vrijdag 10 januari 2014

Laptops en hun namen

Lieve lezers! Ik had jullie een blij maak iets met foto's beloofd, maar ik heb me bedacht! Ik moet er nog van alles aan verbeteren, dus jullie hebben die tegoed van mij! Ik wil natuurlijk alleen maar iets plaatsen als ik denk dat ik jullie er blij mee maak. En mezelf, een beetje, stiekem. Voor vandaag heb ik iets anders in gedachten. Dat ga ik nu op electronisch papier zetten! Komt' ie.

Ik zit in een multi culturele klas. Mijn vriendinnen groepje bestaat uit twee Duitse meiden en een Tsjechische. En de Duitse meiden hebben me laatst zoiets leuks 'geleerd'. Ik heb geen idee of het aan cultuur ligt, maar ik ben best wel nieuwsgierig. Dus, schrijf ik er een post over, why not?



Dus, het gaat om laptops. De meiden en hun laptops. Die laptops, die hebben namen. Ja echt! En ze worden dan ook echt bij de naam genoemd! "Klaasje, kom op, laadt eens wat sneller". "Pietje, ik gooi je nog eens uit het raam als je zo sloom blijft doen". En dat soort taferelen.

Dus ik zei; "Oh, leuk, haha, ik ga m'n laptop ook een naam geven!". Nou, toen steigerden ze. Nee, want dat kon je alleen maar gewoon tot je laten komen. Zo'n naam ga je niet verzinnen, dat komt vanzelf. Koppig als ik ben, ben ik toch aan het nadenken geslagen. Er is nog niet echt een resultaat uitgerold, helaas.

Heeft jouw laptop ook een naam? Zo ja, heb je die zelf bedacht of kwam die ook tot je?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

5 opmerkingen:

  1. Uhm.. mijne heeft geen naam haha! Nog nooit gehoord! Best... apart. Maar ook wel weer grappig!! Hoe kan het dat je in een gemengde groep zit?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vreemd he? Ik vind het wel wat schattigs hebben, maar, dat het tot je komt enzo, nou.. Ik weet het niet hoor! Dat komt omdat ik een internationale studie doe, en dat ik dus klasgenootjes van all over the world heb! Echt super leuk! Liefs, en dankjewel voor je reactie!

      Verwijderen
  2. Mijn laptop heet duidelijk Koos Naamloos. Dat straalt gewoon van hem af haha xD

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, je maakt me nieuwsgierig naar hoe je laptop er dan uit ziet! Koos is best leuk? Why not? Hahaha, ik zit echt te grinniken hier, eigenlijk is het stiekem best wel heel vreemd. Liefs, en dankjewel voor je reactie weer! (:

      Verwijderen
  3. Ik heb geen laptop maar een vaste pc (tres ouderwets, I know XD) en die luister in het algemeen prima naar 'rotding'

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.