woensdag 22 januari 2014

Stella's favorites | Beauty prulletjes

Ik dacht "Laat ik eens mee gaan met de favorieten trend". Ja, dat was het eigenlijk. En aangezien ik aardig wat favorieten kon opnoemen, dacht ik.. Laat maar, ik denk te veel. Laat ik maar lekker even aan mijn collage gaan prutsen en jullie vol trots showen wat voor leuks ik allemaal in mijn leven heb. Of iets in die richting.


1. Mijn Louis Widmer UV day cream 
Dit potje gebruik ik al sinds ik me kan herinneren dat mijn lieve mama het belangrijk vond dat ik mijn huid goed verzorgde. Want, ja, Louis Widmer is geen goeie vriendjes met de portemonnee. Maar, het is de centjes wel waard. En dat kan ik als trouwe gebruiker wel stellen. De website van Louis Widmer zegt:

"De Dagcème UV10 verzorgt, beschermt, en hydrateert de huid. Deze dagverzorging bevat verfijnde bestanddelen met anti-ageing werking. UVA- en UVB-filters beschermen de delicate huid van het gezicht tegen ultravioletstralen, die huidveroudering veroorzaken."

2. Mijn Louis Widmer Lipo Sol Mousse
Sinds mijn ik geloof veertiende haal ik mijn make-up er elke avond braaf af met dit spulletje. Ook deze keer gaat het om een prijzig iets, maar het werkt ZO goed. Even poetsen en alles is eraf. Mascara, foundation, alles. En het droogt mijn gezicht niet uit, is onwijs zacht en ruikt erg fris. Echt, zonder dit spul is het echt een drama voor mij. Al die watjes en melk en tonic en bla. Oja, en dan ga ik dingen die over de datum zijn gebruiken en krijg ik allemaal pijnlijke vlekken op mij gezicht. Die zijn inmiddels verdwenen, trouwen! Hoera! Dit is wat de website erover zegt: 


"Zuiverende mousse voor een vette, gemengde en onzuivere huid. Deze verfrissende mousse bevat geen alcohol, reinigt de huid grondig en verwijdert overtollig talg."
3. Sally Hanssen Insta-Dri Anti Chip Topcoat -Tis een mondvol he-

Ja, dit is een wonderprutje. Ja, prutje, dat is het ondertussen bij mij want ik ben zo'n ei die haar potjes niet goed genoeg dicht draait. Maar, ik ga snel een nieuwe kopen. Als ik dit over mijn nagels doe, duurt het echt minstens drie dagen voordat het gaat chippen. Halleluja. Echt waar. 

4. Nestosyl 
Dit is misschien een beetje een vreemde, maar ik vind dit zo fijn. Soms is het that time of the month en zit je met zo'n enorm charmante pukkel op je hoofd. Of ergens. In ieder geval, niet erg 'plezant'. Ik noem hem altijd Sjakie. Jim lacht me altijd uit. We zijn nog steeds samen, gelukkig. Anyways, ik kan er dus nooit vanaf blijven -FOEI- en als het dan eenmaal een wondje is, werkt dit als een trein. Gewoon erop smeren tot je gaat slapen en dan de volgende dag is de roodheid al bijna weg en ziet het er echt al beter uit. 

5. Vaseline 
En dan dat kleine blikje. Ik heb de roze, maar alle kleurtjes doen het goed. Ik smeer dit elke avond op mijn lippen en, jawel, wimpers! Dat maakt ze zacht en zorgt ervoor dat ze niet afbreken door eventuele mascara dat is blijven zitten na mijn mousse. Mijn lippen chappen bijna nooit en ik denk dat dat wel aan de Vaseline ligt. En het ruikt ook zo lekker! 

Zo, dat was mijn lijstje! Ik hoop dat ik jullie misschien blij heb gemaakt misschien wel een beetje? That's my goal, you all know that! Dus nu ga ik weer. Bloggen is leuk. Doei. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

17 opmerkingen:

  1. Wauw, Stella the Beauty blogger! Mijn moeder vindt Louis Widmer ook heel fijn! Ik heb zelf nog net een potje vaseline (die ik ook amper gebruik!) en daar houdt mijn beautycollectie bijna mee op haha..Oké ik heb ook nog lipstick en mascara maar dan houdt het écht op! Ohoh, Femke en beauty..

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tis wat he? Ik herken mezelf bijna niet terug, hihi. Nee grapje. Ja, het is ook heel fijn! Jammer dat het zo duur is, zucht. Hahaha lipstick is al heel wat hoor! Draag je die ook echt? Liefs!

      Verwijderen
  2. Even heel iets anders, je lay-out Stel! Zo moooooiiiii :) :)!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waaaah, vindt je? Ik zet er morgen wat over online, waarom ik het veranderd heb enzo! Ik ben echt super blij dat je het mooi vindt!

      Verwijderen
  3. Je lay-out is erg leuk en wat een fijne post liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief! Bedankt voor je reactie! Liefs, Stella.

      Verwijderen
  4. hahahahaha die pinguïns! En je lay-out is echt heel mooi geworden! You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja ik weet niet of ik ze laat staan, maar voor nu vond ik ze zoooo schattig! Ja, doei, ik ben hartstikke jaloers op de jouwe, hihi! Knuffel!

      Verwijderen
    2. Ik meende het echt hoor (: Ik vind je lay-out heel erg mooi! Oh en je moet de pinguïns echt houden, want ik vind ze super super super leuk, in andere woorden: Ik was al gelijk helemaal geobsedeerd (en ik dacht dat ze ergens tegen een denkbeeldig randje zouden aanlopen, maar dat deden ze helemaal niet, dat was misschien nog wel het leukste!) .

      Verwijderen
  5. die anti chip top coat moet ik ook hebben!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook die Vaseline, hij ruikt inderdaad erg lekker! Alleen het probleem bij die van mij is dat ik dat dekseltje er nooit goed vanaf krijg gedraaid, die zit te vast haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, oh dat ken ik! Als ik mijn nagels onder het randje steek lukt het meestal wat makkelijker! Soms heb ik wat zwaarder geschut nodig -ik liet hem een keer op de grond vallen, geen idee waar dat idee vandaan kwam-. Liefs!

      Verwijderen
  7. fijne producten, de nestosyl lijkt me wel handig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof lettertype in je header!! Heel mooi! En voor niet een beautyblogger, heb je wel goeie producten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vindt je? Dankjewel, wat een fijne complimentjes, erg lief van je! Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.