donderdag 6 februari 2014

Pinterest | Voor als ik ooit het 'nest' verlaat

Ik ben addicted en ik geef het toe. De ontkennings fase heb ik achter mij gelaten. Applaus, bitte? Maar gelukkig is het een fijne verslaving, en maakt het mijn leven beter in meerdere opzichten. Want, ik ga ervan dromen & ik heb lekker wat te doen in de trein. En heel stiekem tijdens lessen die zo saai zijn dat ik geen andere keus heb. Dat gebeurt niet vaak, en ze zijn streng over mobiel telefoon gebruik. Nerd. Goed, back to the point. Ik ben echt gek op 'zelfmaak kastjes' -ik heb zo veel verstand van interieur joh..not-. Ik heb de in mijn eigen kamer, die al drie jaartjes mijn kleine trots is. Ik bedoel trouwens mijn kamer thuis. Want ja, ik woon bij paps en mams! En dat vind ik fijn. Maar als het ooit zover is, dan wordt dit zeker weten mijn inspiratie. Want een 'zelfmaak' kastje vind ik echt onmisbaar in mijn stekkie van de future. Hier wat gevonden inspiratie van Pinterest. En, wat vinden jullie? 



Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

PS; Bronnen zijn te vinden via mijn Pinterest account! Klik hier

7 opmerkingen:

  1. Ojaa die zijn zo leuk! Ik zou ze ook graag op mijn kamer hebben, wel jammer dat ik er geen plaats voor heb. Maar goed, later als ik groot ben woon ik in een paleis en kan ik elke kamer supervetPinterest-achtig inrichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh die kastjes zijn echt zo leuk! Ik wil binnenkort zelf iets inelkaar timmeren.. of nouja uiteindelijk draait mijn vader er wel weer voor op aangezien ik totaal niet handig ben haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, herkenbaar! Ssst! We worden gewoon super klusvrouwen later! Nog even en we bouwen onze eigen villa! Liefs!

      Verwijderen
  3. Die kastjes zijn echt leuk, bedankt voor het delen haha. Ik weet nu wat ik later in mijn huis wil naast een mega wereldkaart ;D (je kunt niet vroeg genoeg beginnen met dromen over je eigen huis, niet?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou hier echt van!
    Ziet er allemaal ook zo leuk uit.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my Gooood, ik ben dus niet de enige met zo'n ernstige Pinteres verslaving! Haha! Hele mooie inspo by the way! Ziet er gezellig uit!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk. Ik bel dol op Pinterest en wil mijn huis daardoor telkens veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.