donderdag 16 januari 2014

Les derniers jours | acht

Deze keer geen lelijke Instagram foto's. Nee, dit keer ga ik er weer even lekker voor zitten om jullie vrolijk te vertellen hoe mijn leven er de laatste daagjes uit heeft gezien. Dit gaan we lekker in 'kopjes' onderverdelen, want Stella 2.0 wil graag wat georganiseerder zijn. Dus laten we het maar proberen, wie niet waagt wie niet wint. Of zo iets. In die richting.

Mijn studie
Ik heb mijn tentamens van vorige week erop zitten, en ook al twee van de drie gehaald. Een van die tentamens ging blijkbaar zo goed, dat ik het beste cijfer van mijn hele jaar haalde. Ja, vanaf nu het deze blog "Mon debarras et le nerd" of zo. Ik schaam me best wel een beetje, is dat gek? Ik ben er heel blij mee! En hallo, ik heb de halve kerstvakantie, als het niet meer is, aan dat stomme vak gezeten! Het heeft zijn vruchten afgeworpen. Hele lekkere vruchten dus. Wat is jullie favoriet? Ik ga het komende tijd weer wat drukker krijgen, helaas. Denk aan deadlines en groepswerk, waar gewoon veel tijd in gestopt moet worden. Minder posts dus. Maar, niet getreurd, morgen zet ik iets online over pinguïns. Dat zal je leven verbeteren, trust me.

Mijn baard
Sta je op, loop je vrolijk -naja, even het ochtendhumeur door de vingers gezien- de badkamer in, kijk je naar je o zo charmante morning hoofd en zie je ineens een heel veld aan rode branderigheid. Ja, dag! Ik de dokter bellen, afspraak maken, naar de dokter, dokter mij een zalfje voorschrijven, ik dat zalfje halen, ik dat zalfje erop smeren, mijn baard jeuken, ik niet blij, het zalfje stinken, ik nog minder blij. En nu wordt het al minder. Hoera voor het stink zalfje van de dokter, mensen! En hoe het nou komt? Ik ging mijn make-up eraf halen met reinigings melk dat al twee jaar in de kast staat, of zo. Ja, dom, gewoon dom. Niet doen.

Mijn blog
Ik zit er lekker in, heerlijk zit er in. Als een zachte stoel met op maat gemaakte kussens voor je billen. Maar, zoals ik al zei, gaat het niet zonder slag of stoot. Of nee, dat had ik nog niet gezegd. Ik merk dat ik soms volgers verlies. Kan, moet kunnen, is heel jammer, maar stiekem snap ik het ook wel. En gelukkig krijg ik er ook weer nieuwe volgers bij. Dikke knuffel voor de nieuwe volgers, bij deze. En voor de trouwe, die ook! Ik vind het echt heel leuk en ga lekker door. Ook de struggles met mijn lay-out, die houden ook lekker aan. Zucht.

Mijn baby
En dan heb ik het hier over de spiegelreflex camera waar ik al maanden over zit te bla-en, en waar nog weinig van terecht komt. Ja, hallo, ik ben zo'n research miep die eerst triljoen procent zeker wil weten of het allemaal wel goed is. Maar het begint nu extra serieuze vormen aan te namen. Ik zal jullie laten weten wanneer de bevalling geplanned is. Zal het een jongen of meisje worden? AAAH.

Dus, dit was een beetje mijn leven. Enzo. Ik heb nog wel wat foto's gemaakt, of course, en die komen dan ook wel snel online! En Treinverhalen staat ook even op een laag pitje, want de winter kicks in en iedereen zit stil en chagrijnig voor zit uit te staren. Niet bijster interessant dus, helaas! Laten jullie me weten hoe jullie dagen waren? Dat is het aller leukste aan bloggen, het contact!

Lieve rommelige kusjes,
Stells!

4 opmerkingen:

  1. Ik wens je alvast sterkte en mag ik helpen met het uitzoeken van een naam :)? Ik heb gister geloof ik 2 volgers verloren en er 3 bijgekregen LOL xD

    liefs,
    xoxoxo anoniempje xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Vind ik echt leuk! Ja, tis wat, hihi. Ik helemaal springen en blij zijn met mijn 40 volgers mailtje, kreeg ik hem gisteren weer? Hihi. Vrije keus -wel heel jammer, hihi-. Ik hihi te veel. Foei.

      Verwijderen
  2. Oh wow Stella wat goed van je tentamen. Daar mag je echt super trots op zijn! Oh die blogvolgersdingen heb ik ook. Zeg ik heel blij tegen mijn moeder dat ik er een bepaald aantal heb, zijn er de volgende dag weer drie weg. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Lief van je! Ja, gek is dat hè? Ik snap het ook wel weer -bij hou eerlijk gezegd niet, en dat is niet om te slijmen!-. Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.