vrijdag 24 januari 2014

Pinterest finds | knutsel skills kweken

Sinds ik Karlijn (klik!) volg op Pinterest, vind ik het steeds leuker worden. Ik snap nu een beetje wat de bedoeling is van 'borden' en ga steeds meer mensen volgen. Mijn feed wordt steeds maar leuker en leuker en ik zit vaak in de trein lekker te pinnen. Nu dacht ik "Ik kan het ook wel eens delen met mijn lieve volgers". So this is it.

Deze keer is het thema ideas, want zo heet het bord waarop ik deze leuke foto's heb gepinned. Zoals jullie weten is mijn creativiteit erg nihil als het aankomt op knutselen en dingen maken. Muziek gaat goed. Schrijven ook. Hoop ik. Maar knutselen, daar heb ik gewoon het geduld niet voor! Ik vind het heel leuk en doe het soms ook wel, maar na een beetje frutselen en ploeteren met niet-plakkende-Pritt-stiften ga ik dingen afraffelen. Zonde, maar waar. Maar door Pinterest -en alle leuke DIY's die in de bloggerwereld aan me voorbij komen schieten- lijkt het me echt leuk om later, als ik ooit nog eens een keertje het veilig huisnest verlaat, wat dingetjes in mijn interieur zelf te maken! Kleine dingetjes hoor, geen hele tafels en bureau's en kasten zoals de vader van mijn real life maar ook bloggende vriendin Chantal (klik!) heeft gedaan voor haar -lief toch?!-.


Ik hoop dat jullie er misschien ook wel een beetje inspiratie van krijgen! Ik ga er nu nog niet aan beginnen, want het past totaal niet bij ons huis en bij mijn huidige kamer -de muren zijn mosgroen en wit en het meubilair is donkerbruin-.

Wat vinden jullie? Wat zouden jullie wel namaken? En wat juist niet?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

10 opmerkingen:

  1. Leuk! Je moet er dan ik ook wel een beetje inrollen en als je het vaker doet, wordt het denk ik ook leuker! :) Ik zou zelf wel iets proberen na te maken, die boodschappenlijst vind ik wel erg handig :) en leuk. En die vaasjes ook! Jeetje, het maakt je huis wel uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je hebt gelijk ook! Ik zou eigenlijk gewoon moeten oefenen misschien, voordat ik het straks allemaal driemiljoen keer verpruts, hihi! Die lijst is echt leuk he? Dat kan ik misschien nog wel! Hihi! Liefs!

      Verwijderen
  2. Aah wat een leuke en toch best simpele dingetjes. Ik ben precies als jij, muziek en schrijven oké, maar knutselen..brrr.. ik hebe r het geduld echt niet voor! Ik moest voor mijn studentenkamer een tafel met 4 stoelen schilderen, nou vreselijk haha!
    IK HEB TROUWENS ECHT PRECIEEES HETZELFDE KRUKJE ALS OP DE FOTO MAAR DAN WIT GEVERFD IPV MINT denk ik dan hij lijkt precies.

    Alle liefs aan mijn mede kwalletje <3!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha nu ben ik heel erg benieuwd hoe dat er dan uit ziet! Dat krukje is zooooo cute, heb je die echt? Jaloers, hihi. We zouden eigenlijk eens een DIY samen moeten doen, kijken hoe prachtig -ahum- dat dan gaat worden, hihi! Knuffels!

      Verwijderen
  3. Het is dus echt zo verslavend he Stel?! Verschrikkelijk ;) En jij bent echt wel creatief hoor! Zullen we gewoon een keer samen aan de slag? Lijkt me vet gezellig! XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Echt erg! Het is nog erger dan Instagram, hihi. Ja, lijkt mij ook heel erg gezellig! En dan kan jij misschien wat van jouw creativiteit op mij overdragen! :D Knuffel!

      Verwijderen
  4. Leuk! Ik vind de pastel krukjes super schattig!

    Win: The Healthy Foodbook-pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit! Helaas ben ik precies als jij: muziek kan ik, schrijven redelijk (hoop ik), maar knutselen. Ach ja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind Pinterest heel leuk trouwens! Zelf verzamel ik er quotes op om inspiratie te krijgen voor het bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, yes, nog een lotgenootje! Is ook weer waar. Ja, verslavend he? Is er ergens een linkje naar jouw account? Lijkt me leuk om je te volgen! Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.