woensdag 8 januari 2014

Stella's deze-blogjes-zijn-het-aller-aller-aller-leukste-lijst

Omdat er zoveel bloggers zijn die dit doen, en ik niks originelers kan verzinnen? Nee. Omdat ik gewoon vind dat het een leuke manier is om anderen weer over anderen te vertellen, ofzoiets. Stel je nou voor dat mijn favoriete blogjes misschien wel een of twee meer happy readers erbij krijgen doordat ik ze hier een beetje in de spotlights zet? Dat lijkt me echt heel erg leuk. Dus, let's go zou ik zeggen! Oh, enneh, de blogjes staan niet in leuksheidvolgorde, dus bekijk vooral ook de laats genoemde! Doen!


Wonderlicht van Karlijn
Ten eerste ziet Karlijn haar blog er echt ontzettend mooi uit. Daar ben ik stiekem dan ook rete jaloers op! Daarnaast schrijft ze ontzettend originele artikelen die over van alles en nog wat gaan. Wat ik het meeste tegenkom zijn verhalen over boeken en heel creatieve DIY's, waar ze dan ook gek op is. Alle foto's en plaatjes en teksten; ik vind alles ontzettend goed bij de gehele uitstraling passen. En Karlijn is ook nog eens onwijs lief, en ze antwoord erg snel wanneer je een reactie plaatst. Echt een kijkje waard. Klik hier om naar Wonderlicht.com te verhuizen! Have fun!



Unendful van Femke
Alweer zo'n blog waarvan de uitstraling om te kwijlen is, geschreven door een meisje die lief is. Haar lay-out is echt heel mooi! En nu weet ik toevallig dat ze dat he-le-maal zelf heeft uitgevogeld en er een week lang wel elke dag acht uur aan gespendeerd heeft. Petje af. Seriously. Ook al heb ik dan geen petje op, nooit eigenlijk. Dus, Femke schrijft pas net op deze blog, en de artikelen variëren van tattoos tot feitjes en van shoplogs tot Yankee Candle wax schijfjes! Ze is echt ontzettend veelzijdig en ze schrijft erg leuk. Ook echt een kijkje waar dus! Klik hier om naar Unendful.nl te reizen! Have fun again!




Lnnk van Lonneke
Deze blog ontdekte ik als een van de eersten toen ik de Nederlands talige blogger wereld af ging struinen. Wauw. De foto's die Lonneke maakt zien er altijd zo mooi uit. Haar huis en spulletjes lijken uit een interieur blad te zijn gewandeld en haar kookkunsten moeten ook niet onder stoelen of banken geschoven worden! Lonneke schrijft over haar Hema aankoopjes, mooie boeken en schattige -ja, echt- egeltjes! Ben je al nieuwsgierig? Zou ik wel zijn. En nou hop, pak je biezen -waar komt die uitspraak in hemelsnaam vandaan? En what on earth zijn biezen eigenlijk?- en klik hier voor Lnnk.nl.


Let's do the penguin van Linda
Zo, daar deed ik even over. Ik was ervan overtuigd dat je penguin met een 'i' schreef. Jammer Stella. Goed, nog zo'n prachtige blog. En zo origineel! Deze blog lijkt in de verste verte niet op de blogjes hierboven, vind ik. Ik volg Linda al sinds ik net begonnen was, en dat is nogal een tijdje terug. Ik volgde haar toen nog met Google-nog-wat-friend-connect, wat nu niet meer schijnt te kunnen? Maar ik heb er geen ene bal verstand van, to be honest. In ieder geval, Linda is echt een blogger in hart en nieren en dat kan je ook echt zien. Ze heeft sinds 2012 elk jaar meer dan tweehonderd posts geplaatst. Ze maakt outfit foto's, zet leuke receptjes op internet, maakt ook erg graag foto's en er is nog veel en veel meer te vinden. Ik vind vooral de naam zo leuk! Echt kijken dus, hopsakee! Klik hier om Let's do the penguin te bekijken!



En de blogjes die al blogger-wereld-wijd bekend zijn -niet voor niks, natuurlijk-.
Ik ben natuurlijk ook een religieuze volgster van IKBENIRISNIET (klik!). Iris is mijn aller favorietstsetete -ja- blogger. Samen met Lisanne, van Lisanneleeft.nl (klik!). Dan als allerlaatste nog de blog van meisje waarvoor ik zoveel respect heb, en die ik echt graag als voorbeeld wil zien. Ze heeft het absoluut niet makkelijk, maar blijft positief! En dan is ze ook nog eens zo mooi en blogt ze over hele leuke, echte meiden dingen! Klik op de eerst volgende 'klik' om naar de blog van Lizzy te vertrekken, genaamd Our Favourites (klik!).

