donderdag 20 februari 2014

Personal | Wat ik heb besloten

Lieve Rachel, Rosanne, Linda, Amy, Claudia, Karlijn, Evenlien, Anouk, Denise, Marieke, Isabel en Hannah. Dank jullie wel voor jullie antwoorden en lieve complimentjes op mijn S.O.S post (klik!). Ik heb er ontzettend veel aan gehad. Maar wat het me toch echt het allermeeste heeft opgeleverd is zelfvertrouwen. Ik werd onzeker. Ik had het gevoel dat mijn blog een thema moest hebben, een main topic. Ik dacht dat mijn onderwerpen irrelevant waren en dat ik het helemaal verkeerd aan het aanpakken was.

Niet dus. Waar de meiden mij op wezen was het volgende. 

.. Mijn blog is niet voor niks een "rommelhoekje".
.. Mijn blog is een lifestyle blog, een personal one. Die hebben meestal niet één onderwerp.
.. Mijn blog heeft een leuke, overzichtelijke lay-out vinden jullie. Yes!
.. Mijn schrijfstijl is erg leuk -meiden, jullie hebben geen idee hoe blij zo'n compliment mij maakt!-
.. Ik moet lekker door blijven gaan en vooral doen wat goed voelt.
.. Jullie vinden Treinverhalen leuk, dus ik ga mijn best doen om er snel weer eentje te schrijven!
.. Ik vind jullie lief.

Heel erg bedankt meiden! Ik ga lekker door met het zogenoemde "rommelen" wat ik doe. Ik geef jullie niet voor niks altijd lieve rommelige kusjes aan het eind van elke post. Ik heb wel gemerkt dat het wat fijner is voor jullie om niet elke dag meer te posten. Zo hebben meer van jullie de "kans" om te lezen en te reageren. Ik bedoel, je propt toch ook geen koekje in je mond als er nog eentje in zit? -Guilty, ssst-. Dus komende tijd niet elke dag een post, maar wat meer content. Snappen jullie het nog?

Lieve rommelige kusjes -daar zijn ze weer!-,
Stells.


35 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je inderdaad een hele leuke schrijfstijl hebt, je artikelen zijn zo leuk om te lezen altijd! Elke dag posten is inderdaad niks, dan leg je jezelf een soort 'verplichting' op en dan wordt het gelijk minder leuk. En hé - kwaliteit is beter dan kwantiteit, toch? :) Veel succes met het verder 'rommelen' , haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief! Ja, je hebt helemaal gelijk (: Veel liefs!

      Verwijderen
  2. Bedankt voor het lief-vinden! Haha! Je hebt het verdiend hoor! Ik ben benieuwd naar alle rommelposts die je nog gaat schrijven! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! (: Ik zal super mijn best doen om je niet teleur te stellen, hihi! Liefs!

      Verwijderen
  3. Goede beslissing! Niet onzeker zijn want geef al die mensen die het leuk vinden om te lezen maar eens een drankje, dat gaat je pinpas niet leuk vinden ...:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar moest ik echt even over na denken, hihi! Je hebt helemaal gelijk ook, ik moet niet zo miepen! Liefs!

      Verwijderen
  4. Nou, die meiden hebben helemaal gelijk! Ik had er niks aan toe te voegen :) Stay yourself, because that's how you are supposed to be!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. <3 Veel liefs, dankjewel, en een dikke knuffel!

      Verwijderen
  5. Goedzo! Gewoon doorgaan en je hebt inderdaad een superleuke schrijfstijl, en dat is natuurlijk een van de redenen dat ik je volg :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga lekker door, dank je wel, echt heel lief! (: Liefs!

      Verwijderen
  6. Heel leuk dat je ons echt een soort persoonlijk hebt aangesproken. Het is gaaf dat het jou zo goed doet, want hier word ik ook heel blij van. (: Keep up the good work girl!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I'll try to do the best I can! Ik ben blij dat jij ook blij bent! Wat een blijheid! Liefs!

      Verwijderen
    2. Haha, blijheid tot de macht duizend joh. :D

      Verwijderen
  7. Graag gedaan hoor! Ik vind jou ook lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En dat is precies de bedoeling Stel, lekker bij jezelf blijven. Wanneer jij zin hebt en ons al je leuke avonturen wil vertellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoals over ons avontuur op de 28e?! Pas maar op, ik ga ALLES vastleggen hihi! Knuf!

      Verwijderen
  9. Dit is hoe jij bent, en je doet het echt super!
    Ga vooral zo door, want een persoonlijke blog is hartstikke leuk om te lezen!!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En nog bedankt voor je super lieve reactie over mijn kapsel!
      xx

      Verwijderen
    2. Dankjewel, echt heel lief! Eigenlijk uberhaupt lief dat je bijna altijd reageert! En altijd leuk en enthousiast! En graag gedaan, ik meen het echt! Liefs! <3

      Verwijderen
  10. Haha goed dat je weer wat meer zelfvertouwen hebt <3 Je doet het super.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je blog ziet er erg leuk uit, hoor ;-) Je hoeft niet onzeker te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig maar, ik ben blij dat je het leuk vindt! (: Liefs!

      Verwijderen
  12. Goed dat je dit voor jezelf besloten hebt. Gewoon genieten van het bloggen, daar is het voor bedoeld :)
    Liefs, Felicia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief! Dat ik hier ook nu nog zoveel lieve reacties op krijg, dankjewel! Liefs.

      Verwijderen
  13. Goed dat je dit voor jezelf zo hebt besloten! erg goed! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, heel lief van je! Doet me goed (: Liefs!

      Verwijderen
  14. Reacties
    1. Ja? Vind je? Dankjewel, that makes me very happy! (: Veel liefs!

      Verwijderen
  15. Goede beslissing, je schrijft erg leuk; ga zo door! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ga ik doen! Zeker na al die lieve reacties die ik er allemaal op krijg! Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.