, tsja gelukkig zijn we niet de enigen hierboven te lezen! Liefs, en dankjewel voor je reactie!

      Verwijderen
  6. Zó balen als je niets leuks kunt vinden als je eens lekker gaat shoppen in een leuke stad! Uit de douche moeten vind ik ook stom haha. Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha wat een leuk artikel! Ik "jdkadjksd" met je mee wat betreft te veel eten en uit de douche gaan, vreselijk! :p

    PS: Doe jij al mee met mijn winactie? :)
    http://michelleslillavarld.blogspot.nl/2014/01/winactie-jewelryznl.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, erg he? Echt leuk dat er zoveel meiden zijn die zich erin herkennen! Nee, ik geloof van niet, ik ga snel kijken! Liefs!

      Verwijderen
  8. erg leuk om te lezen, sommige zijn erg herkenbaar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hè, wat een nare dingen! Maar het mooie is dus dat als je er wel een lijstje met positieve dingen tegenover zet, je iets krijgt van: joh, wat zit ik freaking nou te zeuren?! (Heb ik althans...) Ik hoop dat je je nu in ieder geval beter voelt door dit lijstje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, inderdaad! Ja, stiekem wel! Ik moet me goed realiseren dat dit lijstje bestaat uit dingen waarvan je denkt "Oh help wat ben ik een drama queen" of iets in die richting, hihi. Dankjewel voor je reactie! Liefs!

      Verwijderen
  10. Cool blog!! Following on Blogloving :D

    http://www.bloglovin.com/blog/11069387

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuk artikel om te lezen! Ik herken me erg in het nee zeggen, gosh dat is zo moeilijk. Ik vind je blog erg leuk, ik volg je nu! :) ben benieuwd naar de andere artikelen die nog komen, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je! Ik word er helemaal blij van! Ik ga snel naar je jouwe kijken! Veel liefs, Stella.

      Verwijderen
  12. Heel herkenbaar dit! Vooral uit de douche moeten stappen als je net warm bent. Als iemand daar nou eens iets op bedenkt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou het leven stukken beter maken he? Hihi. Dankjewel voor je reactie! Veel liefs!

      Verwijderen
  13. Wat leuk dit haha! Ik heb dat ook als ik wil gaan shoppen en heb er zoveel zin in, dat ik dan uiteindelijk niks of bijna niks kan vinden. Juist op het moment dat ik weinig geld heb dan zie ik de leukste dingen haha. Leven is soms oneerlijk.
    Als het mag zou ik hem graag van je overnemen.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.