zaterdag 15 februari 2014

Liebster Award | deel twee

Na braaf de vragen van de Onsamenhangzend Gezwets te hebben beantwoord (klik!) ga ik nu de vragen beantwoorden van mijn aller eerste echte blogvriendinnetje Femke, van unendful.nl. Samen met mij te nomineren, heeft ze ook nog een lief stukje over mij en mijn blog op haar blog gezet. Kijken dus, want Femke is een lieve kwal. Ja, inside joke hier. Als je een trouwe volger bent, dan weet je waar ik over praat. Typ. Eigenlijk. Hier heen dus; klik!

Dus, nu ga ik braaf de vragen van Femke invullen. En, tromgeroffel jawel, ik ben opnieuw genomineerd inmiddels dus die komt er over een tijdje ook nog aan. Jongens, wat een eer.


1. Welke 5 dingen zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Zonnebrand, een fles water die zichzelf vult, Wifi, mijn laptop, Jim -is ook een (lekker)ding? Haha, cheesy Stella-.

2. Wat is jouw favoriete plek (mag ver weg zijn of dichtbij) en waarom?

Aruba. Omdat ik het vreselijke geluk heb dat wij daar al zo'n tien keer zijn geweest en het zo'n beetje mijn tweede thuis geworden is. Echt, ik voel me daar als een varken in een modderpoel. 

3. Van wie op de wereld houdt je het allermeest?

Mijn mapa/pama/mader/voeder. Als je me begrijpt krijg je tien punten en een plak tatoo. 

4. Wat zou je graag willen bereiken met je blog?

Mijn lezers en lezeressen blij maken. En mezelf. Gewoon in het algemeen blij maken. 

5. Wat/wie inspireert je/ heeft je geïnspireerd om te bloggen?

Ik heb eigenlijk geen idee meer, dan is alweer vier jaartjes geleden! Voor de onwetenden; ik blog echt al vier jaar ja. Niet hier op dit stukje internet hoor! Ik denk dat een vriendinnetje was van musical les, die blogde ook! Doet ze nu niet meer helaas. Echt jammer, want het was echt heel erg leuk! Hier is het linkje, misschien kunnen jullie haar wakker schudden met reacties? Klik hier voor de blog van Leonie!

6. Welke plek op de wereld zou je nog heel graag willen zien?

Nieuw Zeeland. 

7. Waar ben je trots op?

Mijn familie en vrienden/vriendinnen! HAAAA, het is zo cliché dat het eng wordt. Nee, als het op mezelf aan moet komen dan is het dat ik nu heel veel kan en doe wat ik mezelf de vorige jaren nooit had zien doen, of voelen. 

8. Wat is je lievelingsdier?

Ik vind alle dieren zo leuk. Mijn anti-lieflingsdier is een oorwurm. Zeker weten. Jak. Bah. Red me.

9. Als je de tijd terug zou kunnen draaien om één ding anders te doen, wat zou je dan anders hebben gedaan?

Heel heel heel heel heel veel foto's maken in Canada, en meer van die vakantie genieten. Ik ben mijn ouders toen ik twaalf was naar Canada gegaan met een camper. Ik heb daar nooit foto's van teruggezien, omdat mama's camera het begaf. Daar heb ik spijt van, dat ik niet zelf foto's heb gemaakt en niet meer van die ervaring heb genoten. Maar goed ik was een puber meisje en zag ontzettend op tegen de grote middelbare school. First world problems, toch?

10. Welk beroemd persoon (levend of overleden) zou je heel graag een keer willen ontmoeten?

Alle Beatles. JA DIT VINDT FEMKE EEN FIJN ANTWOORD. En Marilyn Monroe. En Michael Jackson. 

11. Wat is het eerste waar je aan denkt als je ‘s morgens uit bed stapt?

Jim? Daar word ik naast wakker. Wieeeeee.

Fem, dankjewel voor deze fijne, leuke vragen om te beantwoorden! Echt, heel leuk, jeei! Oke, ik heb inmiddels besloten wie ik wil gaan nomineren! Stuk voor stuk leuke, uniekje blogjes dus echt een kijkje nemen waard. Ik gebruik te veel uitroeptekens, I am aware


Ik nomineer:



Mike         
www.bowmeaway.blogspot.com
Karlijn      
www.wonderlicht.com
Anne          
www.etalles.nl
Michelle    
www.chelles-blog.nl
Maris        
www.wildflowersandthings.nl
Mireille      
www.dresslikemi.com 
Laura         
www.oohlalau.nl
Daphne      
www.daaaaaphne.blogspot.com

De vragen zijn:

1. Wat is erger; tegenwind of de heenweg -op de fiets dus- of op de terugweg?
2. Als je iets onbeperkt kon eten zonder dik of dun te worden, of diarree te krijgen, wat zou dat dan zijn?
3. Wat is het lelijkste wat je ooit hebt gezien?
4. Wat is het mooiste wat je ooit hebt gezien?
5. Als je moest kiezen tussen alleen maar fruit of alleen maar groente eten, waar zou je dan voor gaan?
6. Bedenk een naam voor een kleur, die niet bestaat -ha, succes-.
7. Kun jij jezelf beschrijven in vijf woorden? 
8. In welke outfit wil je stiekem nog niet dood gevonden worden?
9. Welke blogger is een voorbeeld voor jou?
10. Als je spontaan moest emigreren, waar zou je dan heen gaan en waarom?
11. Welk(e) serie/film/boek raadt jij iedereen aan?

Ik ben ontzettend benieuwd! 


Lieve rommelige kusjes,

Stells. 

PS; Vandaag ben ik opnieuw genomineerd! Die komt zo snel mogelijk hoor! Het was stiekem ook een reminder dat ik deze nog moest uploaden -uploaden? online zetten-. Liefs! 

2 opmerkingen:

  1. Congrats on the blog award!

    http://initialed.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk beantwoord ziet er goed uit! liefs
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.