maandag 17 februari 2014

Jullie favorieten van de afgelopen drie maanden!

Ik ben vandaag precies drie maanden aan het bloggen op dit blogje -deze blog? ik weet het niet- en ik dacht; Ik zet jullie favoriete posts eens even op een rijtje van de afgelopen tijd! Ik vind het zo jammer dat sommigen namelijk pas net 'hier' zijn en de posts waar ik stiekem misschien wel het meest trots op ben helemaal niet hebben meegekregen. Dus, komt 'ie.

Nummer 1. 
De eerste post die het echt 'goed deed' was deel een van Treinverhalen. Ik denk omdat het nieuw was toen, want er is er geen een zo vaak bekeken als deze. Het gaat over stikken in stukjes gehakt enzo. Als jullie nieuwsgierig zijn geworden, klik dan HIER.

Nummer 2.
Stella's deze-blogjes-zijn-het-aller-leukst-lijst. Ja, geen wonder dat jullie die leuk vonden, daar stonden andere, tigmiljoen keer leukere blogjes in om te lezen dan de mijne, hihihihi -zelfspot?-. Nee, even zonder dollen, ik ben nog steeds overtuigd van de leukheid van deze blogjes. En ik heb inmiddels nog veel meer leuke blogjes ontdekt, dus verwacht snel een deel twee! Heb jij deze gemist? Klik dan HIER.


Nummer 3.
Dit was stiekem niet zo'n verassing voor mij, aangezien deze posts gedeeld worden op de Facebook van, je raadt het al, The Happy Challenge. Weet je niet wat dat is? Dan heb je onder een blogger-steen geleefd, I suppose. In deze post wordt ook gelijk uitgelegd wat het allemaal inhoud en er staan ook nog eens linkjes bij naar de dames die dit allemaal hebben bedacht en opgezet. Klik HIER als je wil weten wat mijn drie belangrijkste waarden zijn! Ook viel mijn creatieve uitspatting voor opdracht drie van The Happy Challenge goed in de smaak, en stiekem ben ik daar ook errrrug trots op, dus link ik die ook nog eventjes. Ssst, niet verder vertellen oke? Ons geheimpje. Klik HIER.

Nummer 4.
Naar aanleiding van -wat een deftige woorden op de vroege ochtend- het lezen van een van mijn favoriete blogjes Wonderlicht -Kar!- aapte ik haar na -plus link enzo, don't worry- en maakte een lijstje van wat ik allemaal nog nooit had gedaan, gezien, gegeten and so on. Klik HIER voor die post, en vergeet dan ook niet om op die van Karlijn te klikken. De link staat daar ergens in. Enzo. Doen. Dus.

Nummer 5.
Als laatste een deel van mijn "Vier keer" categorie, waar ik veel te weinig meer aan 'doe'. Foei. Ik merkte dat jullie dat wel leuk vonden om te lezen, deze categorie, maar kon geen leuke inspiratie meer vinden om in een "Vier keer" te proppen. Deze post vonden jullie in ieder geval het leukste van die serie, samen met de glitter nagellakjes. Dit gaat over wat ik koop voor in de trein. Om te eten, natuurlijk. Ik ben en blijf Stella. Klik HIER.


Nou, dat was het dan! Stiekem merk ik dat ik de laatste tijd iets minder bezoekers heb, en daar maak ik me stiekem wel een beetje zorgen over. Als jullie nog tips hebben hoor ik die ontzettend graag. Zal ik een enquête maken? En ik blijf lekker door bloggen hoor. Op naar het halve jaar! Blijven jullie dan ook? Ik vind het zo leuk, echt, ik sla stiekem een beetje door soms.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

10 opmerkingen:

  1. Ik vind ze eigenlijk allemaal even leuk, maar dat heeft natuurlijk weer te maken met dat ik nooit kan kiezen en zo. Man o man wat heb ik een kiesmoeilijkheidsyndroom, mocht dat bestaan. En anders zorg ik ervoor dat het gaat bestaan, want ik heb het. Dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt goed lieve Kar, geen zorgen! Binnenkort gaan ze er pilltjes en zalfjes voor uitvinden en dan komt alles goed. Hihihihi. Je bent een ei. Net zoals ik. Feestje! Soortgenootje gevonden! Liefs!

      Verwijderen
  2. Ik stem toch voor de treinverhalen hoor!
    (Al heb ik uit jouw-favoriete-blog-post wel weer nieuwe awesome blogs ontdekt toen!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja? Woehoe, happy me! Ik ga er snel weer eentje schrijven! Hoop ik! Liefs!

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dankjewel! :D Komt zo snel mogelijk weer, de mensen moeten even grappig, leuk of eng gaan doen, hihi!

      Verwijderen
  4. Wat leuk om dit te lezen!!
    Ik vind dat je het hartstikke goed doet, vind je schrijfstijl zo leuk haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Ik ga ze allemaal even bekijken!
    En dat minder bezoekers heb ik ook last van, dus ik kan je geen tips geven. Vind juist dat je hartstikke leuk schrijft, dus gewoon lekker door blijven bloggen!
    (Overschot aan uitroeptekens hier... Ik geloof dat ik de Amerikaanse schrijfstijl een beetje begin over te nemen!!!)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.