zondag 12 januari 2014

Stella gaf geld uit. En dat was fijn.

Gisteren ging ik eventjes de stad in met vriendlief om voor hem een lekker joggingpak te kopen. Want meneer gaat binnenkort op wintersport. En laat mij een week in verdriet achter met Ben & Jerry's en een dozijn aan tissue boxen. Grapje. Ik ben een volwaardig, verantwoordelijk, zelfstandig jonge vrouw. Ha. Ha. Ja. Nee. Ik kon dus mijn hand niet 'op de knip houden' natuurlijk. Want daar ben je een Stella voor. -Stiekem had ik al gepland wat uit te geven, want ik had wat nodig. Meisjes hebben altijd van alles nodig-. Hier dus mijn aankoopjes. Met afbeeldingen van het internet. Want, we gingen ook even langs de Dixons en ik kreeg camera advies. Ik vind het moeilijk om grote bedragen uit te geven, dus het zal nog wel even duren voordat ik mijn baby heb en ik zelf foto's kan gaan maken. Die blogwaardig zijn. Back to the point. Dit kocht ik!


Dat gele flesje daar, van Syoss, dat is geen plas hoor. Nee, zo'n weirdo ben ik dan nog net niet. En de Kruidvat ook niet. Hoop ik. Dus ik kocht dit op aanrader van een van mijn beste vriendinnen. Ik zag haar traditie getrouw op de een en dertigste van twee duizend dertien -ik houd niet van cijfers, dus typ ik ze voluit. Dit laat het weirdo gehalte weer wat stijgen ben ik bang- en ze had het gekocht. En aangezien mijn haar de laatste tijd zo dood doet, dacht ik "Voeding & direct herstel voor soepelheid en glans" en "beschadigd, droog haar". Hallelujah, dankuwel. Ik ben benieuwd of mijn krullerige lokjes er blij mee zullen zijn. 

Dat daarnaast daar, dat met dat groene blaadje met onnatuurlijke vorm, dat is conditioner van de Hema. Want er zaten geen sulfaten in. Zitten geen sulfaten in. En ik heb er vrij tot eigenlijk geen ene drol verstand van, maar door Laura van schrijfmeisje.nl leerde ik dat je krullen het beste met shampoo en conditioner kunt wassen waar geen sulfaten in zitten. Dus, hoera voor de sulfaatloze conditioner van de Hema. Van een euro tachtig. Bargain, yes please! 

Nou, en dan dat gekke, kleine zwarte potje met dat zwarte gevalletje erbij. En dat ding ernaast, dat is de verpakking. Ik had deze eyeliner, want dat is dit meer op een martel werktuig lijkende ding. De mijne is inmiddels echt bejaard en over tijd enzo. En hij is ook uitgedroogd. Dus ik ben blij dit schatje weer in mijn veel te volle make-up tasje te kunnen proppen.

En dan het laatste potje. Dat is dus mega super hydraterende -hoop ik- nachtcrème van Dr. Van Der Hoog. Ik las hier wat over op Jennie's blog en toen dacht ik; dat is wat voor moi. Want mijn huid kan wel wat verzorging gebruiken. Ik heb de laatste tijd snel last van rode, kleine schrale plekjes en dat kan wel eens goed door mijn in-bad-gaan-verslaving komen -uitdroging enzo- en omdat het buiten gewoon weer kouder gaat worden. Ik denk dat de winter dit jaar ook met de NS moest reizen. HA. Ja die zag je niet aankomen he? Zucht, ik leer het ook nooit, 'humor'.

Nou, dat waren mijn aankoopjes dan. Als jullie willen weten of het bevalt, let me know. Ik ben natuurlijk verre weg van een beauty blogger dus ik ben het niet van plan. Maar voor mijn lezers doe ik alles. Naja, vrij veel.

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 


12 opmerkingen:

  1. Haha wat heb je een leuke schrijfstijl zeg! Die syoss lijkt me heel handig, ik krul de laatste tijd m'n haar vaker en merk dat het echt heel erg uitdroogt en beschadigd raakt.. Maar zoals gewoonlijk doe ik er weer niks aan :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dankjewel, dat is echt een groot compliment! Lief! Hahaha, ik herken het! Maar, ik ging naar de kapper en toen dacht ik; nu ga ik m'n haar 'gezond' houden, hihi! Hij is 10,- en heb 'm nu twee keer gebruikt! Hij is fijn, maakt je haar niet vet! Maar, er komt wel veel uit met een pompje dus je moet erg oppassen met doseren (: Liefs!

      Verwijderen
  2. Wat schrijf je toch geweldig he! Leuke producten ook, misschien moet ik ook maar, ookalhebikhelemaalgeenkrullen, die conditioner gaan proberen. Ik bedoel één euro zestuuggg.

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw, lief! Hahaha, echt he? Alleen al voor dat geld zou ik het doen! En 95% natuurlijke producten, dat is voor elke haarsoort goed, denk ik, hoop ik, voorspel ik. Liefs!

      Verwijderen
  3. Hahaha, soms is het zoooo lekker om geld uit te geven! En mijn haar is dus echt verschrikkelijk. Net een vogelnest, en het erge is dat het me eigenlijk niet eens kan schelen, nou ja soms dan. Maar zoals gewoonlijk doe ik er ook niets aan, dat is nogal kenmerkend voor mij vrees ik. Ik denk dan altijd 'ik zie het toch niet', ik ontwijk spiegels snap je? Dus dan heb ik er ook geen last van :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herkenbaar, stiekem. Maar nu heb ik besloten me er aan te houden. Waarschijnlijk lukt dat dan voor ehm, misschien 2 weken max? Ik vind het wel leuk om dingen die goed zijn voor m'n haar in m'n haar te stoppen! Als het fijn is, dan. En dat is de olie, vind ik! Dus als je toch besluit in de spiegel te willen kijken, het is echt een aanrader! Liefs!

      Verwijderen
  4. Haha je hebt een leuke schrijfstijl (: leuke aankopen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat zijn echt de fijnste complimentjes! Lief! Liefs

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.