woensdag 15 januari 2014

Mijn reis op weg naar "het zijn van een goeie blogger"

Ik kocht een blogboek. Ja, een blogboek. En stiekem denk ik dat ik het een maand volhoud, maar toch is het leuk. Is het niet leuk? Ja het is leuk. Mijn blogboek is van de Hema. Het is een aardig kleine agenda voor 2014, met aan de ene kant de week en aan de andere kant ruimte voor notities en 'to do lists'. Ik plan vanaf nu dus mijn posts. Ik schrijf alles zo veel mogelijk 'vooruit' zodat ik jullie elke dag kan verblijden met mijn ge-bla. Ik doe mijn best om het helemaal bij te houden en leuk te maken. Als ik meedoe met giveaways dan schrijf ik ook in mijn blogboek wanneer de uitslag bekend wordt gemaakt. Ook staat er op elke vrijdag komende tijd nu 'Nieuwe opdracht van The Happy Challenge'. Weet jij al wat The Happy Challenge is? Nee? Shame on you, klik HIER anders mag je niet meer op mijn feestje komen.

Ik maakte een foto van mijn blogboek. Met mijn mooie spiegelre.. Oh nee, ik haalde een plaatje van internet. Zucht. Zal ik het nou doen, of niet? Die spiegelreflex kopen? Dilemma's, dilemma's. De plaatjes komen van deze webpagina.




Hebben jullie een blogboek? Zo ja, is het handig? Of heb je zoiets van ik schrijf er drie keer in en dan vergeet ik het alweer omdat ik net zo'n rommelkont ben als Stella?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

PS; Dank jullie heel erg super wel voor alle complimenten over mijn schrijfstijl! AAAH. Insert a lot of love here.

8 opmerkingen:

  1. Ehm, tsja.. Ik heb er eentje maar die ligt in Middelburg, verder ben ik een gevalletje net zo'n harrewar als Stella helaas..plannen is niet mijn ding :(

    xxx anoniempje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig! Heb ik ook eens bedacht, maar toch niet iets voor mij. Schrijf er dan te weinig in. Wel handig en ook slim dat je de give aways erin schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik denk dat ik er over een weekje ook niet maar naar omkijk stiekem! Maar ik had weer een excuus om een boekje te kopen! EEN BOEKJE! Over verslavingen gesproken, hihi! Liefs!

      Verwijderen
  3. ik heb al heel wat notitieboekjes volgeschreven en ik heb er altijd eentje bij me. ook zet ik in mijn agenda wanneer welke dingen online gaan enzo. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Wauw, dat je het zo lang volhoudt! En weet je dan ook echt al waar je volgende week over zal gaan schrijven? Ik zou willen dat ik zoveel inspiratie had hihi! Liefs, en dankjewel voor je reactie!

      Verwijderen
  4. Wij zijn ook net begonnen en schrijven allebei gelijk in ons notitieboekje wanneer we een idee hebben, heel handig dys!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Dan vergeet je het ook niet, dat is erg fijn! Wat leuk dat jullie samen een blog hebben! Hartstikke bedankt voor jullie reactie! Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.