zaterdag 11 januari 2014

Les derniers jours | spécial

Deze keer even geen Instagram foto's, handig in elkaar gepropt in een collage. Wat voor mij al een big deal is met mijn grafische talent, oh ja. Ik zit dus nu lekker in m'n pyjama een bakje prei schotel a la mamma te eten. Ik kom net terug van de sportschool, waar ik me ander half uur uitgesloofd heb. Morgen ga ik weer, zo zo zo lekker. Zeg ik nu nog hè.

Morgen doe ik weer gewoon een post over aankoopjes -die ik vandaag plan, straks om precies te zijn- en maandag ga ik koken, dus geen zorgen, ik maak hier geen gewoonte van! 

Back to the point, vandaag doe ik even een special van Les derniers jours. Waarom? Een banaan is krom. Ik wilde jullie ontzettend bedanken, dat ten eerste. Ik denk bij elk 'heel' getal aantal volgers een hele bedank post te moeten typen, gewoon omdat mijn vingers dat willen. Nee, echt, ik ben jullie zo dankbaar. Die mailtjes van Bloglovin' met "Congrats, your blog Mon débarras et moi reached 40  followers!". Hartverzakking, vreugdedansjes en screenshots die aan alle vrienden en vriendinnen worden doorgestuurd. Tsja. Ik had het gewoon nooit verwacht.

Toen ik in het Engels blogde had ik maar vier volgers, waaronder mezelf. Ik had er nooit problemen mee, blogde niet voor het aantal volgers, maar voor mezelf en mijn blijheid. En de mensen die ik er hoop ik blij mee maakte. Maar nu ineens merk ik hoe fijn het is om het gevoel te hebben dat mensen het ook echt lezen. En je blog volgen omdat ze het leuk vinden. Echt LEUK. El ee uu kaa. Had ik met m'n krullenhoofd en koude voeten nooit durven dromen. -Niet dat ik het te zeggen heb over mijn eigen dromen, maar je snapt me-. Dus.

Nu heb ik een vraag aan jullie. Want, jullie zijn belangrijk. Je hoeft hem niet te beantwoorden. Als je dat wel doet krijg je een koekje. Een virtuele. Of een echte, maar dan moet je je adres eventjes doorsturen via "Contact" enzo. Dingen.

Lieve lezer, waarom -als je het doet- volg je mijn blog?
Lieve lezer, waarom -als je het niet doet- volg je mijn blog niet?
En, wat zouden jullie dan graag het meest op mijn blog willen zien?
-Niet te streng voor me zijn hoor, ik ben echt een weekdier-.

Dat waren meer vragen dan een. Foei Stella, shame on you. Heb allemaal maar een heel fijn weekend. Word ik ook blij van. Ik ga even m'n inmiddels afgekoelde prei opeten.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

6 opmerkingen:

  1. Lieve lezer, waarom -als je het doet- volg je mijn blog? Omdat je blog vet leuk is! Je schrijft leuk en origineel, maakt me aan het lachen en schrijft over originele onderwerpen. Daarnaast ben je ook nog eens een hele lieve meid.
    Lieve lezer, waarom -als je het niet doet- volg je mijn blog niet? niet van toepassing :D
    En, wat zouden jullie dan graag het meest op mijn blog willen zien? Persoonlijke verhalen! Die vind ik echt leuk altijd om te lezen. Maakt niet uit over wat, muziek/dingen die je meegemaakt hebt/series, als er maar een persoonlijk tintje aan zit, wat er bij jou altijd al aan zit xD

    liefs,
    Femke

    p.s: Krijg ik nu een koekje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief! Lief lief lief! Dankjewel! Ik wil je graag koekjes opsturen hoor! Moet ik wel weten waar je bed slaapt, dus als je wil moet je maar een emailtje sturen! Anders zal ik een virtueel koekje in elkaar flansen! Die persoonlijke verhalen komen goed, stiekem vind ik dat ook het leukste om te doen! Super bedankt! Liefs!

      Verwijderen
  2. Je schrijft enorm leuk, omdat je schrijfstijl zo uniek is, anders dan anderen. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik lees ook heel graag persoonlijke artikelen, zoals dit artikel. Ik wacht met smacht op het koekje! :). Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, echt heel lief van je! Ik ga lekker veel persoonlijk gedoe typen, beloofd! Super dat je het zo leuk vindt! Zoals ik ook tegen Femke zei, ik stuur je graag lekkere koekjes hoor! Hihi. Liefs!

      Verwijderen
  3. Je moet weten dat ik alles voor een koekje doe, het moet wel een heel goed koekje zijn trouwens :) Nee, grapje. Ik volg je om een hele simpele reden; je blogt heel leuk, ik moet er vaak om glimlachen, maakt me enthousiast en ook al ken ik je alleen 'online' je bent gewoon een leuke meid! XXXX
    Hierrrrrr met dat koekje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, stiekem wel he? Wat zijn je lieflingskoekjes? Dankjewel, echt heel lief van je. Ik waardeer het super super super erg! Ik las je reactie al een tijdje geleden en ik liep helemaal te smilen. Mijn vriend zei tegen me "Wat loop je nou te stralen, vertel". Hij vond het ook heel lief! Ik vind dat ook van jou! Liefs, Stella. PS; Echte of een virtuele? Ik meen het serieus hoor, ik stuur je graag lekkere koekjes!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.