vrijdag 28 februari 2014

De foto's die ik maakte in Antwerpen!

Dit is denk ik een van de eerste posts waar ik echt zenuwachtig over ben om hem online te zetten. Ik ben het aan het leren. Het is echt een stuk lastiger dan ik dacht, overweg kunnen met een SLR. Ik heb mijn best gedaan, de foto's weten te comprimeren -ik vind het stom, de foto's zien er veel minder mooi uit daardoor, of heb ik het gewoon helemaal verkeerd gedaan?- hier en daar bijgesneden, recht gezet, lichter gemaakt and so on. Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben, but please don't be too hard on me. Ik ben bij lange na geen fotografe! Normaal nam ik altijd wel overal foto's van, maar met een digitale camera of mijn smartphone is dat wel eventjes heel 'andere koek' -ik heb trek, vandaar deze uitdrukking, I guess-. Goed, nou, Stella houd eens op met zeuren en verontschuldigen, hier komen ze! Antwerp though my eyes. Of nou, my Nikons' "eyes".

 




















En en en?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

19 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je het heel goed gedaan hebt! Ik heb echt totaal geen verstand van wat precies een goede foto is, maar ik vind ze erg mooi. Leuk ook om weer eens foto's te zien van Antwerpen; afgelopen mei was ik daar met mijn vriend, leuk om allerlei plekjes te herkennen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat is lief van je! Fijn dat ik je ook weer wat leuke herinneringen 'bezorg' hihi! Veel liefs!

      Verwijderen
  2. Je hebt geen enkele reden om zenuwachtig te zijn hoor! De foto's zijn hartstikke goed gelukt en zijn heel mooi geworden! Ik werk al 2 jaar met een SLR en ik maak nog steeds niet de foto's die ik zou willen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt lastig he?! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat vind, hihi! Dankjewel voor het compliment! (: Liefs!

      Verwijderen
  3. Ik wil niet zeggen dat ik super goed ben met fotografie ofzo - niet bang worden trouwens - maar het zijn wel gewoon goede foto's. Ze zijn niet heel speciaal of geweldig, maar ze zijn toch gewoon prima? Hoe meer je oefent hoe mooier ze worden, het ziet er zeker veelbelovend uit :) Ze hebben een goede sfeer. Welke vind je zelf het mooist?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je eerlijke, helpvolle reactie! Dat waardeer ik onwijs. Ik zal hard blijven oefenen! Veel liefs, Stella. PS; ze waren ook inderdaad niet bedoeld als 'hele bijzondere foto's' hihi!

      Verwijderen
  4. Mooie foto's hoor! Great job! Hoe comprimeer jij je foto's? Je kunt ook gewoon in photoshop het formaat aanpassen , dat is wat ik altijd doe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, lief! Via Picture Manager, want ik heb geen Photoshop ): Ik merk steeds meer dat ik het wel echt graag zou willen dus ik ga eens even uitzoeken hoe en wat! Liefs, Stella!

      Verwijderen
  5. Mooie foto's! Antwerpen is zooo leuk. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik snap dus totaal niet wat er mis zou moeten zijn met deze foto's Stel! Ze zijn super mooi! En het is toch logisch dat je het moet oefenen en leren. Dat moet iedereen. Ik vind de foto's van de steegjes echt prachtig! En geloof me Stel, jij kan echt goede foto's maken! XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldige foto's! Ik wil zo graag een keer naar antwerpen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het hartstikke prima foto's hoor! Alleen lijken sommige nogal pixelig te zijn, maar dat ligt niet aan de camera zelf denk ik, eerder aan de site of de manier van verkleinen. (Denk ik, ik ben echt een newbie hierin)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het leuke foto's geworden hoor! Antwerpen is zo'n leuke stad! Ik was er in December voor het eerst en ik ben toen echt verliefd geworden op de architectuur en de sfeer. Mijn foto's maak ik altijd kleiner in photoshop, volgens mij kan dat ook met upload-sites zoals Imageshack en Photobucket :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier nog een, het is er echt ontzettend leuk! Ik zou het leuk vinden om er nog eens heen te gaan! Dankjewel voor de tips, daar heb ik ontzettend veel aan! Liefs

      Verwijderen
  10. wat een toffe foto's! laat al die verontschuldigingen dus maar achterwegen volgende keer :)
    je hebt het vanuit mooie hoeken vast gelegd wat de foto's niet zo standaard maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat is heel lief van je! (: Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.