maandag 27 januari 2014

TAG | Favoriete Facebook foto's

Ik vind het altijd zo leuk om foto's te bekijken van mensen die ik ken. Of niet. Ik ben gek op foto's, ze zeggen zo veel meer dan een stukje tekst, don't they? Ik ben daarom ook een trotse Instagram freak en bespeur graag iedereens Facebook af. Iedereens is geen woord, nee daar ben ik me wel van bewust hoor, geen zorgen, het komt goed met me. Ooit. Nou goed, ik dacht dus, jullie kennen mij best wel een beetje goed inmiddels. Ik zet best wel heel erg veel op internet, right? Dus, waarom niet wat leuke foto's van mijn Facebook? De foto's van Instagram komen vaak voorbij in mijn Les derniers jours posts, maar die van Facebook niet! Voeg me trouwens maar toe op Facebook hoor, dat vind ik echt leuk! En er bestaat heel misschien wel een Facebook pagina voor mijn blog. Misschien he, misschien. Natuurlijk zijn de foto's in random volgorde, maar ik zal vertellen waar ze genomen zijn! LET NIET OP MIJN FOTOGRAFIE SKILLS. Dank u vriendelijk en wel.



Dit is in Bretagne! Daar gingen we heen op excursie in 2012 met VWO 5. 


Dit is The Keys, Florida. Daar was ik in 2010 en het was echt prachtig. 


Dit is New York. Duh. Need I say more?


Dit is in Serfaus vorig jaar, Oostenrijk. Ik ben altijd een beetje te blij als ik met Jim ben ja. 2013, trouwens. 


Serfaus again. Prachtig. Nee maar echt. 


Aruba, 2012. Ik zal jullie wel eens wat meer vertellen over mijn relatie met Aruba. Klinkt gek nu, maar prepare. Dit is de Oostelijke kust van Aruba, waar je dus niet met je handdoekje moet gaan liggen want de zee is heel wild! 


Dit is in 2012, in Chatel, Frankrijk. Ik ging samen met mams een weekje skiën en het was echt heel gezellig. We hadden super lekker weer en we deden lekker rustig aan. Lekker meiden weekje. Ik ga binnenkort met mams naar Antwerpen voor twee dagen en ik heb er nu al ontzettend veel zin in! Dan heb ik ook mijn spiegelreflex -JA!- dus ik hoop dat ik dat leuk vast kan leggen! 


Mooiheid.


Dit zijn Jim en ik in Aruba, 2012. Dit was onze eerste vakantie samen -met mijn ouders natuurlijk erbij- 


Dit is in Curacao, 2012. Wij gingen na twee weekjes Aruba nog een weekje naar Curacao, omdat we daar nog nooit waren geweest. En toen gingen we met dolfijnen zwemmen. Zie je mijn gezicht? Zegt genoeg denk ik. 


Dit is het strand in Bretagne, ook tijdens de excursie in 2012 waarover ik jullie net vertelde. 


Dit ben ik in Madrid afgelopen zomer. Ik ging met 7 lieve vriendinnen en het waren super dagen. En als je een selfie neemt, tip van Stella, doe het dan van bovenaf want dat is mooier. Geen onderkin alarm enzo. 


Dit is een stoplicht. HA HA HA. In Cannes, 2012. Want met andere vriendinnen ging ik naar Frankrijk. Ja, jullie haten me nu echt. HAAT ME NIET. Ik betaalde zelf, don't worry. Zie het als een soort Albufeira versie voor weekdieren. 


Dit is, als je dat nog niet wist, de Grand Canyon in Amerika. En daar was ik deze zomer. En wat was het huge. En mooi. We deden een hike naar beneden. Een klein stukje natuurlijk, want Stella en lang lopen in de hitte = nee. Maar wauw, dat was echt een ervaring waar ik nooit nee tegen zal zeggen als iemand me vraagt nog een keer te gaan. 


Dit is ook in Amerika deze zomer. Dit is het strand van Santa Monica. Oh how I love you, USA.


Dit is een of ander vreemd typ die altijd selfies maakt vanaf de bovenkant. WIE DOET DAT NOU? Cannes, 2013. 


Dit is geloof ik het 'hoofdplein' van Madrid. Mooi toch? Ja vind ik wel. 


Bryce Canyon, Amerika 2013. En met dit prachtige plaatje sluit ik deze foto reeks af. 

Ik ben me ervan bewust dat ik echt al prachtige dingen heb gezien en gedaan en ik ben er ontzettend dankbaar voor. Ik kijk vaak naar al mijn foto's en krijg dan altijd vlinders en sprankels in mijn buikie.
Deze tag heb ik dus zelf bedacht, trouwens. Wat een feest, Stella gaat ineens tags bedenken, het moet niet gekker worden. Als jullie dit ook doen, vergeet me er dan niet van op de hoogte te stellen! Misschien via de Facebookpagina van Mon debarras et moi? Dan zijn jullie lief. Dat zijn jullie al. 
Klik hier voor de Facebookpagina. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

5 opmerkingen:

  1. Stel! Wat een mooie foto's. Je maakt me wel jaloers met al je mooie reizen :) Wat een leuke foto van Jim en jou in de sneeuw. En die van jou in Madrid is echt prachtig! En al die mooie foto's van Amerika, ik wil ooooookkkkkkk! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor al je lieve complimentjes! As I said, volgende keer neem ik je lekker mee! Niet dat ik snel nog een keer ga, want ik ging met pap en mam maar ik krijg nu de leeftijd om zelf te gaan, met Jim bijvoorbeeld, en dan is Amerika misschien ietsie buiten het budget. Ietsie. Knuf!

      Verwijderen
  2. Aaahw jij en je vriend zijn zo zo schattig <3
    En ik ben echt jaloers op waar je allemaal geweest bent! Nouja, west kust van amerika ben ik ook geweest, mooi daar hè :)?

    heeeel veel liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk al die foto's van reizen en leuke herinneringen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.