dinsdag 7 januari 2014

Thee tijd met Stella | even een update van onder mijn steen

Ben ik dan, hoi hallo dag, ik leef nog. Ik wilde jullie eventjes up-to-date brengen! De laatste dagen zijn een beetje hectisch hier in Stella-land. Ja, nog hectischer dan normaal. How can that even be possible!

De laatste -en komende- dagen....
(Ja, en dan nu even op 'LEES VERDER' klikken, zo werkt dat hier, als je wil, alsjeblieft, please).

1. Ben ik hard aan het leren voor mijn tentamens deze week. Vandaag heb ik er al eentje gehad, die was lastig. Morgen ligt een nog vervelendere op mij te wachten, vrees ik. Snel snel snel typen en weer terug de samenvattingen in duiken.

2. Drink ik bakken groene thee met honing.

3. Is de Bloglovin' app kapot waardoor ik helemaal niet bij ben met iedereens leuke blogs te lezen. Zucht. 

4. Is het gek om weer met paps & mams thuis te zijn in plaats van Jim, maar ik ben ook blij dat ze er weer zijn! (ja, ik mocht dus niet op internet zetten dat ik vanaf de 28e alleen thuis geweest ben, met Jim, was heel heel fijn).

5. Houd ik mijn 'drink elke dag minstens drie flesjes water' voornemen het beste vol van allemaal.

6. Kroel ik veel met Puck, die haar wekelijkse slaapplek deze keer in mijn kamer heeft gevonden.

7. Eet ik stiekem ietsie te veel bananen. Aap.

8. Ben ik stiekem blij dat het nog niet zo koud is als het normaal is.

9. Ben ik getagged voor de Liebster Award, maar dat is dan ook eigenlijk alles wat ik ervan af weet. Post volgt zo snel mogelijk!

10. Zit ik in het proces van een nieuwe, clean, volwassen-uitziende lay-out maken. Vandaar dat mijn blog er zo ontzettend vrolijk uit ziet. Ik krijg het maar niet voor elkaar! Zucht tot de macht drie en twintig.

11. Ben ik super blij met de hoeveelheid volgers en page views en reacties en hoop ik dat jullie me nog steeds lief vinden en dit nog steeds willen lezen als ik er even een weekje tussen uit piep voor school!

Lieve rommelige kusjes,
Stells!

2 opmerkingen:

  1. Heeel veel succes met je tentamens, ik miste je al op zowel mijn als jouw blog haha!

    Wat voor dier is Puck trouwens :)?

    liefs,
    Femke van unendful.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wiehoeee, ik word gemist, hihi! Ik wilde reageren (ja, stiekem lees ik blogs terwijl ik moet leren ssst) op je tattoo-post net, naar m'n iPhone stond het niet toe en m'n laptop aanzetten gaat GEEN goed effect op het leerproces hebben ben ik bang! Maar, de reactie komt eraan! Puck is een kat! (: Bedankt voor je reactie, makes me happy -as usual!- Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.