woensdag 12 februari 2014

Een nieuw avontuur? Wat?

Laatst zat ik in de trein. Het zal eens niet. Ik zat in de trein en ik was lekker eventjes aan het rondneuzen op Instagram. As you all know, ik ben quite addicted. Ik kwam via via via ineens op de Instagram terecht van Martine. Klik hier voor haar account. Haar foto's trokken mijn aandacht; wat een leuke spulletjes! En toen ontdekte ik dat ze een webshop heeft. En er ging een wereld vol met bloemetjes, vlindertjes, glitters en blijheid voor me open. Een nieuw avontuur.


Nee, niet en nieuw avontuur van mij. Een Nieuw Avontuur, zo heet de webshop. De lay-out is simpel en overzichtelijk. De kleurtjes spreken me erg aan, en de manier waarop alles vormgegeven is al helemaal. De webshop 'werkt samen' met een andere webshop, van dezelfde eigenaresse, Martine. Deze heet Le Diorama. Het verschil is dat Martine op Een Nieuw Avontuur vooral stationairy verkoopt -HALLO, come to mama!- en op Le Diorama verkoopt zij interieur hebbedingetjes.



Terug naar Een Nieuw Avontuur. Martine noemt het haar 'papierwarenhuis'. Ik ontdekte ook dat de webshop pas sinds september tweeduizenddertien bestaat! Hoera, want misschien laat ik jullie dan nu wel iets heel origineels en leuks zien waar jullie nog helemaal niet vanaf wisten. Ben ik ook een keertje useful! Ik speurde de gehele website af en had gelijk al echt hele leuke dingetjes op het oog.

Nu denken jullie natuurlijk; GIVE AWAY. Maar nee, helaas niet. 1. Ik weet niet hoe en 2. Martine weet op dit moment niet dat ik over haar webshop schrijf, want als net-bloggend-ei durf ik haar niet te benaderen voor een samenwerking. Volgens mij gaat het namelijk altijd andersom, toch? En ik houd van dingen gratis doen waar ik anderen dan blij mee maak. Ik hoef geen centjes. Ik hoef alleen blije lezers. Hoef, hoef hoef. Wauw. Wat een raar woord.


En, gaan jullie wat aanschaffen? En wat vinden jullie van haar webshop? Ze heeft ook een blog, die is te vinden via haar Instagram account! Ook zeker de moeite waard! Klik HIER HIER HIER om naar de webshop te gaan! Shopse!

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

PS; Alle foto's zijn screenshots van Martine's webshop. Zij heeft alle foto's gemaakt. Ik hoop dat ze het niet erg vindt dat ik het zo doe. Ik wilde jullie alleen een reden geven om snel op de link naar haar webshop te klikken! En ik heb geleerd dat bij het laten zien van plaatjes de kans groter is dat jullie dat ook daadwerkelijk doen! Dus hop!

3 opmerkingen:

  1. Dit is mijn lievelings webshop :) Al zo vaak iets gekocht. En laatst heb ik ook iets gewonnen bij haar en mag ik iets uitzoeken uit de winkel. Haar blog is ook zo leuk! Ik heb afgelopen zomer een soort tekenboek bij haar gekocht, heel tof. Volgens mij heb ik er een keer overgeschreven, dus dan kan je zien wat ik bedoel. Aangezien ik niet zo goed in uitleggen ben :) XXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eeeecht? Ah dat wist ik niet, super super leuk! (: Ik vind de webshop ook heel erg leuk! Ik ben haar blog inderdaad ook gelijk gaan volgen! Weet je al wat je uit gaat zoeken? Ik heb het tekenboek voorbij zien komen geloof ik ja! Echt heel leuk! Ik ga je post erover even zoeken! Ik wist niet dat jij er ook al over had geschreven! Als je dat niet leuk vindt moet je het zeggen he! Knuf!

      Verwijderen
    2. Pff waarom zou ik dat erg vinden? Alleen maar leuk toch :) Goede smaak hebben wij ;)

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.