maandag 20 januari 2014

Liebster Award | deel een

Ik snapte er niks van, eigenlijk, maar wat ik wel wist is dat ik getagged was door de anonieme schrijfster -geloof ik- van deze (klik!) blog. En ja, dat vond ik leuk. Totdat ik de vragen probeerde te beantwoorden die zij bedacht had. Want met deze award is het de bedoeling dat je, na het invullen van de vragen van degene door wie je getagged bent, zelf ook vragen bedenkt en daarna ook mensen tagged -wat een rotwoord, ik weet niet eens hoe je dat goed moet schrijven-. Dus, naja, eerst dan maar challenge number 1, die vragen beantwoorden. Dat ging dus zo.


1. Als je één nieuwe wet mocht invoeren, zonder goedkeuring van welke hooggeplaatst stuk onbenul dan ook, wat zou die dan zijn?
Autoloze dagen? Oh wat een rot vraag, kan er niet opkomen! 

2. Welk land op deze wereld trekt jou het allerminst, en waarom? Alle veiligheidsoverwegingen even terzijde. Bommen of geen bommen, met welke taal/cultuur/mensen heb jij nou gewoon helemaal niks?

Goed dat je 't zegt van die bommen. Ik denk dat alle landen me wel trekken. Zucht. 

3. Als je moest kiezen tussen een aarsgewei nemen of de rest van je leven alleen nog maar reuzel eten, wat zou je dan kiezen?

Kan iemand mij eerst even inlichten over what on earth een aarsgewei is? Als het is wat ik denk dat het is, ga ik een vreselijk leven krijgen. En dan reuzel, is dat een algemeen bekend woord? Ik lig stiekem echt in een scheur. Aarsgewei. Hahaha. Ik word hier een beetje verdrietig van. IK WIL OOK GRAPPIG ZIJN. -Dat was alvast een beginnetje van mijn slechte poging-. 

4. Als je één soort persoon zou mogen afschaffen, wat voor iemand zou dat dan zijn?

Lekker politiek correct, maar come on dat is best een beetje obvious; mensen die anderen opzettelijk pijn doen en/of doden.

5. Wat is het meest frappante dat je nog nooit hebt gedaan? Ik bedoel daarmee, iets dat iedereen heeft gedaan en jij nog nooit. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit geschaatst.

Ik heb nog nooit sushi gegeten. Of havermout. Of avocado. Ja, echt.

6. Wat vind je de allersmerigste groente die er is, en waarom?

Bloemkool! By far! Waarom? De smaak staat me gewoon niet aan, bleh bleh bleh!

7. Wat is het allergrappigste dat je ooit hebt meegemaakt?

Een autoritje van Miami naar Orlando. Ja, serieus, met mijn ouders en beste vriendin. En dan de hele weg lachen. Dat was echt grappig. Of achter elkaar aanrennen met een krant en daar dan helemaal in een scheur om liggen. Dus grappig als in ik lag er in een grote scheur door, dan dat. Grappig als in dat vindt de hele wereld grappig, dan zou ik het niet weten want mijn humor sluit niet echt aan bij de humor van de meesten. Een show van Brigitte Kraandorp op TV?

8. Als je een dag van leven kon ruilen met een andere blogger, wie zou je dan kiezen en waarom?

Zeg, had je die vragen niet even wat makkelijker kunnen maken? Ik denk Iris, omdat ze echt te hilarisch is. Iris for president. Maar, ik zou stiekem ook graag Karlijn zijn, want Wonderlicht.nl, omdat zij zo creatief is en haar blog er zo mooi uit zien. Slijm kwijl. Of Lizzy, van Ourfavourites.nl, omdat zij echt een voorbeeld voor me is als het neerkomt op positief in het leven staan.

9. Wat is jouw favoriete hangover cure

HA. Ik heb nog nooit een hangover gehad. Braaf? Ja. Maar, het lijkt me gewoon in bed liggen en me volproppen met eten? Dat helpt toch altijd? Jongens, hier heb ik nog les in nodig. Of niet.

10. Als jij in je eentje mocht kiezen, welke artiest zou je in 2014 naar het Eurovisie songfestival sturen om Nederland (of natuurlijk België) te vertegenwoordigen, en waarom?

Simone Kleinsma. Omdat ze gewoon echt heel erg mooi kan zingen en liefheid uitstraalt. Vast een hoge gunfactor, toch? Aan de andere kant wil ik het haar eigenlijk ook niet aan doen. Laten we het dan dus maar op Sieneke 2.0 houden.

11. Wat is je meest ongepaste levensopvatting?

Zeg, ik probeer positief te worden hier, hihi.

Nou, en toen had ik die vragen dus ingevuld. En ik was een beetje depressief, want grappig + Stella = geen goed idee. Dus toen ging ik maar zelf vragen bedenken. Dat was dan weer iets makkelijker, maar uiteindelijk deed ik daar ook meer dan twee uur over.


1. Wat is erger; tegenwind of de heenweg -op de fiets dus- of op de terugweg?

2. Als je iets onbeperkt kon eten zonder dik of dun te worden, of diarree te krijgen, wat zou dat dan zijn?
3. Wat is het lelijkste wat je ooit hebt gezien?
4. Wat is het mooiste wat je ooit hebt gezien?
5. Als je moest kiezen tussen alleen maar fruit of alleen maar groente eten, waar zou je dan voor gaan?
6. Bedenk een naam voor een kleur, die niet bestaat -ha, succes-.
7. Wat is erger; niet kunnen slapen of niet naar de WC kunnen? 
8. In welke outfit wil je stiekem nog niet dood gevonden worden?
9. Welke blogger is een voorbeeld voor jou?
10. Als je spontaan moest emigreren, waar zou je dan heen gaan en waarom?

Ja. Dus ik was niet zo hilarisch als de anonieme blogger van Onsamenhangend Gezwets, nee, zeker niet. Maar ik vond het toch wel een beetje leuk om te doen. Dus nu mag ik slachtoffers gaan kiezen die mijn vreselijke vragen mogen in gaan vullen. Zucht. 


Ik tag: OH WACHT.


Ineens werd ik nog twee keer getagged voor de Liebster Award. Ik werd getagged door May van deze (klik!) leuke, vrolijke blog! En natuurlijk door mijn mede-weekdier Femke van unendful.nl. De vragen van beide meiden waren leuk om te beantwoorden! Ik hou van vragen! Zal ik binnenkort een Q&A doen? Zouden jullie dat leuk vinden? 


Ik ga de vragen van de twee zojuist genoemde meiden niet in deze post beantwoorden, want jullie zijn je geduld waarschijnlijk stiekem al kwijt, hihi. Ze komen er aan meiden! Jullie zijn lief.


Lieve rommelige kusjes,

Stells. 
PS; Wil jij graag getagged worden voor de Liebster Award? Let me know! 

5 opmerkingen:

  1. Haha, dit heb je weer zo leuk op zijn Stella's gedaan! En wat gaaf dat je in Amerika bent geweest, jaloerssssss ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dat zie ik als compliment, dankjewel! Jaaaaa, I know, volgende keer mag je mee! Liefs!

      Verwijderen
  2. Pff dit zijn wel hele vreemde vragen! Ik zou daar ook niet zo 1-2-3 een antwoord op weten. Toch leuk ingevuld! Succes met taggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.