woensdag 29 januari 2014

Les derniers jours | negen

Daar zijn ze weer, mijn prachtig in elkaar geknutselde collages -klik op "Read more" voor collage twee- van foto's met kunstlicht, 'vermooid' op Instagram. Of ze er nou daadwerkelijk mooier op worden? Daar kan iemand zijn master thesis over schrijven. Goed, de afgelopen tijd maak ik vrij weinig foto's, omdat ik of niet zoveel leuks beleef, of ik gewoon de foto te stom vind om op Instagram te zetten. Schaam. Niet alles verschijnt op Instagram, lieve dames en heren, koeken en peren. Bij niemand niet. Goed, there we go!


#1 Mijn benen in mijn aller eerste Nike sportlegging
Alweer heel wat weken geleden ging ik met mama naar de kapper en daarna nog even langs het Alexandrium in Rotterdam. Van mijn lieve mama mocht ik wat uitzoeken en ik koos deze broek. Daarnaast ging ik naar huis met een leuk shirtje en een handige sporrtas. Een echte sport chick? Nah. Ik ben en blijf Stella Marie. Het lijkt hier trouwens net of ik echt van die sterke schaatsbenen heb. Een, ik kan niet schaatsen. Twee, het is een optische illusie. 

#2 Een pizza met een lelijk Instagram filter
Vrijdag tien januari ging ik met een vriendinnetje die ik al heel lang ken naar het Zwanenmeer ballet. Van te voren gingen we saampjes uit eten, en natuurlijk gingen we naar de pizzeria. Dat is inmiddels een beetje een traditie geworden tussen ons. Ik zie haar eigenlijk nooit meer sinds we studeren. Dat is een hele grote verandering, want ik stond elke ochtend op haar te wachten om samen gezellie naar school te fietsen. Door weer en wind, letterlijk. Het ballet was prachtig en de pizza een stuk lekkerder dan het lijkt. Ik had een vega pizza, met heel veel groenten. Probeerde toch nog een beetje gezond te doen, heb je me door? Busted

#3 De Viva op het station
De dag erna kreeg ik mijn langverwachte verjaardagscadeautje van mijn lieve buitenlandse vriendinnen. Namelijk; een heus birthday dinner door hen gemaakt! En wat was het lekker! En gezellig! We aten bruschetta vooraf, rijst en groenten als main dish en een van de meiden die echt een bakprinses is had zelf chocolade mousse gemaakt. Ja. Je leest het goed. Hallo kilo's, maar wat was het genieten! Als jullie dit lezen -ze kunnen het soms een beetje volgen omdat ze een half jaar Nederlands hebben gehad- dankjewel lieve meiden! Trouwens, over de foto; ik kocht de Viva op het station, want dit ei had iets mis en was een uur te vroeg. De meiden zouden nog niet klaar zijn met koken als ik kwam, dus kocht ik de Viva om me company te houden. 

#4 Lievelingskleur?
Ik stond diezelfde avond op de tram te wachten en ik realiseerde wat voor wandelend open boek ik ben. Wil je me leren kennen? Kijk dan gewoon maar naar mijn kleding want eh, ik represent mijn lievelingskleur; leger/mosgroen! Wat is jullie lievelingskleur? Komt dit ook terug in jullie outfits



#5 Wat zou het zijn..
Ja, veel hoef ik er niet over te zeggen. Twee sneetjes lichtbruin broon, een plak Old Amsterdam kaas en een beetje ketchup. Oh, en vergeet het tosti ijzer niet!

#6 Brunch liefde
En omdat mijn vriendinnen en ik echt te veel van eten houden -whoops- besloten we afgelopen zondag te brunchen. We namen allemaal wat mee en hebben heerlijk gegeten.

#7 Self-made smoothie!
De avond ervoor sliep ik bij een van de meiden, Fabia, zodat ik 's ochtends daar zou zijn. En omdat we dat gewoon heel gezellig vonden. We gingen samen booschappen doen, kookten, en hielden daarna een girls night met kletsen, nagels lakken, een gezonde smoothie maken en nog meer kletsen. De smoothie bestond uit bevroren fruit van de Albert Heijn en magere kwark. Het was lekker. Echt.

#8 Staan in de trein, miep
Afgelopen maandag moest ik er aan geloven. Kwart voor negen moest ik al op school zijn voor de aftrap van term drie. En laat dit nou echt een super druk semester zijn, zucht. Dus je kan wel begrijpen dat ik not amused was dat ik in het gangpad van een coupe moest staan. En het was zo benauwd, ik dacht dat ik zou ontploffen. Paniek miep als ik ben wilde al bijna weglopen, maar ja, dat ging dus niet, want dat hele ding stond vol. Wat een feest op de maandagmorgen.

Zo, dit waren mijn afgelopen weken zo'n beetje. Natuurlijk is er heel wat meer gebeurd in januari, maar ik moet gewoon wat meer foto's gaan maken en wat minder miepen over de kwaliteit. Toch?
Lieve rommelige kusjes,
Stells.

8 opmerkingen:

  1. Zit dat dan lekkerder dan een losse broek Stel, een sportlegging? En ik heb m weer met plezier gelezen en bekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Tijdens rennen zo'n flubberding om je benen is niks! En het lijkt met alsof je heel gespierd bent in zo'n legging, hihi! Liefs!

      Verwijderen
  2. Stella wat doe je toch veel leuke dingen :)! En legergroen is ook gewoon een mooie kleur! Ik draag vooral (bordeaux) rood en zwart, laten dat nou net mijn lievelingskleuren zijn haha!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Vind ik ook! En ik draag ook HEEL graag zwart! En bordeuxrood heb ik niet echt in m'n kast, maar vind ik wel echt prachtig! Ik weet dus al wat voor kleding wij gaan shoppen als we een date hebben! Liefs!

      Verwijderen
  3. Oh staan in de trein is super stom. Ik betaal niet voor niets (oh wacht, studenten OV, maar ALSNOG). En ooohhh pizza!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt he? ALSNOG. Vind ik ook! Halloooooo, mijn billen hebben een warme stoel nodig zo vroeg op de ochtend! Ja he? Mmm, lust er wel 10 nu! Liefs!

      Verwijderen
  4. Die smoothie ziet er echt superlekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was tie ook, echt namaken als je tijd hebt en van smoothies houdt zou ik zeggen! Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.