zaterdag 4 januari 2014

Vier keer | Favoriete glitter nagellakjes

Nagellak is fijn. Bijna net zo fijn als chocola, dekentjes en knuffels. Ik heb er natuurlijk, zoals menig meisje-meisje, veel te veel. Je zou bijna kunnen zeggen dat ik ze spaar. Geen postzegels, nee, nagellak. Om even terug te komen op de originele bedoeling van deze post, ik ben de laatste tijd helemaal fan van glitternagellakjes. Laatst was ik bezig met mijn zoektocht naar mijn mama's kerstcadeautje toen ik een medewerkster van de Etos met een prachtig glitterlakje zag. Ik complimenteerde haar, en ze vertelde me dat het een lakje van Rimmel London was. En toen kreeg ik er toevallig eentje voor kerst van de mams van Jim. En kocht ik er stiekem zelf gisteren ook nog twee. Tip: Er is nu een actie bij de Kruidvat, alle Rimmel nagellakjes 1+1 gratis. Rennen, want ik weet niet hoe lang dit nog duurt!

1. Rimmel Space Dust #003 Aurora
Dit is echt mijn favoriete kleurtje! Ik heb hem nu op mijn tenen en handen. Ik vind het zo leuk staan! Het is een soort rose zilver, bestaat dat? Naja, dan nu dus wel. Onze uitvinding! Naast kleine glitters zitten er af en toe ook chunky glitters tussen. Kortom; wanneer is de bruiloft?

2. Rimmel Space Dust #005 Total Eclipse
Ook deze is zo mooi! De textuur is hetzelfde, alleen zitten hier geen grote glitters tussen. De donkere kleur vind ik echt mooi voor de winter. En voor Oud & Nieuw. Ook al is dat al geweest, want Stella is altijd laat met dat soort dingen. Zucht. Nee, maar, wauw. Gewoon wauw. En hij blijft ook nog eens keurig zitten! Hij ging pas na vier dagen een beetje chippen!

3. Rimmel Space Dust #004 Luna Love 
Ook een favoriet, maar een iets mindere favoriet, want het is knalroze. Met blauwe glitters. En die combinatie is toch niet zo alledaags. Daarom zou ik deze meer dragen in de zomer! De blauwe glitters samen met de donker roze kleur zorgen dat deze nagellak er een beetje paarsig uitziet! Lovely!

4. W7 Nailpolishes #31 Silver
Goh, aan deze nagellak zit nog een heel verhaal. Ten eerste stinkt 'ie. Ten tweede heb ik hem ergens bij een soort van Action gekocht in Den Haag met vriendinnen, een hele hele tijd geleden. Maar, ik ben er alsnog gek op. Hij dekt ontzettend goed en blijft lang zitten! Vergeet alleen geen onder laagje dingetje -goh, wat een beauty blogger skills- want het is wel echt troep in terms of geel aangeslagen nagels wanneer je het goedje er besluit af te boenen. Sorry dat ik hier geen geschikte foto van kon vinden!


Vinden jullie mijn poging tot iets meer beauty leuk? Ik heb er stiekem -nog!- niet zoveel verstand van! Let me know!. Oh, ja, en de foto's heb ik uiteraard weer niet zelf gemaakt. Ik ben nog steeds aan het sparen, give me a little more time!

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

PS; Ik heb nu dertig volgers op Bloglovin' en daar ben ik zo blij mee! Dank jullie wel allemaal, ik hoop echt echt echt dat jullie mijn 'gezwets' zoals ik het eerder noemde leuk -en leuk blijven- vinden om te lezen! Hele dikke knuffel, ook voor de niet-volgers!  

12 opmerkingen:

  1. Ik ben ook dol op nagellak, maar gebruik eigenlijk alleen maar rode, vind ik altijd mooi staan. Helemaal geweldig dat je 30 volgers hebt, je blog is geweldig en je reacties op mijn blog zo lief (dat heb ik volgens mij net al gezegd maar maakt niet uit!)

    heel veel liefs,
    Femke van unendful

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rood is ook gewoon echt heel mooi! Ik krijg alleen altijd rode handen als ik het erop haal, hihi, t geeft zo lekker af! Graag gedaan, alweer, nogsteeds! Veel liefs terug!

      Verwijderen
  2. Ik vind glitternagellak echt tof alleen het eraf halen is niet mijn favoriete bezigheid, haha. Gefeliciteerd met je 30 volgers! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Lief! Hahaha oh help, herriner me er niet aan, ik moet 't straks van m'n handen EN mn tenen af zien te poetsen, wish me luck! Dankjewel voor je reactie! Liefs!

      Verwijderen
  3. Die space dust lakjes zien er echt heel leuk uit! Ik ga ze eens in de winkel bekijken. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind glitterlakjes ook heel leuk! Alleen het removen is niet mijn favo klusje... Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pff, vertel mij wat, hihi! Ik moet er morgen aan geloven! Dankjewel voor je reactie! Liefs, Stella.

      Verwijderen
  5. De Space Dust lakjes zijn echt heel mooi hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Ik ben er echt helemaal weg van, vooral van de lichtroze-nude-achtige kleur! Liefs, Stella.

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.