dinsdag 4 februari 2014

De allerliefsten

Ik heb me toch lieve volgers, het is wat. Ik krijg erg vaak -ik vind het vaak- reacties van meiden die mijn schrijfstijl leuk vinden, of zelfs moeten lachen om mijn posts. Aangezien dat het doel is van mijn blog, ben ik extra super happy met dit soort reacties. Ik heb een paar hele leuke op een rijtje gezet, waar ik echt heel erg blij mee ben! Ik vind het zo lief! Dit is natuurlijk maar een klein beetje van alle liefde die ik krijg via de reacties! Lieve meiden die eigenlijk op alles wel reageren -Fem, Kar, voel je aangesproken en geknuffeld-, meiden waarvan ik weet dat ze altijd alles lezen -Chant, je bent lief!- En Jim, jij niet, maar ik wil wel met je trouwen, hihi, leuk dit- en natuurlijk iedere nieuwe volger die zich in zijn of haar knappe hoofd haalt dat mijn blog het waard is om te volgen. DANK JULLIE WEL.

Mijn volgers aantal staat op dit moment op 68 en dat. is. veel. Ik heb het de laatste tijd erg druk met mijn studie, en hierbij komt gewoon veel stress kijken. Daarom zijn mijn posts een beetje mainstream en heb ik ook gewoon simpelweg nog niet de tijd gehad om mijn nieuwe baby uit te proberen en er lekker mee aan de slag te gaan. Ik hoop dat dit een beetje minder wordt, maar ik vrees dat dit nog wel even aanhoudt. Bedankt voor het toch nog lief volgen en lezen. You girls are amazing.








De allerliefste, meest rommelige kusjes ooit,
Stells.

PS; Wat dachten jullie van The Boyfriend Tag op Valentijnsdag? Ja ja ja? Haal mijn lieve vriend over in de comments

11 opmerkingen:

  1. Lieeeeeeffffff!

    Daar scoor je zeker punten mee bij volgers ;)
    En die aardige reacties...die zijn gewoon verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een schat lieve Stel. Ik zit nu zeiknat, verkouden en chagrijning achter mijn computer op mijn stageplek en krijg hierdoor een glimlach op mijn gezicht. En geloof me, dat is ZEER knap :) XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw, beterschap! Lekker thee met honing drinken en zo lang mogelijk proberen te slapen! Ik ben echt blij dat ik dat kon, want dat is mijn doeeeeel jeeeeei woehoeeee mission accomplished voor vandaag! Liefs, en veel succes op stage vandaag!

      Verwijderen
  3. Gewoon er wat voor terug vragen hoor Jim!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is tie vast wel overgehaald! Of gewoon heel lief lachen! (I think he will do this anyway)

      Verwijderen
  4. Aww wat een super leuk artikel!!
    Je doet het echt heel erg goed, ik kijk graag op je blog.
    Jaa The Boyfriend Tag super leuk doen!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat is echt heel lief van je! :D Ik zal het hem zeggen! Liefs!

      Verwijderen
  5. Waar zijn mijn reacties :((( en ja de boyfriend tag, LEUK :D

    liefsliefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.