woensdag 1 januari 2014

Stella gaat sporten | deel 1

Ja, vanaf drie januari gaat mijn abonnement in. En ik heb het eerste benodigde al aangeschaft, een knalroze bidon van de H&M. Ja, echt. Hij is knalroze en we zijn nu al maatjes. O ja, en een notitieboekje van de Hema, want ik ga dan ook echt bijhouden wat ik zoal eet en wat mijn short term goals zijn. Op de sportschool heb ik aankomende vrijdag een intake waarbij de fysio even naar me kijkt en ik een conditietest moet doen. Dan wordt ook mijn sportschema in elkaar gedraaid nadat we mijn doelen hebben bepaald. Klinkt professioneel he? I can't wait.

Maar, ik kan natuurlijk niet elke dag naar de sportschool. Ach, in principe betaal ik daar wel voor, maar in het begin gaat alles nog met begeleiding en ik zal komend half jaar echt niet alle tijd van de wereld hebben om die bilspieren eens even een boost te geven daar. Dus ga ik ook maar thuis een schemaatje maken en zelf wat rommelen met mijn yogamat en gewichtjes.

Het eerste doel wat ik stel is 10 push ups. En dan zoals het hoort het, niet op m'n knieƫn. Ik ben benieuwd wanneer ik dit doel behaal. Ik ben vastberaden dat ik ervoor ga!

En jullie? Sporten jullie al? Kunnen jullie nog een leuke short term goal voor mij bedenken?



Lieve rommelige kusjes,
Stells.

8 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je een abbo op de sportschool hebt! Mooi doel die 10 push-ups, dat vind ik eigenlijk ook wel een mooi doel voor mezelf. We gaan ervoor dit jaar! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen we! Komt goed met ons, hihi. Ik heb zojuist even geprobeerd, maar ehhh, ik kan er nu net aan drie. Dus dat gaat nog wel even duren. Liefs, en dankjewel voor je reactie!

      Verwijderen
  2. Succes! Ik wil ook meer sporten en leuke dingetjes als een knalroze bidon helpen denk ik wel. :) You can do it! Een heel gelukkig 2014! Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je support, dat gaat zeker weten helpen! Jij ook een heel gelukkig, liefdevol en fijn 2014! En dankjewel voor je reactie! Veel liefs!

      Verwijderen
  3. Pff jij begint goed zeg :) Echt goed van je, en met een abonnement heb je meteen een stok achter de deur. Zet hem op! En Happy Newyear! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat goed dat je gaat sporten! Ik zou het ook willen doen, maar zo'n abonnement vind ik net even iets te duur. Ik hoop met een baan wel weer te kunnen gaan fitnessen :) Wat lief je reactie op mijn blog, dat heeft mij zeker blij gemaakt! Je blog ziet er leuk uit, dus ik volg je natuurlijk ook terug en zet je in mijn favorieten :) Thanks voor de 80 followers, daar ben ik echt heel blij mee, hihi! Nog een gelukkig nieuwjaar!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit keer echt! haha, herkenbaar hoor. Die beslissing nam ik 4 jaar geleden. Inmiddels sport ik nog steeds 4x per week. Beste idee ever. Op een gegeven moment gaat het automatisch, geloof het of niet. Net als eten en drinken bijna ;). Wat je voor thuis ook eens kunt proberen is de Nike Training Club app, of lessen via youtube. Dat vind ik altijd fijner dan in stilte in mijn uppie random oefeningen doen ;)

    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt waar? Wauw, wat knap! Denk je echt dat dat bij mij ook gebeurt als ik doorzet? Het zou zo fijn zijn! Sommige meiden die hardlopen echt heerlijk vinden, daar ben ik ook al zo jaloers op! Dankjewel voor je tips, die gaan me zeker weten helpen! Liefs, Stella. PS: Super bedankt voor je reactie!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.