woensdag 26 februari 2014

De fijnste momentjes van ons tripje naar Antwerpen

Afgelopen twee dagen bezocht ik Antwerpen met mijn lieve mama Roos. We hebben het heel fijn gehad, ondanks het beetje druilerige weer de eerste dag en de zorgen in mijn krullenbol wat school betreft. Ik heb mijn Nikon lekker veel kunnen gebruiken -oefenen oefenen oefenen- en de foto's worden zo snel mogelijk bewerkt en gepost. Omdat alles vertellen een beetje too much is -en hallo, alles op m'n blog zetten? dan is het toch ècht mijn dagboekiepoekie!- Om een lang verhaal kort te maken -letterlijk- heb ik daarom de leukste momentjes -wat er nog al veel geworden zijn- voor jullie op een rijtje gezet! Enjoy! Oh, en ook nog een collage van iPhone kiekjes!




  • Kleppen in de auto zoals alleen wij dat kunnen
  • In de slappe lach door half Antwerpen rijden omdat het verkeer in België zo lastig is en we er daardoor niet in slaagden in één keer bij het hotel te komen 
  • Vanaf het hotal naar de 'shopping straat' strompelen -mama houdt ZO veel van lopen, not- 
  • Mijn mams de Urban Outfitters in slepen en vervolgens samen klagen om de vreselijke muziek! Maar het is en blijft mijn nieuwe lievelingswinkel! 
  • Op mijn gemakje lekker op een rood bankje wachten tot mama haar picks aan mij showt
  • Samen lunchem bij de La Place en geen zakje hebben voor mama's overgebleven broodje beenham -dus het maar in servetjes wikkelen.. survivalen
  • Een lieve songtekst horen en Jim oldskool smsn! 
  • Een ultiem Stella-boek vinden (hierover snel meer!) 
  • Eindelijk de juiste maat en kleur Clarks vinden en ze na een beetje wikken & wegen toch kopen! Flieft! 
  • In een oud cafeetje een beetje energie opdoen en zwijmelen bij foto's van Nederlandse schaatsers die mijn mam afgelopen weken heeft gemaakt van de tv af -fangirl
  • Lachen om het woord 'pamplemousse' -ik bestelde een Minute Maid Grapefruite- 
  • Prachtige foto's maken met mijn Nikon; ik leer het al een beetje! 
  • Een heerlijk biefstukje eten met echte Belgische frietjes en verse appeltaart toe! Mmmm, wat? Zomer? Bikini? Waar? 
  • Terugkomen in het hotel met een uitgeputte mama 
  • De volgende ochtend uit het raam kijken en een strak blauwe lucht met een zonnetje zien! 
  • Een heerlijk hotel ontbijtje -Stella is in the building, pas op uw voedsel!- 
  • Bij het ontbijt veel te veel chocopasta eten -omdat we dat thuis niet hebben, gelukkig, hihi- 
  • Had ik al gezegd dat het heerlijk weer was? Zo fijn! 
  • Een cadeautje krijgen van mam en vervolgens haar een cadeautje teruggeven! 
  • In een cafeetje lekker een salade met geitenkaas naar binnen werken en een goed gesprek voeren met mama! Always helps
  • Thuiskomen en zien dat ik al negentig volgers heb op Bloglovin'. En daarna half flauwvallen omdat je het graag tegen mam wil vertellen en daardoor half stikt in je eigen tong. Tsja. Dank jullie wel! Heel veel hartjes.
En eigenlijk waren alle momentjes heel fijn! Dankjewel lieve mama, voor de leuke dagen en fijne kletspraatjes. En papa voor het financieren van ons lekker diner, volgende keer ga je lekker mee toch? Lekker shoppen hahahahaha! Oh en verwacht ook een aankoopjes en hotspots artikel binnenkort! 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

14 opmerkingen:

  1. Heel leuke schrijfstijl heb je! En Antwerpen vind ik echt een prachtige stad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En ik ben het helemaal met je eens (: Liefs!

      Verwijderen
  2. Zo te zien en zo te horen heb je het naar je zin gehad :)
    En het is weer ontzettend leuk om te lezen haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ik ben echt blij dat je dat vindt, die lieve complimentjes vervelen nooit! (: Liefs!

      Verwijderen
  3. Haha, die zomer duurt nog héééél lang dus dan is die appeltaart alweer vergeten ;) Wat leuk, dat je dit samen met je moeder hebt gedaan. En in Amsterdam is ook een Urban Outfitters ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja maar Kar, ik eet in verhouding elke week twee stukken appeltaart, maar dan in andere vorm zoals chocola en pasta en pure hagelslag en pfff, hihi. Ja? ZO LEUK! Liefs!

      Verwijderen
  4. Wat leuk met je mama! Heerlijk, lekker meiden weekend. Klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Het was heel gezellig! Dankjewel voor je reactie (: Liefs!

      Verwijderen
  5. Oehhh, Clarks wil ik ook nog heel graag. Welke kleur is het uiteindelijk geworden? (Of ben ik blind en heb ik daar totaal overheen gelezen?)

    (Bedoel je bij het derde puntje trouwens niet hotel ipv hotal? Of is dat een soort nieuw concept waar ik niets vanaf weet?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha je reactie made my day! Ik heb zwarte gekocht, maar dat is een staatsgeheim en ik ben bang dat de FBI erachter komt enzo, ik draag namelijk al veels te veel zwart, moeilijk ingewikkeld dus sssst! En ehhh, jaaaaa, ehhhhh, nieuw concept! Weet je daar niks van? NAJA! Shame on you girl! -Ik heb de post op mijm iPhone getypt in Antwerpen! Wat eigenlijk geen excuus is want ik maak best wel vaak kleine foutjes, ook als ik gewoon op mijn laptop typ.. Shame on me this time!- Liefs!

      Verwijderen
    2. Mijm, hier, dat bedoel ik! Iphones die niet luisteren; zo fijn! Hihi!

      Verwijderen
  6. Ahhh Stel, het klinkt echt superleuk! Welke Clarks heb je gekocht? Ik heb de zwarte en die lopen echt héérlijk! En je moet je niet te veel zorgen maken over school, lekker genieten van je vakantie mag ook! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, Clau, wat lief en leuk dat je reageert! Ik heb ook zwarte gekocht! Ik kwam erachter dat ik alleen zwarte hakken heb, terwijl ik juist zo vaak denk 'ik moet hier zwarte schoenen bij aan'. En ik wilde ze al zo lang graag hebben, en nu dacht ik; IK DOE HET. Ik ga echt proberen minder erover te piekeren, promise! Ga jij dan ook genieten van je vakantie? Dikke kus, tot snel! <3

      Verwijderen
  7. Wat leuk :) Urban Outfitters is zo'n leuke winkel! Alleen ik vind 'm af en toe wel een beetje duur, zo jammer. Geniet nog van je vakantie he :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.