zondag 9 februari 2014

Instalove | 5ftinf

Ik zit heel wat uurtjes per week op Instagram. Heel wat. Jim kan het beamen. In de trein, als ik ergens op moet wachten, op de WC -sssst too much information-, in bad, als Jim eventjes gitaar zit te spelen, onder de colleges, als ik net wakker ben. Ja, het is een ernstig belangrijk deel van mijn dagelijkse leventje. En dan kijk ik graag naar de leuke foto's die mijn lieve vriendinnen erop gooien. Ik mis ze natuurlijk erg, omdat ik ze niet veel zie, en als er dan foto's voorbij komen heb ik toch nog een beetje het gevoel dat ik er een beetje bij ben in hun leven. Hashtag drama queen. Ook kijk ik graag naar de pictures van andere bloggers en die Instagrammers die gewoon foto's maken waar je U met een hoofdletter tegen zegt. Enzo. En daarvan is het volgende account er een van. 

Dit (klik) is het Instagram account van Philippa Stanton, een kunstenares. Ze heeft een eigen website (klik). Ik vind het zo'n leuk concept. Ze maakt foto's van random dingen op een tafel. Ik vind de compositie zo leuk. Het is zo vrolijk en zo 'anders'. Wat vinden jullie van deze foto's? Kennen jullie accounts die hierop lijken? Share!


Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij kende ik haar al en ja ze heeft inderdaad super leuke kiekjes :) Ik gebruik instagram niet heel erg vaak om zelf foto's op te plaatsen, maar kijk wel vaak naar de foto's die mijn favoriete artiesten maken.
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat is ook leuk ja! Het is stiekem ook gewoon een leuke manier om een kijkje te nemen in iemands leven, simpel gezegd! Dankjewel voor je reactie! Liefs, Stella. (:

      Verwijderen
  2. Hmm deze kende ik nog niet. Maar ga nu zeker volgen. Ik volg heel veel mensen, ik zal eens kijken wat de leukste zijn zodat ik je nog een paar leuke 'die moet je volgen' tips kan geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, schrijf er een post over! (: Ik ben heel benieuwd! Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.