woensdag 29 januari 2014

Fashion | Hoe ik erbij zou willen huppelen

Ik zit heel vaak andere leuke blogjes te lezen en dan komen er zoveel leuke stijlen voorbij. Dan denk ik; "Ik heb niet zo'n eigen stijl". Maar stiekem wil ik die wel graag ontwikkelen. En er zijn natuurlijk wel dingen die ik graag zou willen dragen en kopen en liefhebben. Enzo. Dus ik ging eens even lekker kijken en heb dit in elkaar gefrutst. Zoals je kunt zien draag ik graag donkere kleuren, blousejes en truien met een aardig hoogsluitende hals; zo'n ronde. Ik vind de ketting ook prachtig, maar dat is niet zo'n essential voor mij. Ik draag weinig sieraden. Wel heb ik altijd mijn ring om die ik van Jim kreeg toen we ongeveer een half jaar hadden. Goeie ouwe tijd. Ik vind 'm lief. Goed, terug naar fashion, Stella. Ik hou van grijs en zwart, en zoals jullie weten is legergroen mijn lievelingskleur. Wat vinden jullie? En hebben jullie ook zo'n echte "eigen stijl" of moeten jullie die ook nog kweken zoals moi?


Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

9 opmerkingen:

  1. Ooeeh I like! Ik heb op zich wel een eigen stijl. Veel mensen herkennen mij aan mijn overdosis opvallende sieraden. Maar kwa kleding wil ik er nog leuker bij lopen, maarja ik ben een arme student haha.
    Ik vind je blog trouwens superleuk om te lezen dus ik heb maar even op het volgknopje gedrukt :D

    Liefs,
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat super leuk! Echt lief dat je me volgt, ben ik helemaal blij mee! Oh ik weet helemaal hoe je je voelt als arme student, hihi. Ik ben wel benieuwd nu hoor, naar al je sieraden! Liefs, Stella.

      Verwijderen
  2. Olalaaaaa ik houd zo'n beetje van dezelfde dingen:) Waar heb je die prachtige ketting gevonden? XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan moeten we zeker een keertje gaan DIY'en EN shoppen. Het lijstje wordt steeds langer, waar blijft de tijd die we nodig hebben om het ook daadwerkelijk te doen? Zucht. Ik weet het niet meer, ik ga eens even research doen!

      Verwijderen
  3. Hele leuke kleurtjes en kleertjes, dat t-shirt met weird is ook wel op mij van toepassing, zullen we het samen kopen en er in rond gaan huppelen :)?

    Mijn stijl..tsja. Vooral heel meisjesachtig, veel zwart-wit-rood-blauw-grijs, veel jurkjes en rokjes, vaak jaren 60 stijl, strikjes en stipjes..Dat is het wel zo'n beetje!

    liefsliefsliefs,
    Kwal 2

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie het al helemaal voor me, Femke in een rood jurkje met zwarte stipjes en dan helemaal sixtees achtig met zo'n coole old school zonnebril! Ik wil graag in dat shirt rondhuppelen met jou! (: Liefs!

      Verwijderen
  4. Die ketting vind ik leuk! Vind het moeilijk om te zeggen of ik zelf een eigen stijl heb. Ik denk het wel, maar misschien is dat voor anderen moeilijker te zien. Ik weet iig heel goed wat ik wel of niet leuk vind :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Ik ooook, hij is moooi! Ik weet het nu je het zo zegt eigenlijk ook niet echt of je het wel echt een eigen stijl kan noemen wat ik heb. Maar ach, als je maar aantrekt wat jij leuk vindt, toch? (:

      Verwijderen
  5. Leuke items! Ik heb niet echt een eigen stijl denk ik. Ik draag vaak blousjes en daaroverheen een jasje wat ik vaak combineer met sneakers. Vrouwelijk en stoer tegelijk dus. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.