zondag 23 februari 2014

Een date met blogvriendinnetje Femke!

Afgelopen zaterdag pakte ik de trein om 11.20 richting Den Haag. Stiekem wel een beetje kriebels in mijn buik, want wat nou als Femke mij heel stom vond? Of dat het helemaal niet klikte? Of dat ze ineens een oud mannetje met rood haar en een houten been? -Inside joke-. Omdat we elkaar nog nooit hadden gezien, hadden we elkaar verteld hoe we eruit zouden zien. Vandaar straks de foto's van onze schoenen, hihi. Gelukkig ging allemaal helemaal goed en klikte het meteen. Wat een leukerd is het meisje achter de blog www.unendful.nl. Natuurlijk zijn wij niet die glamour girls die prachtige foto's van onze fancy meals maken. Of selfie's, dat is al helemaaaaal niet onze sterkste kant. Vandaar de charming faces. We vergaten trouwens zelfs te ploggen, omdat het gewoon zo gezellig was! Ik heb toch wel wat foto's weten te maken met mijn iPhone, dus let's take a look.



Femke en ik begonnen bij de Action. Femke kocht iets heel leuks, waar ze vast graag zelf over vertelt binnenkort op haar blog. Toen gingen we toch echt wel even een lekker broodje eten bij de Bakker Bart, want Femke en Stella love to eat. We kochten een lekkere panini en aten hem charmant op -inclusief kaasslierten-. Femke kocht ook een Fristi. We probeerden hem prachtig en professioneel op de foto te zetten. Tsja. Daarna hobbelden Femke -die trouwens echt lang is, jaloers!- en Stella zo snel mogelijk richting de V&D. Op jurkjesmissie. Femke is een jurkjesmeisje en ik niet echt bepaald, maar ik wilde wel graag eens een jurkje kopen. Uiteindelijk kwamen we bij de New Look vandaan met een bloemenshirtje rijker. Geen jurkje dus.


Daarna hebben we ook wat andere winkel bezocht, maar we zijn allebei vooral geslaagd bij de H&M. Never change a winning team, zoiets. We gaven elkaar advies alsof we elkaar al jaren kenden. Echt heel gezellig. Toen gingen we even lekker naar de Hema om te plassen. Ja, echt. Nee, we aten ook nog wat. Ik at erwtensoep -ik kreeg het kopje serieus niet eens op- en Fem "at" -ja, heel apart, vertelt ze jullie zelf wel- een tosti. En toen heb ik haar snel weer verder gesleept, want we wilden ook nog naar de Dille & Kamille. Wat zoeken was. En we wilden een Swirl. Dat was nog meer zoeken. Zoeken, navigatie erbij enzo. Stella en Femke gaan op reis zal geen succesvolle film zijn; wij hebben het richtingsgevoel als een stelletje eieren.


Na dit leuke dagje kwam het einde nabij en strompelden -inmiddels- we naar Centraal. Femke kocht een lekker Julia's Pasta bakje en we wachtten samen op de trein. Toen namen we afscheid. Snik slurp huil. En ik weet zeker dat we er alles aan gaan doen om een leuk dagje in Middelburg te hebben snel. Lieve Fem, dank je wel voor de leuke dag, ik vond het onwijs gezellig met je!

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

PS; Aankomende vrijdag ga ik naar Amsterdam voor een leuk dagje met mijn andere leuke blogvriendinnetje Karlijn van wonderlicht.com. Dit zijn echt de leukste dingen aan bloggen. Wiehoe!

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie elkaar hebben leren kennen met bloggen. En dat het zo klikte! Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! (: Daar ben ik ook heel blij mee, hihi. Het was heel gezellig. Echt een aanrader om met een blogvriendin af te spreken als je de kans krijgt! Liefs.

      Verwijderen
  2. Nou weet ik in ieder geval hoe jij eruit ziet :) Haha, ik kan me zo goed voorstellen dat je zenuwachtig was. Ben ik ook voor vrijdag :) Super dat het zo goed klikte, als ik jullie was zou ik Middelburg maar vast gaan waarschuwen voor jullie komst ;)
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee, Femke kan misschien alvast wat posters gaan verspreiden enzo? Ik ben ook zenuwachtig voor vrijdag, hihi. Wat een eieren zijn we ook. Komt vast helemaal goed, we gaan er een leuk dagje van maken! En hopen op een zonnetje (: Liefs!

      Verwijderen
  3. Ziet eruit als een ontzettend gezellige dag! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nieuwe leuke mensen ontmoeten is altijd gezellig. Fijn dat het een geslaagd dagje was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben en dat het zo onwijs goed klikte :)! Ik ga Femke's blog trouwns ook maar eens bekijken, want die kende ik nog helemaal niet.
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je echt doen! (: Ze is echt heel leuk, haar blog ook! Ze schrijft nu wat minder omdat ze het druk heeft, maar ik lees het altijd wel heel graag. Dankjewel voor je reactie! Veel liefs.

      Verwijderen
  6. Het ziet eruit als een ontzettend gezellige dag! Leuk dat jullie een soort 'blog blind date' hadden haha :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, jaaaa, dat is de goeie naam ervoor, blog blind date! Hihi, leuk bedacht! En dankjewel voor je reactie! Liefs.

      Verwijderen
  7. Ah superleuk! De meeste van mijn vriendinnen heb ik ook door het bloggen leren kennen, zo gezellig! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja? Oh, super leuk! Ik zou ook echt graag een keer een bloggersmeeting doen en dan met heel veel leuke meiden -en misschien zelfs jongens, je weet maar nooit, hihi- iets leuks gaan doen! Dankjewel voor je reactie! Liefs.

      Verwijderen
  8. Zo leuk! En echt cool dat jullie elkaar zo hebben leren kennen. Heel leuk geschreven ook ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief! Ja, vonden wij ook wel, hihi. In het begin is het best spannend, maar als je elkaar eenmaal ziet dan is dat allemaal weg. Liefs!

      Verwijderen
  9. Wat leuk zo'n ontmoeting! Vind ik ook zo leuk aan bloggen dat je zoveel leuke mensen leert kennen!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.