vrijdag 21 februari 2014

Liefde voor het schaap

Vandaag was even een minder fijne dag! Althans, de ochtend. Ik was erg verdrietig om verschillende redenen en het was allemaal even stom. Dat kennen jullie vast wel. Of ik ben gewoon een ei. Als je daar op dit moment last van hebt; knuffel. Ik heb nu gelukkig leuke dingen in mijn krullenhoofd, zoals het ontmoeten van mijn blogvriendinnetje Femke morgen! We gaan lekker een dagje shoppen in Den Haag! Ik heb er ontzettend veel zin in!



Wat mij ook uit dat nare gevoel haalde vandaag was het feit dat het zonnetje scheen. Ik fietste op mijn gemakje richting huis -ik was ergens geweest, mysterieus he?- en toen kwam ik langs een weiland met twee schapen! En die schapen hadden lammetjes! Ik weet niet wat het is, maar ik heb altijd al een zwak voor schapen gehad. In groep 7 hield ik mijn werktstuk en spreekbeurt dan ook over deze leuke pluizebollen op sprietjes. Ik werd zelfs schaap genoemd vroeger, toen ik ongeveer veertien was. Zal wel met mijn haar te maken hebben gehad, denk ik zo. Toen was dat even "niet zo leuk", maar stiekem vind ik het eigenlijk wel een hele eer nowadays. Ik bedoel; ze zijn lief, grappig en doen geen vlieg kwaad. Ik dwaal af. Ik vind schapen gewoon leuk. Je raadt het dus al; Ik hopste van m'n fiets en heb er twintig minuten in m'n uppie gestaan. Pratend tegen ze. Ja echt. En you know what, ik voelde me er oprecht beter door! Wie gaat er binnenkort met mij naar de schapen- en geitenboerderij om lammetjes en geitjes te aaien en flesjes te geven? Pleeeeeaaaaase? -Hahahaha, ik zie jullie al kijken, Stella are you serious?


Ik maakte ook nog wat iPhone kiekjes -met verschillend lichtinval, vandaar de verschillen in kleur en licht- van jonge plantjes in de tuin. Altijd goed,
bloemetjes, toch? 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

10 opmerkingen:

  1. Ik heb heel vaak van die dipjes dat alles even stom is, zeker nu het te koud is om naar buiten te gaan. Ik ben namelijk echt iemand die het zonlicht nodig heeft. Vanochtend ook weer, maar toen ging ik lekker veel tijd aan mezelf besteden en zat mijn make-up mooi en mijn krullen werkten ook nog mee, dus dat maakte me al een stuk vrolijker.
    Schapen hebben me trouwens nooit echt aangesproken, al vind ik lammetjes altijd wel schattig. Maar ik vind ze er altijd zo nep uitzien, alsof het knuffels zijn. Heel raar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha knuffels op stokjes! Een soort vieze suikerspin met een hoofd? Hahahaha! Je maakt me in ieder geval wel heel vrolijk! Ik hoop dat de winter snel over is. Vandaar mijn wanhopige 'eerste bloemetjes' fotosessie! Liefs.

      Verwijderen
  2. Hahahaha wat grappig! Ik kan altijd heel erg genieten van koeien. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Ze kijken altijd zo aantrekkelijk hihi (: En dan als ze moeeeee'en -want boeee vind ik het niet echt- dan houd ik 't al helemaal niet meer hihi!

      Verwijderen
  3. Ik wil mee naar de schapen- en geitenboerderij! Schaapjes zijn lief en ik vind geiten ook altijd zo schattig en knuffelig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deal! Jaaa lief he? Ah, ik ga er al van lachen als ik eraan denk ('t wordt eng, ik ga hulp zoeken hihi) Liefs!

      Verwijderen
  4. Aaaaaawh wat schattig die lammetjes! Snap dat je daar blij van wordt!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik zie je al staan! Fijn dat het heeft geholpen. Ik hoop dat je vandaag een leuke dag hebt gehad in Den Haag!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.