zaterdag 1 februari 2014

TAG | Fifteen weird questions

Ja ja ja ja, het is zaterdagochtend, ja ja ja, wat fijn wat fijn. En wat ook fijn is? Tags. En vooral vreemde tags. Want dat past bij me, vreemde dingen. Laat ik maar stoppen met bewijzen dat ik vreemd ben. Ik ga deze gekke vragen lekker beantwoorden. Feestje. De vragen zij Engels, maar dat komt vast goed. Ik laat ze lekker Engels, want ik ben flieft op Engels. Nog steeds. Omdat ik natuurlijk altijd in het Engels blogde. Jongens, er komt geen zode aan de dijk zo.


What’s a nickname only your family calls you?
Dikke tante Kee. -MAMA, ahum-

What’s a weird habit of yours?

Ik eet even aantallen en heb een emotionele band met materiĆ«le dingen.  

Do you have any weird phobias?

Ik ben een weird phobia? Nee, ik heb echt geen idee. Ik heb een fobie voor eh, het gebrek aan internet? Oh nee nee, ik weet het al. Ik heb een fobie voor krasjes op nieuwe spullen. 

What’s a song you secretly love to blast & belt out when you’re alone?

Beyonce's Halo. Mijn stem is zacht en 'lief' en kracht zetten vind ik erg lastig, maar dit nummer is heerlijk. Oh, en natuurlijk Alicia Keys. Al haar nummers. 

What’s one of your biggest pet peeves?

Smakken, slurpen, stinkende dingen en vieze prut onder nagels, brrr. Oh, en als iemand heel langzaam is met alles. Zoals Jim met het smeren van zijn brood. Dan wil ik lekker gaat eten en dan is meneer nog drie uur bezig met smeren. Zucht. Ik vind je wel lief hoor. 

What’s one of your nervous habits?

Huilen. Ik ben Stella, come on

What side of the bed do you sleep on?
Meestal rechts!

What was your first stuffed animal & it’s name?

Mijn aller eerste knuffel was geloof ik een lammetje die Lammetje heette. Maar de knuffel waar ik het meest gehecht aan ben is mijn giraffe Raffie. Ik neem Raffie nogsteeds mee ergens naartoe als ik me rot voel. En ik had hem bij me tijdens mijn eerste examen vorig jaar. In m'n tas, duh. Maar ja. Eh. Verder.

What’s the drink you always order at Starbucks?

Als ik ga, dan groene thee, want ik ben geen koffiedrinker -whoops- 

What’s the beauty rule you preach, but never actually practice?

Flossen.

Which way do you face in the shower?

Rug onder de straal! Maar stiekem badder ik vaker. En ja, dan lig ik natuurlijk met m'n buik onder, ik bedoel, beetje origineel blijven.

Do you have any weird body ‘skills'?

Ik kan geloof niet echt iets heel bijzonders? Ik eh, kan mezelf dubbel klappen? M'n tenen aanraken als ik sta? Ik kan heel slecht twerken? Zo slecht dat het gewoon een skill wordt denk ik.

What’s your favorite comfort food thats ‘bad’ but you love to eat it anyways?
Koekjes. Alles met koolhydraat, eigenlijk. Maar dan vooral koekjes.

What’s a phrase or exclamation you always say?
Ik ben een ei. Of; Ben ik nou een ei?

Time to sleep! What are you actually wearing?
Een groot shirts van paps en een pyjama broek -in de winter-. Saaaaai heeee?

Nou lieve volgers, dat was weer het dagelijkse portie onzin. Morgen komt mijn Happy Challenge Opdracht Drie online! Be excited, want ik heb de foto's met m'n nieuwe poepie gemaakt! 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

6 opmerkingen:

  1. HAHA! Om sommige antwoorden moest ik serieus hardop lachen. Super grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vindt je? Wat leuk en lief, dankjewel! Ik ben blij dat ik je aan het lachen heb gemaakt! Liefs!

      Verwijderen
  2. Geniaal om te lezen, je schrijfstijl is heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, super lief, dankjewel voor je compliment! Liefs!

      Verwijderen
  3. Hahahahaha hoe jij in bad gaat! Ik ben echt keihard aan het lachen nu :) En ben je een zacht of een hard ei? Onee je zei al dat je vaak moet huilen, dan is het dus zacht. Of toch gebakken? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, stiekem lig ik gewoon heel mainstream met m'n buik naar boven in bad hoor, ssst. Ik ben een roerei, denk ik, chaotisch en niet erg weerbaar? Hahaha! Kus!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.