dinsdag 4 februari 2014

TAG | Blogvraagjes

Onlangs kwam ik deze tag tegen, maar ik heb geen idee meer waar ik hem las. Ik herinnerde me de naam en zocht het op op Google. Ik weet dat heel wat bloggers deze TAG invullen. Het zijn aardig serieuze vragen, en laat ik nou net in een aardig serieus bui zijn. Ik draag zelfs m'n bril. Ik hoef in principe geen bril te dragen, want mijn ogen zijn -1 en +1 waardoor het elkaar opheft. Helaas heb ik een prisma afwijking in mijn rechter oog en kan ik soms flinke hoofdpijn krijgen. Ze weten niet of dit aan mijn afwijking ligt; ik denk het zelf niet. Ik heb mijn bril al bijna net zo lang als ik blog -de echte kenners weten hier het antwoord op- maar ik draag hem errrrrug weinugggg. Maar nu heb ik hem eventjes op. Serieus he?



Hoe lang blog je al?
Ik blog al ongeveer vier jaar. Deze zomer vier jaar. Ik startte in het Nederlands, ging over op Engels, en ben sinds november 2013 weer op Nederlands over gestapt, wat me vreselijk goed bevalt. Soms mis ik het lekker rammelen in het Engels wel. En mijn nieuwe vriendinnen uit het buitenland kunnen het nu ook niet lezen. Maar, ik vind het heerlijk om gedachten loos te ratelen in mijn vertrouwde taaltje. Ik heb ook het gevoel dat mijn schrijfstijl dan beter overkomt!

Wat vindt je het leukste aan bloggen?
Schrijven. Ik hou gewoon echt van schrijven. Natuurlijk ben ik ook dol op alle lieve reacties. However, als ik geen reacties zou krijgen, wat de vier jaar hiervoor het geval was -ahhhhh-, zou ik gewoon lekker doorgaan. Want het leukste is het schrijven. Echt.

Wat vindt je het minst leuk aan bloggen?
Inspiratieloze perioden. En volgers verliezen. Niet omdat ik zonodig veel volgers wil, laat dat duidelijk zijn, nee echt dat vind ik heel belangrijk. Jullie moeten weten dat het me daar niet om gaat. Maar, als ik volgers verlies, word ik erg onzeker omdat ik dan denk dat ik iets vreselijk fout doe, of dat hoe ik schrijf niet leuk is, of dat mijn posts saai zijn, of mijn lay-out afzichtelijk is, and so on.

Hoeveel reacties krijg je per artikel?
Stiekem lijkt dat best veel. Maar, ik reageer op AL mijn reacties, dus, eh, ja.. De helft is altijd mijn eigen bijdrage. Sssst. Goed, ik denk dat het er dus ongeveer gemiddeld vier zijn? Laat vier nou net mijn geluksgetal zijn. Feestje!

Wat voor camera gebruik je?
Tot nu toe hebben jullie vooral foto's gezien vanaf mijn iPhone 5. Maar jullie weten allemaal dat de foto's binnenkort van mijn allerliefste, mooiste Nikon D3200 komen! Excited!

Welk product vindt je het leukst om te fotograferen?
Tot nu toe heb ik nog geen producten vast gelegd, dus laten we buitenlucht zeggen. Of Jim. Pas maar op, ik ga je binnenkort schieten lieverd! -Foto's schieten, duh-.

Welk product vindt je het minst leuk om te fotograferen?
Eten, want als ik mijn eten op de foto wil zetten, dan ziet het er echt vreselijk uit. Bluh.

Heb je zelf je lay-out gemaakt en ben je er blij mee?
Ik wil er niet over praten. Ja, ik heb hem zelf gemaakt. En nee, stiekem ben ik er nooit blij mee. Als jij me kan redden, S.O.S.

Heb je visitekaartjes? Zo ja, heb je ze zelf gemaakt?
Ja, maar dat is voor mijn studentenleven netwerk achtig iets. Dus mijn blog staat er niet op. Zou ik dat moeten doen? Ik denk het niet. Voor het mini muziekbedrijfje dat Jim en ik samen runnen -we zingen samen, hebben een website en treden soms op- heb ik wel visitekaartjes gemaakt! Het kostte een vermogen, sloeg nergens op, maar ik ben er trots op. Ik vind ze mooi. Zal ik ze vastleggen? Ga ik doen.

Hoeveel bloggers heb je in het echt ontmoet?
Zero, nul, no one, niemand. NOG.

Naar hoeveel events ben je geweest?
Zero, nul, no where, nergens, NOG. Hoop ik.

Hoeveel artikelen staan er online
76! Niet zo impressive he? Ik ben natuurlijk ook nog maar sinds november bezig op deze pagina!

Hoeveel filmpjes heb je al gemaakt?
Zullen we het bij schrijven en awkward selfies laten? Goed idee, dankuwel.

Wat hopen jullie nog hier te zien gebeuren?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

5 opmerkingen:

  1. Ah, ja, ik herken dat met eten fotograferen! "OH! Dit is zo lekker! Ik moet het vastleggen op de foto!" Terwijl het er vervolgens op de foto uitziet als een ranzig gerecht, heel jammer.
    Ik ben wel benieuwd naar de vermogenkostende visitekaartjes! En al helemaal naar je fancy foto's met je nieuwe camera! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herkenbaar! Ik maakte vanavond pizza met paps -post komt binnenkort!- en de op de foto's ziet de pizza er zoveel minder lekker uit dan in real life! Zucht, hihi. Ik ga ze binnenkort maar eens tot hun recht komend proberen vast te leggen, als die zin überhaupt grammaticaal klopt! (: Liefs!

      Verwijderen
  2. Weet je wat ik zo jammer vind, dat ik jouw blog pas kort ken. Maar goed, misschien was je toen wel heel stom ;) Nee hoor Stel! En wij gaan elkaar binnenkort ontmoeten (dat je het even weet), dus dan kun je dat afstrepen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij bestaat ook nog niet zo lang, slimmie. Mijn vorige blog heette heel lang "My cup of tea" en daarna "Stellish" en ik heb hem 'uit de lucht' gehaald en ook de foto's zijn er niet meer op te zien, maar ik kan hem wel weer eventjes de lucht in gooien zodat je het kan zien? Het is nog minder spectaculair dan dit hoor! Ja het kan! Dat lijkt me heel gezellig; moet je me wel terug mailen hè, mevrouw-druk-met-stage -ik snap het heel goed hoor, dit is gewoon een stom grapje wat lief bedoeld is!-. Liefs!

      Verwijderen
    2. Kijk maar (: http://myteacupoflife.blogspot.nl

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.