donderdag 2 januari 2014

Les derniers jours | zes

Even een mijlpaal lieve allemaal, pak de feestmuts en de confetti toeters erbij; ik heb sinds net wel zes en twintig volgers op Bloglovin'. Ik ben zo blij! Jaaaa! Jim hoort niks anders meer vandaag, ben ik bang. Maar lieve allemaal -wat een liefdesverklaringen- back to business. Ik heb de laatste week weer allemaal leuke dingen gezien, gedaan, gehoord en zelfs gekregen! Nieuwsgierig? Take a look!


#1 Selfie op kerstavond

Onderweg naar Jim maakte ik een selfie. De meeste Stella-selfies mislukken finaal, maar deze was wel oke. Toch? -Schaam schaam-.

#2 Mooie kerstboom bij Jim thuis
Ik word zo blij van kerstbomen! We zouden vaker boompjes of planten in huis moeten nemen. Het liefst inclusief lichtjes! Zijn jullie het met mij eens? 

#3 Cadeautjes!
Ik kreeg een lekker Rituals pakketje! En ook nog eens twee nagel lakjes! Dankjewel kerstman! 

#4 Je zou maar..
En van mijn paps en mams kregen Jim en ik dus serieus een djembe. En hier is 'ie dan! We kunnen er nog geen drol van, maar we gaan oefenen hoor! 

#5 Onderweg
Jim en ik waren tweede kerstdag in Zeeland, bij zijn paps! Na 2 heerlijke daagjes hebben we op de terug weg in de trein gezongen. Tot dat er een hond bij ons in de coupe kwam zitten en wild ging blaffen vanwege het voor hem/haar nog onbekende geluid. Arm beestje! We zijn maar snel gestopt! 

#6 Kookkunsten a la Stella
Ja, ik probeer het. Nee, ik kan het niet echt goed. Maar, Jim en ik hebben deze week lekker een keertje samen de handen uit de mouwen gestoken om self made hamburgers in elkaar te flansen. Ik zat na eentje al vol -stiekem omdat ik te veel aardappeltjes had opgesnoept- maar Jim heeft er wel drie naar binnen gewerkt! Het was dus toch wel lekker. Mijlpaaltje nummer twee in deze post

#7 Tijger en Jim zijn billen
Jim zijn poes is echt een poepie. Ik geloof dat ik jullie wel eens eerder over Tijger heb verteld. Het liefst kruipt ze tegen iedereen aan op de bank, en dit keer had ze het op Jim zijn kont gemunt. Lief, toch?

#8 Choco met vriendinnetje
Een van mijn aller beste vriendinnetjes en ik hebben er op de een of andere manier een traditie van gemaakt om elkaar te zien op de laatste dag van elk jaar. En dat deden we dus afgelopen dinsdag ook! We dronken gezellig samen wat naast de schaatsbaan in de stad! We kletsen lekker bij. 

#9 Happy new year! 
Ik vierde oud en nieuw lekker op de bank met mijn lieve vriendje! Dit is de eerste foto die ik in 2014 maakte! En ja, ik heb m'n ogen open en dat ziet er best een beetje griezelig uit! Maar, ik ben wel gek op deze foto, want het zegt toch wat! Liefde. 

Lieve rommelige kusjes en tot de volgende post. Ik blog met zoveel plezier, dus wees niet bang, die is alweer in aankomst!
En dank jullie wel, echt waar. 
Stells. 


3 opmerkingen:

  1. super leuke foto's, wat een schattige foto met jouw en je vriend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige plaatjes zo en wat grappig om tijger hier tegen te komen (en Jim en een stukje van onze kerstboom ;-)). Superleuk! Lieve (grieperige) kusjes van Jeannet x

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.