En dan zijn er stiekem nog veel meer, maar er komt hoogst waarschijnlijk een deel twee! Dit zijn de blogjes die ik het aller aller aller meeste lees!
Ik weet dat mijn blog nog lang niet zo out there is dat iemand hier echt dikke vette poen uit gaat halen, om het zo maar even te zeggen. Maar, alle beetje helpen. En ik wilde ze gewoon graag delen.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

PS; Ben jij een van de meiden die ik hierin vermeld heb, en heb ik iets helemaal verkeerd gezegd of moet ik iets toevoegen? Let me know!

24 opmerkingen:

  1. Aaah wat enorm lief van je zeg! Ik voel me echt enorm vereerd :)! jij bent dus die Stella die mailde hihi, ik ken nog een Stella via bloggen en ik dacht dat die het was hihi :P.

    Ik vind je lay-out al hartstikke mooi trouwens :O

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, je hebt het verdiend! Jep, that was me! Haha, kan gebeuren! Ja, vindt je? Ik ben stiekem erg kritisch! Maar, ik ga je tips zeker toepassen, ook al gaat het me waarschijnlijk triljoen jaar kosten, hihi! Liefs, Stella.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke blogtips! De meeste kende ik nog helemaal niet en dat is alleen maar leuk natuurlijk. En bedankt voor het noemen van mijn bloggie, hihi. Hoewel ik de wereldwijde bekendheid betwijfel hoor, hahaha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt niet? Yes, dan heb ik toch een beetje mijn doel bereikt! Graag gedaan! Niet? Iris for president? Hihi. Dankjewel voor je reactie, echt heel leuk! Liefs, Stella.

      Verwijderen
  3. Leuke lijst, ik kende er al een paar maar ga de rest zeker ook een keer bekijken. Je schrijft heel leuk!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super! Dankjewel, lief! Dankjewel voor je reactie, liefs!

      Verwijderen
  4. Oh Stella, dit is ZO lief! Echt wat leuk, ik zit helemaal met een glimlach achter mijn laptop. Fleurt me helemaal op :) Iris en Lisanne ken ik, net als Lonneke maar de andere blogs ga ik zeker bekijken. Ze lijken me door jouw beschrijving al heel leuk. En het is dat je je eigen blog natuurlijk niet hier tussen kunt zetten, maar wat mij betreft verdien jij ook een plekje! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, dat wilde ik bereiken! Fijn dat het je opfleurt, hihi! Ja, moet je echt doen, ze zijn echt de moeite waard! Lief, dankjewel! Liefs!

      Verwijderen
  5. Yaay, leuk!! Nieuwe blogjes om te bezoeken (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, dan kom je via een leuke reactie op je eigen blog hier terecht, scoor je een nieuwe must-read, en verwijst die je vervolgens door naar NOG een stapel blogs die super zijn :O

    Awesome! Thanks =D!
    Je hebt me zojuist heel wat SOG-materiaal bezorgd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha oeps, sorry! Wel leren hoor, hihi, dat wil ik niet op m'n geweten hebben! Wel onwijs leuk dat je de blogjes zo leuk vindt! Dat was mijn doel! Liefs, Stella.

      Verwijderen
  7. Leuke blog heb je! Ik ben je nieuwste volger op Bloglovin, hoop dat je mijn blog ook leuk vindt!

    Liefs,

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat super, dankjewel! Daar ben ik heel blij mee! Ik ga zo snel mogelijk lekker een kijkje nemen! Liefs!

      Verwijderen
  8. Wat leuk!! Fijn om nieuwe blogjes te lezen :)

    PS: doe je al mee aan mijn winactie? :)
    http://michelleslillavarld.blogspot.nl/2014/01/winactie-jewelryznl.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat erg! Ik zie dit nu pas. Wat ontzettend lief van je!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, geen probleem! Ik ben blij dat je het leuk vindt, hihi! Dankjewel voor al je andere lieve, leuke reacties, ben ik ontzettend blij mee! Veel liefs!

      Verwijderen
  10. Wat een leuk lijstje, ik mag ook graag karlijns blog lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik kende ze nog niet. Ga eens een kijkje nemen :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk lijstje! Ik ken er een aantal! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuk lijstje meis! heel tof liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke blogs, ik ken er een paar maar die andere ga ik ook eens bekijken :)

    Love, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke blogs inderdaad, niet iedereen kende ik maar leuk om nieuwe blogs te ontdekken!
    Wat heb je trouwens een hele mooie lay out!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.