woensdag 12 februari 2014

Les derniers jours | tien

Of ik heb de laatste tijd gewoon een heel on-interessant leven. Of ik vergeet overal foto's van te maken. Ik weet in ieder geval wel dat de foto's niet heel erg mega bijster interessant zijn. Toch wil ik ze eventjes delen, want ik ben gek op mijn online dagboekiewoekiepoekie. Ik hoop dat jullie je beter voelen dan ik, want eh, zoals jullie gisteren konden lezen ben ik niet zo in mijn 'hum'. Maar ik haal mijn positieve energie echt uit bloggen, en ik ben zo dankbaar voor dit kleine stukje internet. Zo fijnnnnnnn, aaaah. Nog fijner dan chocola. En dat meen ik! Ik heb zelfs 75 volgers bereikt. Ik geloof dat het een cliche wordt, maar ik had dit echt nooit gedacht en ik ben super blij met iedereen. Ik zou jullie het liefst allemaal een fijne reep chocola sturen en een lief kaartje, maar helaas heb ik het echt te druk met school. En nog meer redenen. Enzo. Oke. Als jij mij dus volgt en je leest dit; doe maar net alsof ik een lekkere reep chocola incl. een lief, persoonlijk bedankkaartje heb gestuurd, speciaal voor jou! Met een knuffel! Doen we lekker samen alsof, net als vroeger. Goed, onto the point. De foto's zijn alweer gemaakt mijn iPhone. Want wie neemt er nou een SLR mee naar school? Een ei, ja. Dus ik zou het nog echt kunnen doen ook.


#1 Is 'ie niet mooi?
Kijk, mijn poepie. Jullie hebben hem al voorbij zien komen. Helaas kan ik er 1. nog niet zo goed mee overweg als ik zou willen en 2. heb ik gewoon echt geen tijd om er mee aan de slag te gaan. Daarnaast -3- heb ik ook nog geen mooi bewerkprogramma. Paaaap, maaaaam? Grapje, komt goed mensen.

#2 Bella Italia Voedselia -ofzo-
Ik maakte deze lunch met Jasper, een van mijn beste vrienden. We kochten een lekkere Italiaanse bol, smeerden er pesto op, belegden het met mozzarella, tomaat en basil en vraten het letterlijk binnen tien minuten op. Mjam. Een van mijn aller beste vriendinnetjes is sinds 5 februari in Italie om daar vijf maanden au pair te zijn. Ik ben zo trots op haar, en aan haar eerste reisblog te lezen heeft ze het er nu al super. Inspiratie.

#3 Nog meer 
Nog meer eten uit de Italiaanse keuken, het moet niet gekker worden. Ik kocht dit bakje pasta salade toen ik op een dag vorige week ergens laat in de trein zat en echt trek had. Het was niet zo'n succes, helaas. Het ziet er wel leuk uit!

#4 BFF 
Dit zijn mijn knuffels. De grote beer kreeg ik van mijn beste vrienden, Aron, David en Vincent, voor mijn zestiende verjaardag geloof ik. Of zeventiende. En hij staat altijd fijn naast mijn kussen. En de vriendschap bestaat nog steeds, ook al zien we elkaar veels te weinig. En dan de kleine beer, die kreeg ik voor mijn negentiende -ja, weekdier he- verjaardag van Jim, omdat ik me soms alleen voel in bed en dan wil ik graag bij hem zijn. En op zo'n manier ben ik dan toch een beetje bij hem. OH wat erg dit, ik schaam me stiekem best wel. En dan Raffie, daar ga ik echt nog een keer een post over schrijven, want dat verdient 'ie gewoon.


#5 Pizza à la Boogaard
Zoals jullie weten door deze (klik!) post heb ik afgelopen vrijdag een heerlijke pizza gebakken met paps. Het was lekker, gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Het recept is ook in die post te vinden!

#6 Sweet memories
Mijn mama zat dit weekend in Frankrijk. Chatel, om precies te zijn. En daar ben ik 2 jaar geleden saampjes met haar een lang weekend naartoe geweest om te skiën met zijn tweetjes. En dat was heel fijn. En ze zat in dat zelfde hotel met collega's en toen ze dit stuurde, herkende ik het gelijk. Tripjes met mama zijn mijn favoriete tripjes. En laten we nou binnenkort samen naar Antwerpen gaan. Tips?

#7 Doodle a day?
Geinspireerd door mijn inmiddels toch wel blogvriendin Karlijn (klik!) kocht ik deze kleine Moleskine boekjes om aan te tekenen te gaan. Ja echt. Ik ben niet echt een tekenaar-es? Maar, ik vind het wel super leuk om af en toe te doen. En goh, ik had weer een reden om mijn notitieboekjes verslaving te beoefenen. I'll keep you posted.

#8 Kokerellen 
Afgelopen zondag aten we thuis pasta. Mjam. We zitten echt in de Italiaanse sferen. Whoops. Ik hoop maar dat mijn kleren nog passen straks. Anyways, we aten pasta. En het gehakt-groente-mengsel vond ik wel geschikt om mee naar school te nemen de volgende dag, als lunch. Dus voordat ik de pasta saus erbij deed, haalde ik een paar scheptjes gehakt-groente-mengsel uit de pan, kookte naast de tagliatelle -wat we aten- ook nog wat volkoren pasta en nam het mengsel incl. een beetje geitenkaas mee naar school op maandag. Het was een beetje flauw, maar wel lekker!

Nou, dat was mijn super interessante levensverhaal van de afgelopen weken. Naast jullie nog een keer onwijs te bedanken voor het lezen, de lieve reacties, het volgen etc. is deze post nu toch echt wel tot haar einde gekomen. Want ik moet zo naar de sportschool. Driedubbele zucht. Dit is de eerste keer dat ik echt denk; "Gatver, ik blijf thuis". Zal wel aan de tijd van de maand liggen. Meiden.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hihi ja best vreemd eigenlijk he? Ik wilde origineel zijn en in het thema van mijn blognaam blijven -mijn rommelhoekje en ik- (:

      Verwijderen
  2. Jij hebt helemaal geen oninteressant leven hoor! En ik wil je tekeningen wel zien hoor :) Niet vergeten mee te nemen de 28ste. Ik vind het serieus ZO leuk dat wel elkaar gaan zien.
    Ik was vandaag op stage aan het uitzoeken waar Breitner een bepaalde tekening had gemaakt. Voor de afstand wilde ik even op Google Maps kijken (vond ik super slim van mezelf), maar die .....tering... google maps heeft daar een foto (?) gemaakt terwijl er een vrachtwagen voorstaat. Ik bedoel, hoe DOM...
    Snap je mijn verhaal nog? Haha, ik was echt pissig. Dacht ik eindelijk het antwoord te hebben, staat er een vrachtwagen voor mijn uitzicht! Pff, wat een wereldprobleem vind je niet?! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahahahaha Kar hahahaha! Ik moest het even twee keer lezen, maar ik snap 'm! Google is echt dom, waarom dan niet even wachten tot die vrachtwagen weg is?! Hahaha! First world problems, hihi! Ik vind het ook onwijs leuk! :D

      Verwijderen
  3. Wat heb je leuke foto's gemaakt meis!
    En wat een mooie camera heb je.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vindt je? Wat lief, dankjewel :D Ja, ik vind hem zelf ook helemaal mooi -ik kan er stiekem zoals ik al zei niet zoveel mee nog hihi- Liefs!

      Verwijderen
  4. Leuke foto's! En ik ben zooo jaloers op je camera. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.